Steady

Snel en makkelijk geregeld in de communicatie valt nog wat te winnen. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

servicegericht, snel en goed!

Echt een top bedrijf

Onze ervaring is we zijn super goed te woord gestaan en geholpen. Echt een top bedrijf

Everything was arranged quickly !!!

For my zzp I needed a Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering and I got cheapest quote from Cheapp.

• Would you recommend us? Yes

Top geregeld

In paar minuten geregeld

Goed en direct

Snelle scherpe offerte en nette afhandeling

Ik heb 5 bedrijven aangeschreven en Cheapp heeft het vlotste gereageert met een scherpe offerte. Ook de afhandeling is vlot en prettig verlopen. Kan niets beters wensen.

Cheap is zeer slagvaardig, accuraat en snel met haar reacties: geweldig!

Wij zijn zeer tevreden met Cheap. Hoge handelingssnelheid en goede prijs!

competente Medewerkers

tot nu toe perfecte ervaring. meer info als ik de verzekering ook echt afgesloten heb.

overzichtelijk, to the point en snel

Dit is een uitstekende manier om als je weinig tijd hebt op een eenvoudige wijze de alternatieve onder ogen te krijgen en een keuze te maken

Makkelijk en snel

Overzichtelijk en snel de juiste verzekering kunnen afsluiten.

Hele snelle nette afhandeling

Cheapp gewoon top en vriendelijke medewerkers

Al aantal jaar via cheapp verzekerd, geen enkele negatieve ervaring gehad. Daphne staat altijd klaar om de boel voor je te regelen indien er wat geregeld moet worden. Top en klantvriendelijk bedrijf.

Het wordt goed uitgezocht voor je de verzekeringen en je wordt goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan .

Is voldoende.

Goedendag. Momenteel ik bij u gekomen geen opmerking van slechts ervaring want ik ben net bij u gekomen van andere rechtsbijstand maatschappij. Met vriendelijke groet. Godsgenade schoonmaak&thuiszorg.

uitstekende medewerking

weinig flexibel, weinig onderscheidend

vrij trage dienstverlening. uiteindelijk gevonden wat ik zocht. Maar weinig flexibel. Al met al had ik net zo goed elders kunnen afsluiten

Beste mevrouw, Jammer dat u over de snelheid van onze dienstverlening niet tevreden bent. Uw aanvraag is op maandag in behandeling genomen en is op dinsdag geaccepteerd, waarna u dezelfde dag de polis heeft ontvangen. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, CHEAPP Verzekeringen

Over algemeen goed

Op sommige punten erg veel tekst in het intake proces. Ik ging er van uit dat de betaling automatisch ging. Ik hoop dat dit in de toekomst goed blijft gaan.

Goede service!

Nvt

Heel goed

Ik ben snel geholpen en alles was heel duidelijk

suppe

prima service

Toen mijn verzekeringspremie flink verhoogd werd in het nieuwe jaar namen zij het initiatief om mij een vergelijkbare verzekering aan te bieden voor een goede prijs, bedankt!

goede ervaring

ik vroeg om een premieverlaging en die werd snel geaccepteerd.

Zeer gemakkelijk en goed advies

Erg fijn om op zo'n duidelijk manier alle informatie bij elkaar te hebben en te kunnen vergelijken. Ook het contact verloopt soepel en de updates zijn buitengewoon handig en besparen je een hoop geld.

Attent

Ik ben overgestapt naar een voordeligerverzekeringsmaatschappij met een betere dekking. Onze dank.