Excellent Service

Mike arrived on time and communicated very well the process and what was possible for the tiles that required cleaning. Floor looks much cleaner.

Gewoon goed

Super werk geleverd erg tevreden

Prima en gezellig

Keramische vloer gereinigd

Opknappen buiten terras

Ons natuurstenen terras met overkapping is opgeknapt door Mike. Vooraf hadden we telefonisch contact. We kregen goed advies. Mike kwam keurig op tijd. De omgang was heel prettig. Het terras is weer klaar voor het mooie weer. Bedankt!

Tevreden

Vriendelijke man , en netjes gewerkt

Keurig werk geleverd

Deskundig

De heren hadden een lastige taak aan onze vloer , maar hebben het na overleg keurig opgelost

Hartstikke bedankt Mike onze marmeren tastes zien er weer super uit!

Perfect werk

Goed advies ontvangen over de beste behandeling van de vloer. Meteen snel en goed uitgevoerd. Mooi eind resultaat.

Geweldig resultaat

Zeer nette, behulpzaam, Wij zijn goed geholpen met onze vloer.

Fijne ervaring met uitvoerder

Zeer professioneel en levert goed werk

Top resultaat

Onze hardstenen vloer ziet er weer uit als nieuw

Super!!!

Helemaal blij met het eindresultaat. Michael en Charl hebben super net en mooi werk afgeleverd! Bedankt!!!!

Exact uitgevoerd zoals beloofd

Vloer is enorm opgeknapt. Prima uitleg en alles naar wens uitgevoerd. Maakte een erg goede indruk.

Prima gewerkt

Netjes gewerkt Oude marmerenvloer weer mooi herstelt

Zeer tevreden over het eindresultaat

Nadat een andere collega het werk niet zoals hoort had achtergelaten kwam in overleg Mike bij ons kijken,hij zag onmiddellijk wat er fout was gegaan en wat er moest gebeuren om onze vloer weer te laten shinen, Meteen de eerst volgende zaterdag kwam hij mooi volgens afgesproken tijd de klus klaren, Je merkte meteen de vakbekwaamheid van Mike en was zeer attent en netjes betreft werk en communicatie. Dikke pluim en zeer tevreden over Mike,en de communicatie met Chantal en Yvonne van Marmerbehandelen.nl

Prima goed gewerkt

Goed gewerkt

Goed advies gekregen over welke behandeling en afwerking het meest geschikt was voor mijn hardstenen vloer. Vloer ziet er weer mooi en glimmend uit. Binnen 1 dag weer een mooie stralende vloer waar we weer jaren veel plezier van hebben.

Zeer goede ervaring, de vloer ziet er weer super mooi uit.

Wij hebben dit als zeer positief ervaren. Service was helemaal prima, kundig en eerlijk.

Top werk geleverd

Mijn keuken aanrechtblad heeft top behandeling ontvangen. Zeer professionele werk geleverd door Mike.

Goed gewerkt! Goed resultaat Vakwerk

Mooi werk geleverd

Vloer gang glimt weer als van ouds prima werk geleverd

Snel en goed

Tevreden

Mijn oude vloer glimt weer netjes. Tevreden

Mooier kon niet

Super werk geleverd. 2 marmeren aanrechtbladen behandeld. Had niet verwacht dat het eindresultaat zo mooi zou kunnen zijn. Super netjes gewerkt, alles netjes afgeplakt en daarna schoongemaakt. Kon niet beter.