Zeer professioneel en vakkundig. Werken zeer netjes en weten waar ze over praten. Hebben bij ons de toegangspas muren en wanden behandeld. 62 appartementen zeer tevreden. Echt een aanrader.

Professionele behandeling

Zeer tevreden met de behandeling, goed vakkundig uitleg. Vriendelijk service met top resultaten voor en goed prijs

Uiteindelijk schitterend mooie vloer.

Onze marmeren vloer was 25 jaar oud en was nooit behandeld geweest. Het team van Gomez heeft onze vloer behandeld waar wij later toch niet tevreden over waren. Ik heb contact opgenomen met de eigenaar Michael Gomez. Hij nam mijn klacht zeer serieus en kwam twee dagen later persoonlijk kijken. Vandaag is het team opnieuw geweest en nu ziet onze vloer er helemaal fantastisch uit. Een bedrijf zeer professioneel die voor kwaliteit staat. Erg blij mee! Jeanne

Vloer ziet er weer super uit!

Afspraak kon in eerste instantie niet doorgaan ivm ziekte, wat erg vervelend was ivm plaatsen nieuwe keuken. Er werd goed mee gedacht om toch nog zsm vloer te komen doen voordat de nieuwe keuken geplaatst zou worden. Vloer is al meer dan 35 jaar geleden gelegd en ziet er weer geweldig uit! Super bedankt en zeer tevreden!

Werkt netjes en is vriendelijk

Onze vloer is bijna weer als nieuw

klantvriendelijke medewerker

Heeft de vloer achtergelaten zo als beloofd, en advies gegeven hoe de vloer het beste kunt schoon houden.

vriendelijke hard werkende mannen

Naar tevredenheid

Mijn vloer is als nieuw

Vriendelijke man die het komt doen! Alles word gedaan en je vloer is meteen klaar. Je mag er meteen oplopen en het resultaat is verbluffend. Mijn vloer is werkelijk weer zoals we hem hebben gekocht. Ik heb een Belgisch hardstenen vloer. Zeer blij mee.

Zoals afgesproken

Alles is gegaan volgens afspraak

Vlot afspraak gemaakt, correcte uitvoering

De medewerker van dienst werkte netjes. Hij was ook duidelijk betrokken bij wat hij deed. Resultaat is prima, ben zeer tevreden.

Vriendelijk bedankt voor de genomen moeite. Dit helpt ons enorm!

Zag er op het eerste gezicht mooi uit

We waren eigenlijk best enthousiast. Het was best duur, en de krassen waren weliswaar niet weg, maar we hadden toch maar mooi een vlekkencoating. Enthousiasme verdween vanmiddag toen er een vruchtje over de vloer rolde. Meteen met de doek eroverheen. Helaas de vlekken blijven. We hebben dus niets aan de vlekkencoating van €2250,— Incl opschuren/polijsten waarna de krassen er toch nog zitten.

Beste Bert, Bedankt voor uw referentie. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ik heb vrijdag met uw afgesproken dat wij woensdag aanstaande langs komen om de vlekken te verwijderen en een extra beschermlaag aanbrengen. Uiteraard kosteloos! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Proffesioneel!

Ons marmeren blad van ons badmeubel met de marmeren kom erop is gepolijst. Van te voren besproken wat ik kon verwachten en wat mogelijk was. Prettige en vriendelijke jongeman. Ook snelle communicatie van te voren. Wij zijn tevreden!

Bedankt voor de referentie! Dit helpt ons enorm.

snelle service, prima resultaat!

de telefoon werd zonder tussenkomst van apparaat meteen opgenomen de gevraagde werkzaamheden werden binnen een week naar volle tevredenheid verricht

Verbluffend resultaat!

Enorm tevreden met onze vloer na de behandeling, 100% aan te raden.

Onze antieke vloer laten behandelen door Henk, Wat een vakman wij zijn dik tevreden. Nu ook nog de gang vloer laten doen, Wij zijn erg blij met het resultaat!

Geweldig gedaan

Onze vloer is mooi opgeknapt en glanst weer prachtig. De zware meubels worden door de medewerkers verplaatst. Ben er erg blij mee.

Enorm tevreden

Bij ons thuis zat de vloer vol met vlekken en krassen. Na een proefstuk met schuren vonden wij het resultaat niet mooi genoeg. Er is toen in overleg een proefstuk gedaan met het afslijpen van de vloer. Door het afslijpen is de vloer eigenlijk weer nieuw en zijn wij enorm tevreden met de genomen moeite, geduld en deskundigheid.

10!

Super blij met de behandeling van onze vloer en aanrechtblad. De behandeling gaat boven onze verwachtingen uit. Onze vloer en aanrechtblad zijn nog nooit zo mooi geweest!

Mogelijk om veel vlekken te verwijderen, maar gaat niet perfect worden.

Langsgekomen voor 3m2 aanrechtblad, als proefstuk meteen een lastige plek laten behandelen. Niet helemaal weg, maar echt veel beter geworden in ongeveer 20 minuten. Prijsopgaaf voor hele blad: bijna 750 euro. Erg duur, maar als het hele blad zo goed behandeld wordt leek het me wel een eerlijke prijs. Helaas toch niet zo goed uitgepakt als verwacht. Veel vlekken wel weggekregen (sommigen pas in 2e instantie), maar ook nog wel wat vlekken rondom de kraan zijn gebleven. In 1e instantie ook "impregneerlaag" aangebracht, maar dit leverde vooral nieuwe strepen op die niet meer wegkwamen. Dit dus in 2e instantie maar weer laten verwijderen. Uiteindelijk ziet het er OK uit, maar voor een aanrechtblad niet aan te raden: erg duur en je houdt toch een paar vlekken hier en daar die in het oog springen. Ik kan me wel goed voorstellen dat het voor vloeren wel een goede behandeling is.

Goede uitleg, snel klaar, glanzend resultaat

Zie bovenstaande

Maximaal resultaat! .

Johan kwam bij ons en heeft onze oude travertin vloer bekeken en verteld wat de mogelijkheden en onmogelijkheden waren. We wisten dat er barsten in zaten die te diep waren om weg te werken. Onze serre had ook schade. Eerst werd een proefstukje gedaan. Daarna heeft Johan het werk verder afgemaakt. Toch was het resultaat boven verwachting. Wat gaatjes zijn op ons verzoek gedicht en wat voegen en grotere scheuren ook zoveel mogelijk bijgewerkt. Het was een flinke klus voor hem maar hij heeft vriendelijk uitleg gegeven als we vragen hadden. De vloer heeft een stuk meer glans gekregen en kan weer zeker vijf jaar mee. Het maximale is er uitgehaald. Dankjewel Johan!

Oke

Fijne medewerker, proef uitgevoerd en besloten om de gehele vloer te laten doen, het is wel vreemd dat je meteen aan de hoogste prijs zit. Verder zeer tevreden met het resultaat

Kwaliteit en goede service

Kwaliteit en goede service; vriendelijk en klantgericht.

Resultaat is geheel naar tevredenheid

Mooi resultaat en de tips voor het onderhoud waren een eyeopener

Jan van Duivenvoordestraat 31

1067MT Amsterdam