3 Auto`s onlangs Verzekerd

3 Auto`s onlangs verzekerd bij Cheapp en is buitengewoon accuraat en snel verlopen. Wij zijn super tevreden en komen in de toekomst met meer nieuwe bedrijfsauto`s terug bij hun.

Snel, persoonlijk en erg netjes

Dapnne van de klantenservice reageerde snel en adequaat op mijn vragen. Belde terug op het tijdstip dat ik aangaf, en hielp mij goed door het proces. (zakelijke autoverzekering) Ik kende Cheapp nog niet maar dit was een fijne ervaring, bovendien was de verzekering via Cheapp goedkoper dan rechtstreeks bij dezelfde aanbieder (of ik heb iets in de voorwaarden over het hoofd gezien).

Super dienstverlening

Snel en goed

Zeer snel en duidelijk en bovendien goedkoop.

Ik heb bij diverse websites geprobeerd om een zakelijke offerte te krijgen voor onze nieuwe auto van de stichting. Deze bleek de snelste en beste te zijn en ook nog de voordeligste. Binnen 4 dagen alles geregeld.

Prettig

Snel en efficiënt

Fijne partij om mee samen te werken. Zeker aan te raden!

Super snel en goed geholpen door de medewerkers van Cheapp.

Ik was op zoek naar een nieuwe autoverzekering en wilde graag de verschillende aanbieders op een rijtje hebben. Nadat ik contact heb opgenomen met Cheapp hebben we super snel kunnen schakelen en de verzekering kunnen afsluiten.

Steady

Snel en makkelijk geregeld in de communicatie valt nog wat te winnen. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

servicegericht, snel en goed!

Echt een top bedrijf

Onze ervaring is we zijn super goed te woord gestaan en geholpen. Echt een top bedrijf

Everything was arranged quickly !!!

For my zzp I needed a Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering and I got cheapest quote from Cheapp.

• Would you recommend us? Yes

Top geregeld

In paar minuten geregeld

Goed en direct

Snelle scherpe offerte en nette afhandeling

Ik heb 5 bedrijven aangeschreven en Cheapp heeft het vlotste gereageert met een scherpe offerte. Ook de afhandeling is vlot en prettig verlopen. Kan niets beters wensen.

Cheap is zeer slagvaardig, accuraat en snel met haar reacties: geweldig!

Wij zijn zeer tevreden met Cheap. Hoge handelingssnelheid en goede prijs!

competente Medewerkers

tot nu toe perfecte ervaring. meer info als ik de verzekering ook echt afgesloten heb.

overzichtelijk, to the point en snel

Dit is een uitstekende manier om als je weinig tijd hebt op een eenvoudige wijze de alternatieve onder ogen te krijgen en een keuze te maken

Makkelijk en snel

Overzichtelijk en snel de juiste verzekering kunnen afsluiten.

Hele snelle nette afhandeling

Cheapp gewoon top en vriendelijke medewerkers

Al aantal jaar via cheapp verzekerd, geen enkele negatieve ervaring gehad. Daphne staat altijd klaar om de boel voor je te regelen indien er wat geregeld moet worden. Top en klantvriendelijk bedrijf.

Het wordt goed uitgezocht voor je de verzekeringen en je wordt goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan .

Is voldoende.

Goedendag. Momenteel ik bij u gekomen geen opmerking van slechts ervaring want ik ben net bij u gekomen van andere rechtsbijstand maatschappij. Met vriendelijke groet. Godsgenade schoonmaak&thuiszorg.

uitstekende medewerking

weinig flexibel, weinig onderscheidend

vrij trage dienstverlening. uiteindelijk gevonden wat ik zocht. Maar weinig flexibel. Al met al had ik net zo goed elders kunnen afsluiten

Beste mevrouw, Jammer dat u over de snelheid van onze dienstverlening niet tevreden bent. Uw aanvraag is op maandag in behandeling genomen en is op dinsdag geaccepteerd, waarna u dezelfde dag de polis heeft ontvangen. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen, vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, CHEAPP Verzekeringen

Over algemeen goed

Op sommige punten erg veel tekst in het intake proces. Ik ging er van uit dat de betaling automatisch ging. Ik hoop dat dit in de toekomst goed blijft gaan.