Klantgerichtheid en transparantie

Wat Bozon echt onderscheidt, is hun klantgerichtheid en transparantie. Ik werd uitvoerig geïnformeerd over de verschillende beschikbare opties, met een uitgebreide uitleg over de voordelen en nadelen van elke keuze. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en zorgden ervoor dat ik volledig begreep wat ik kon verwachten. Dit alles resulteerde in een marktconforme offerte. Dit gaf me het vertrouwen dat ik nodig had om voor Bozon te kiezen voor plaatsing van zonnepanelen. De plaatsing van de zonnepanelen verliep ook buitengewoon soepel. Het team van Bozon was uiterst professioneel en efficiënt. Ze werkten met grote nauwkeurigheid en zorgvuldigheid, en hielden rekening met mijn vooraf kenbaar gemaakte wensen.

Uitstekend!

Ik had al een stuk of 7 gesprekken en schouwen achter de rug, en toen kwam Bozon langs. Ondertussen had ik me goed ingelezen in alle technologieën. De schouw van Bozon verliep heel goed. Prettig gesprek, heel reële inschatting van mogelijke opbrengsten (over 3 dakvlakken), en goed gesprek over de verschillende technologieën. Ter plekke kon ik een keuze maken, em de offerte kwam snel. Die was heel voordelig, en heel inzichtelijk. Daarna nog wat afgekaart via mail en telefoon, en besteld. Ik had gekozen voor Taylor. De uitvinders van die technologie hebben aan de TU/e gestudeerd, en hun hoofd-technicus ken ik al heel lang van de TU/e, waar ik ook werk. Ik had er vertrouwen in en maakte de stap. Levering was snel, vlekkeloos, en in 1 dag gepiept. Alles werkt volledig naar tevredenheid: ondanks veel en vaak variërende schaduw toch behoorlijke opbrengst. Chapeau: prima bedrijf en puike technologie.

Fijne lokale installateur met korte lijntjes

Was op zoek naar een lokaal bedrijf waar je gewoon een mens aan de telefoon krijgt en geen keuze menu en waar men eerst advies komt geven voordat je een offerte accepteert. Sebastiaan zelf kwam langs en hij getuigt van grote passie voor zijn vak en dacht goed mee. Voor mij passende en scherpe offerte. Europese Taylor panelen ook een usp voor me. Besluit was snel genomen en plaatsing gebeurde op korte termijn. De installatie met eigen personeel verliep vlekkeloos. Dit geeft mijn het vertrouwen dat mocht er iets zijn dat de service van het zelfde level zal zijn. Kortom chapeau fa Bozon ! ga zo door!

Smooth

Everything went smoothly as planned! A fresh and friendly team of professionals did a great job with the montage!

• Would you recommend us? Yes

Vakkundig, scherp geprijsd, goede panelen en vriendelijk

Prettig en duidelijk eerste contact gehad over wensen en mogelijkheden. Uitgebreide schouwing om de situatie van dak en aanbouw op te nemen. De offerte was ook erg scherp na vergelijk met veel andere partijen en de taylor zonnepanelen die wij hebben laten installeren hebben dan ook nog een streepje voor qua techniek, vanwege substrings in een paneel die beter om kunnen gaan met schaduw. Installatie ging vlot, met vakkundige en vriendelijke monteurs die zelfs met onverwachte man minder de klus geklaard hebben op 1 dag en aan een half woord genoeg hadden. Een 10 is voor de meester maar daarmee is dan ook alles gezegd

Fijne mensen om mee samen te werken.

Goede duidelijke info tijdens het schouwen. De installatie van de zonnepanelen en omvormer perfect. Geen rotzooi in huis of buiten. Alles netjes achter gelaten. Goed overleg over de plek waar de omvormer moet komen en hoe daar te komen met de bedrading. Installatie in ruim een halve dag voltooid en meteen dezelfde dag al stroom opwekken. Duidelijke uitleg wat er verder nog geregeld moet worden. (aanmelden voor energie terug leveren, volgen van opbrengst van de panelen enz.) Kortom, zeer tevreden over dit bedrijf!

Een bedrijf dat vertrouwen geeft en correcte behandeling uitstraalt.

Bij de installatie ging niet alles zoals het moet, waar gewerkt wordt gaat wel eens iets mis. Ondanks dat, of juist daarom, een bedrijf dat aan te bevelen is. De problemen worden correct en goed afgehandeld. Afspraken worden nagekomen en je wordt, ook aan de telefoon, als klant behandeld zoals het hoort. Het hele team straalt dat uit. Ook op het gebied van elektrische installaties heb je het vertrouwen dat ze weten waarover ze praten en niet uit zijn op hoogst mogelijke prijs.

Vakkundig, vriendelijk en zeer net team!

Vanaf de start met Bozon een topervaring gehad. Schouw op locatie gehad, eerlijk advies wat het beste bij de situatie past, scherpe prijs, snelle en correcte opvolging bij klantcontact (telefoon en mail), nakomen van afspraken bij planning van installatie en op moment van installeren zelf, net team van installateurs en uiteindelijk een goede uitleg na installatie gehad. Een verdiende aanbeveling waard!

Vakkundig, nauwkeurig, goede communicatie en zeer betrouwbaar

Betrouwbare en vakkundige installateur. Goede schouw, informatie en overleg vooraf en een keurige offerte. Goede communicatie bij verdere vragen of voorstellen voor wijziging en overleg en afspraken over de planning van installatie. Panelen op het dak zien er mooi en rustig uit, weinig opvallend op een dak met donkere pannen. Er wordt netjes gewerkt bij de uitvoering van de installatie werkzaamheden. De panelen functioneerden meteen na de installatie prima!

Goede communicatie. Duidelijke uitleg en vakkundig de zonnepanelen aangelegd.

Alles liep volgens afspraak. Zeer tevreden

Geweldig!!!!

Snel en netjes gewerkt. Mooi en goed werkend.

Sebas heeft ontzettend veel expertise in huis die hij makkelijk over brengt op anderen.

Het werken met BOZON was een zeer prettige ervaring. Veel kennis in huis, komen met goede oplossingen, goede adviezen en keurig afspraak is afspraak. Kortom 100% aan te bevelen!

Goede communicatie en netjes

Van offerte tot oplevering heldere communicatie. Netjes gewerkt en opgeleverd. Zeker aan te bevelen.

Heel goed en snel geïnstalleerd

Niets op aan te merken!

Vakwerk

Betrouwbaar, vriendelijk, komen afspraken na

Vakwerk, snel, volgens afspraak

Vanaf de kijk afspraak tot en met de oplevering prima communicatie. Geen gedoe, heldere offerte en goede uitleg gehad. Op tijd met mij gebeld om de plaatsings afspraak te verzetten wegens het nog niet binnen zijn van de omvormer. Panelen, omvormer netjes en snel geplaatst en aangesloten.

Zeer snelle service. Panelen lagen er binnen een paar weken op.

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Hele goede ervaringen opgedaan met Bozon. Afspraak gemaakt en snel bezoek en inspectie om mogelijkheden te bespreken. Korte wachttijd en afspraak = afspraak. Vakkundige montage door vriendelijk personeel.

wat een geweldige service en zeer goede medewerkers, bedankt.

bedankt aan iedereen van het bedrijf Bozon. Een dikke pluim, en zal iedereen Bozon aanbevelen.

Gewoon goed geregeld en behulpzaam

Fijn bedrijf doet wat t zegt goed geregeld. Heeft zelf me geholpen met de app. Goede instructies met de btw teruggave.

Zeer tevreden van offerte tot oplevering super begeleid!

Gemotiveerde fanatieke mensen met kennis van zaken. Goede uitleg van de installatie in offerte stadium tot na opleveren. Ondanks de regen gaan ze door en werken alles netjes af. Met mooi professioneel materieel (bakwagen en aanhanger met kraan) leggen ze alles veilig en secuur op het dak en voeren ze tevens het afval weer af. Kortom een aanrader als u van plan bent zonnepanelen aan te schaffen.

Zeer betrouwbaar bedrijf.

Bedrijf kan je op een goede manier voorlichten. werk wordt netjes volgens wensen uitgevoerd. Hebben kundig personeel.

professioneel,deskundig,betrouwbaar

Duidelijke offerte. Deskundige toelichting. Perfecte uitvoering

Goede installatie zonnepanelen

Harde werkers Ook als het even niet meezit toch doorgaan en het werk netjes opleveren Regen en wind trotserend

Helemaal top!

Heel erg tevreden over Bozon. Ze leveren wat ze zeggen, zijn betrouwbaar, denken mee en de zonnepanelen waren in een halve dag gelegd door een fijn stel vaklui. Ik zou ze aan iedereen aanraden.