De vloer is netjes opgeknapt. Dustin werkte netjes.

Ziet er beter uit dan nieuw

In een paar uur naar een andere vloer

We kijken al zeven jaar naar een matte vloer met veel gebruikssporen. Na een dweilbeurt toch nog vettig/vlekkerig. Na de behandeling gelukkig niet meer. Een glanzende vloer die niet meer vlekt. Gemakkelijk en snel contact gelegd. Afspraken gemaakt en gedaan zoals besproken. Vriendelijk en deskundig personeel. Een 9 omdat er altijd wat te verbeteren valt. Maar wij zijn blij met deze behandeling!

super

prima geholpen, kwamen binnen een week op de afgesproken tijd, hele aardige, behulpzame medewerker die de vloer fantastisch heeft bewerkt

We hebben weer een nieuwe vloer

Zeer tevreden over het resultaat en de manier van werken van Dustin.

Fantastisch geholpen, zeer goede service!!

Onze twee marmeren salontafels zijn door een zeer klantvriendelijke en enthousiaste medewerker ontdaan van alle vlekken en krassen. Tafels zijn als nieuw!! Zelfs toen er door onze fout weer enkele vlekken waren ontstaan werd dit kosteloos door dezelfde medewerker verholpen.

Erg tevreden

Erg tevreden over de service, dienstverlening en het resultaat

Nette mensen die voor ons het gewenste resultaat hebben geleverd!

Nette mensen die voor ons het gewenste resultaat hebben geleverd!

Er is geleverd voor 110% van wat besteld is

Na mijn eerste aanvraag via web site die ik op internet vond, werden met de gegevens die ik doorgaf de juiste vragen en antwoorden gegeven. We kregen een prijs door waar we mee akkoord konden gaan en ook tijd werd juist afgesproken. Nadat wij de datum aangaven werd een tijd gegeven en precies op tijd kwam de monteur bij ons aan. De man was een zetter nette, beleefde en vriendelijke man, een ambassadeur voor het bedrijf. De afwerking is voor ons als bewoners en opdrachtgevers perfect verlopen en de vloer toont weer als nieuw. We zijn blij met Uw bedrijf zaken gedaan te hebben - proficiat. Bestuur VVEII-Emmaplein - Katwijk ZH

Ziet er weer zeer netjes uit

Badkamervloer was zeer vervuild en verkalkt. Na een vriendelijke kennismaking met het bedrijf via de telefoon heeft Dustin de badkamervloer zeer uitgebreid, zorgvuldig en uiterst professioneel gereinigd. Vloer ziet er weer geweldig uit.

Fantastische afhandeling, uitleg, advies.

Zeer snelle afspraak mogelijk. Mike was zeer correct en gaf goede uitleg van de behandelprocedure. Schoon en netjes.

Doet wat belooft wordt

Vloer was vanaf levering in slechte staat, na behandeling door marmerbehandelen, Henk, is deze beter dan na oplevering 20 jaar geleden. Henk is 2x naar zuid-Limburg getreden om het gewenste resultaat af te leveren.

Uitstekende dienstverlening, hebben weer een hele mooi vloer!

Via de verzekeraar het team van Marmerbehandelen over de vloer gehad voor een offerte voor onze marmerenvloer met waterschade. Ze kwamen zeer snel met een offerte en voorstel voor een datum waardoor ik het makkelijk inplannen. De communicatie in aanloop, tijdens en na afloop was prettig en efficiënt, waarbij ze goed hebben meegedacht. We zijn bijzonder blij met het resultaat. We raden ze ten zeerste aan.

Zeer professioneel en vakkundig. Werken zeer netjes en weten waar ze over praten. Hebben bij ons de toegangspas muren en wanden behandeld. 62 appartementen zeer tevreden. Echt een aanrader.

Goede en snelle service en zeer tevreden over het resultaat! Onze marmeren vloer ziet er weer prachtig uit en we hebben goed advies gekregen over hoe de Vloer het beste te kunnen onderhouden!

Fantastisch bedrijf

Na een zoektocht op het internet terecht gekomen bij dit bedrijf. De offerte was binnen een paar uur binnen en het gratis proefstuk was precies zoals wij verwacht hadden. Mijn man en ik hebben voor het schuren en kristalliseren gekozen vanwege de natuurlijke glans. Nu een week verder is de vloer nog net zo mooi en werkt de bescherming erg goed!

Klasse bedrijf

Prima! Werkt

Écht aan te raden! Goede tips gehad voor het schoonmaken en onderhouden van de vloer.

Klasse

Klasse