Fijne medewerkers die kennis van zaken hebben. Vakkundig en professioneel.

Snelle inspectie en goed geholpen, in alle rust alles uitgelegd.

• Deskundigheid adviseur
  • Kwaliteit uitgevoerde werkzaamheden N.v.t.
  • Met welke service heeft u ervaring? Inspectie

zeer slecht.

Slechte communicatie. Slechte werknemers in attitude en uitvoering werkzaamheden (behalve de laatste). Huis is vol onnodige beschadigingen achter gelaten. Er ontstaan weer vocht problemen.

• Met welke service heeft u ervaring? Vocht verdrijven

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het uiterst vervelend dat u toch niet tevreden bent. Er waren inderdaad indertijd openstaande zaken, waarvan u aangaf niet tevreden te zijn. Wij hebben meerdere contactmomenten met u gehad en oplossingen met u besproken. Deze oplossingen zijn ondertussen in overeenstemming met u naar tevredenheid uitgevoerd. Deze tevredenheid heeft u ook uitgesproken naar ons. In deze review lezen spijtig genoeg dat er toch nog zaken zijn die niet naar tevredenheid zijn opgelost. Wij hebben meerdere malen tevergeefs geprobeerd in contact met u te komen. Graag vernemen wij de huidige situatie en hoe wij u verder kunnen helpen. Wij blijven vanzelfsprekend proberen in contact met u te komen.

heel goed

plezierige mensen die creatief zijn

• Met welke service heeft u ervaring? Houtinsectenbestrijding

Er wordt goed werk geleverd conform afspraak.

De afspraken worden goed nagekomen . Er wordt initiatief getoond met het maken van afspraken en met zorg de werkzaamheden uitgevoerd.

• Met welke service heeft u ervaring? Houtinsectenbestrijding

Een bedrijf welke ik zal aanbevelen

Mijn ervaring met van Lierop is zeer positief. We hebben een prettige samenwerking ervaren. Kernwoorden als: deskundigheid, betrouwbaarheid zijn zeker van toepassing. Het bedrijf komt gemaakte afspraken na.

• Met welke service heeft u ervaring? Houtherstel

Snelle communicatie, snel schakelen, erg prettig

Geen aanvullingen

• Met welke service heeft u ervaring? Inspectie

Vakkundig en snelle service

Goede duidelijke afspraken, vakkundig en snelle service.

ervaring is oke!

de opnamen en begeleiding van Corne vink is meer dan deskundig. prettig in de omgang en vakkundig persoon! aan de planning van het bedrijf hapert nog wel is wat.. kort voor startdatum ( middag voor aanvang) bellen dat het toch een week later word enz enz…

Herbouw vloer en zwambestrijding

Goed werk geleverd door Van Lierop! Wij kregen een nieuwe vloer en zwam werd bestreden. Keurig binnen aanneemsom gebleven en mooie vloer gebouwd. Tijd die e.e.a. in beslag neemt inschatten en het maken van afspraken over de werkzaamheden verliep af en toe moeizaam, maar al met al een aan te bevelen bedrijf!

• Met welke service heeft u ervaring? Houtherstel

Van Lierop denkt mee over en past toe eene oplossing op lange termijn

Naast de aangetaste balken bleken ook losse spullen aangetast. Zonder enige vorm van discussie werden die ook behandeld. Dat is nog eens meedenken én meedoen

fanastisch

Vakmanschap. Plezierige werknemers. Goede duidelijke afspraken.

vakkundig, snel, maar (te?) duur

Van lierop reageerde snel op mijn vraag hoe huiszwam in mijn wijnkelder te verwijderen. Correcte offerte, maar wel aan de hoge kant gezien de kleine oppervlakte van 5m2, er kon bij navraag echter niets van af. De twee mannen die ons geholpen hebben waren vakkundig en vriendelijk. Maar toch, met een ruim een uur waren ze klaar (muren krabben en een chemische behandeling van vloer en muren). En dan is 600 euro toch best een heel bedrag. Had ik voor een deel dan toch weer liever aan wijn besteed... Kortom goed en vakkundig, maar te duur voor de hoeveelheid werk die het was.

• Met welke service heeft u ervaring? Zwambestrijding

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Dank dat u onze werkzaamheden en onze dienst aanbeveelt en als vakkundig heeft ervaren. U geeft aan dat u de kosten voor de zwamsanering hoog vindt en wij begrijpen dat u dit liever aan wijn had uitgegeven. Onze collega's hebben ca. 3 1/2 uur gereden van onze locatie naar Andijk. Het bestrijden van zwam is specialistisch werk en hiervoor wordt ons personeel goed opgeleid en bijgeschoold. Omdat wij staan voor de duurzame bestrijding, zijn onze producten die wij gebruiken prijzig.

Zoals eerder ben ik zeer tevreden over afhandeling

Prima, afspraak is afspraak. Goede communicatie.

Goed werk en komt afspraken na.

Positief. Komt regelmatig in de lucht voor periodieke inspecties. Komt snel in actie, als daar om gevraagd wordt .

• Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Met welke service heeft u ervaring? Zwambestrijding

Netjes en gedegen gewerkt.

Netjes en gedegen gewerkt.

• Met welke service heeft u ervaring? Anders

Snelle service en afhandeling

Wij hadden een lek in onze kelderbak. Omdat Van Lierop ons enkele jaren geleden bij onze verbouwing naar volle tevredenheid had geholpen bij het injecteren van een aantal wanden, heb ik wederom hun deskundige hulp ingeschakeld. Mijn verzoek is direct in behandeling genomen en vervolgens voortvarend opgepakt door Hans en Jim, die vanochtend, na een grondige inspectie, het lek vakkundig hebben afgedicht. Onze dan is groot dat dit zo snel kon worden opgelost.

• Met welke service heeft u ervaring? Kelderafdichting

Hartelijk dank voor het invullen van ons tevredenheidsonderzoek en uw prachtige waardering voor ons werk. Wij zullen uw zeer positieve reactie dan ook zeker doorgeven aan collega's Hans en Jim.

Netjes en professioneel

De medewerkers van Van Lierop hebben vakkundig werk geleverd, netjes en professioneel. Ondanks de enorme warmte die periode. Respect!

Matig tevreden.

Behandeling nieuwe lekkage (na ca. 5 eerdere behandelingen). Hebben de indruk dat wij als "zeurpieten" gezien worden.

• Met welke service heeft u ervaring? Kelderafdichting

Dank u wel voor het invullen van onze enquête. Wij vinden het erg spijtig dat u de indruk heeft gekregen dat u niet bij ons terecht kon met uw vragen. Wij hebben vanzelfsprekend contact met u opgenomen en u geeft aan dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd. U geeft aan dat u een opmerking van een van onze uitvoerende collega's niet waardeerde. Wij gaan graag in op vragen en opmerkingen van onze klanten. Wij zullen dit intern zeker met deze persoon opnemen. Wij danken u dat u ons toch wilt aanbevelen en tevreden bent over de kwaliteit van onze verder werkzaamheden en deskundigheid.

Koperweg 31 2401LH Alphen aan den rijn

Over Van Lierop

Ons toonaangevende familiebedrijf Van Lierop, is al meer dan 60 jaar dé specialist in het verdrijven van vocht en herstellen van hout in (monumentaal)vastgoed. Als expert in ons vakgebied, leveren wij kwalitatief hoge en betrouwbare oplossingen met meerjarige garanties. Van vakkundige inspecties en deskundig advies tot complete uitvoering. Start u grotere projecten? Dan loont het om Van Lierop vanaf de start als expert in te schakelen. Bij Van Lierop zijn de lijnen kort. Dit komt de communicatie, flexibiliteit en maatwerk ten goede. Wij zijn trots op onze jarenlange succesvolle samenwerkingen met vastgoedpartijen en particulieren.