Ik was al een tijdje op zoek naar een goede partij om zakelijke foto's te maken en kwam uit bij Judith van RESET Foto en Design. Haar portfolio sprak me wel aan en via LinkedIn zag ik haar naam ook een paar keer voorbij komen, dus even contact gezocht. Contact met Judith is heel prettig, laagdrempelig en vaak heel snel antwoord. We zijn een keer vrijblijvend gaan zitten om een beetje gevoel te krijgen bij elkaar en hoe zij naar mijn vraag kijkt. Prettig gesprek, goede tips, iemand die weet waar ze het over heeft. Samen met Judith een plan gemaakt en een locatie gekozen. Gelukkig was het mooi weer, dat helpt altijd, maar met het zonlicht was het ook niet altijd makkelijk om foto's te maken. Dat pakte Judith goed op - had ook duidelijke ideeën bij hoe ze gemaakte foto's nog beter kon maken. Tijdens de sessie was ik altijd goed op mijn gemak, heel vriendelijke coaching, echt perfect. En toen... feestdagendrukte, dus het duurde even voordat de foto's binnen waren. Ik ben heel tevreden met het resultaat, er zit meer bruikbaars tussen dan dat ik tevoren had gedacht. Veel variatie en beelden met echt een verhaal er in. Super, dus. Zeker aan te raden.
  • Voldeed aan wensen/verwachtingen
  • Maatwerk ontwerpen van de kaarten N.v.t.

• Voldeed aan wensen/verwachtingen
  • Maatwerk ontwerpen van de kaarten N.v.t.

Inlevend, meedenkend, snel schakelen
  • Voldeed aan wensen/verwachtingen
  • Maatwerk ontwerpen van de kaarten

Over Reset Foto en Design

Filter op Taal