Goede service!

Nvt

Ik ben snel geholpen en alles was heel duidelijk

suppe

prima service

Toen mijn verzekeringspremie flink verhoogd werd in het nieuwe jaar namen zij het initiatief om mij een vergelijkbare verzekering aan te bieden voor een goede prijs, bedankt!

goede ervaring

ik vroeg om een premieverlaging en die werd snel geaccepteerd.

Zeer gemakkelijk en goed advies

Erg fijn om op zo'n duidelijk manier alle informatie bij elkaar te hebben en te kunnen vergelijken. Ook het contact verloopt soepel en de updates zijn buitengewoon handig en besparen je een hoop geld.

Attent

Ik ben overgestapt naar een voordeligerverzekeringsmaatschappij met een betere dekking. Onze dank.

Prima en snel geregeld

Heb er diverse polisen lopen. Alles duidelijk en netjes geregeld.

Snelle, no nonsense verzekeraar

Voor de opstal van mijn loods zocht ik een goede, betaalbare verzekeraar. Ik kwam bij Cheapp uit waar ik binnen de kortste keren alles kon onderbrengen tegen een zeer concurrerende prijs. De directe manier van afhandeling zonder allerlei onnodige extra's ervaar ik als zeer prettig.

Top geregeld, snel, vriendelijk en voordelig !

Erg vriendelijk en snel geholpen. Adviseur had veel kennis van zaken en heeft alles snel en goed afgehandeld.

Fijne mensen

Snel correct

Nieuwe ketel gehangen door Rob Meer dan tevreden vriendelijke man en keurige werker Door firma van Oers ketel geleverd personeel vriendelijk en snelle service Van Oers is aan te raden als je snel hulp nodig hebt

Overzichtelijk, duidelijk en eenvoudig

Ik was op zoek naar een goede bedrijfsverzekering en kwam bij Cheapp uit. De eenvoudige en duidelijke info deed mij overtuigen van deze verzekering.

Zeer snelle reactie en prima afhandeling

Ik kreeg zeer snel reactie op mijn aanvraag en binnen een dag was alles goed geregeld. De verzekering is voordelig.

goed , goed advies en hulp van de telefonische helpdesk ( Anita Antonissen)

Goede een eerlijke hulp. Service zoals het bedoeld is door jullie medewerkster Anita Antonissen. mvg Bjorn Zorn

Snel, kundig, vriendelijk, goed bereikbaar

Telefonische vragen en mails werden direct en goed beantwoord.

Verzekering afgesloten in 3 minuten!!!!!

Top, was supersnel geholpen

Ik had dringend een BAV nodig ivm een nieuwe opdracht en dit was binnen een uur geregeld

Secuur en snel geregeld

Duidelijk en overzichtelijk, geen extra kosten achteraf. Paar keer gebeld met wijzigingen, snel en secuur aangepakt.

Helder en snelle afhandeling

Ik had, ondanks de duidelijke beschrijving en prijsopgave, toch een aantal vragen per email. Deze werden dezelfde dag nog beantwoord. Perfect! En, ook de prijs is perfect.

Goed en snel geholpen.

En direct alle benodigde info ontvangen.

Goed snel en correct

Goede en duidelijke afwerking

Snelle service, heldere website

Snelle service en heldere website. Zowel het offertetraject als het afsluiten van de verzekering verliepen soepel en vlot.

Erg fijn om zakelijk alles zelf te regelen

Wij verzekeren onze zakelijke auto's eenvoudig zelf. Waar nodig kan je direct chatten met een medewerker en wordt alles geregeld, zoals adreswijzigingen of de verzekering overzetten op een andere medewerker.

Helder en vriendelijk.

Uitleg was helder. Werd vriendelijk geholpen en had mijn polis snel binnen. Top!