Het zou fijn zijn als er een single sign on optie zou zijn op de website. Bijvoorbeeld inloggen met Microsoft of Gmail account. Verder zou een standaard overzicht voor de belastingaangifte fijn zijn. Dus een soort jaaroverzicht zoals je die bij de bank krijgt en die elk jaar er ongeveer hetzelfde uit ziet. Deze dan graag in PDF formaat via de e-mail en op de website.
Liever een windmolen dan zonnepanelen op mijn dak.
Ik vind het jammer dat men een eigen energieleverancier is begonnen en er geen nieuwe windmolens voor mij bij komen.
De extra energie die je koopt moet Nederlandse groene energie zijn voor meer duurzaamheid. Jammer vind ik dat de windmolen sinds opstart structureel minder als gepland opbrengt. Voelt toch als een verlies terwijl we zo goed bezig zijn. #Partner van annick Schmeddes, die als klant in uw bestand staat.
Grote Geert bakt er weinig van. Niet rendabel terwijl bijna alle andere molens dat wel zijn. Niet eerlijk tov andere winddelers. Dit zou gecompenseerd moeten worden.
Aanbod via Greenchoice is mooi omdat je zelf je energie kunt opwekken. Alleen economisch klopt de deal niet. Je krijgt alleen je netto stroomprijs terug en als je het lidmaatschap daar afhaalt, betaal je voor een kwh nog steeds 17 cent ipv 20. Ik beveel aan de deal zo in te richten dat leden iig hun kale stroomprijs volledig krijgen. Ook levert de turbine minder dan de verwachting, al drie jaar. Iets te optimistisch ingeschat dus. Jammer, want de energietransitie moet ook ecnomisch duurzaam zijn
Duurzame energie opwekken kan. Ook als je geen eigen investering kan doen. Hoe mooi is dat!
A la je energie wil opwekken en dat niet gekoppeld wil aan je woning is dir een mooie oplossing. Bij verhuizen ben ik 'mn investering niet kwijt.
het is dat het voor het millieu is , dat zullen we maar denken dat het , wat geld betreft is verkeerd voorgerekent ..winddelen kosten namelijk meer als dat je gewoon stroom afneemt. en dan zijn we ook nog getrouwt met green choice , kunnen niet elk jaar meer overstappen , ook daar gaan we de mist in . u mag hier gerust op reageren als u wilt . groet peter
Door de -vooraf niet duidelijk gecommuniceerde- exploitatiebijdragen en verplichte tussentijdse verkoop toen ik zonnepanelen op mijn woning plaatste maak ik verlies op de Winddelen ipv het voorgespiegelde positieve rendement.
De winddelen geven in eerste instantie een gevoel van verantwoordelijkheid het milieu nu en in de komende jaren. Bewustzijn wordt gevoed op verschillende manieren
Prima. Jammer dat er een maximum zit aan het aantal winddelen dat ik mag aankopen.
Goede actie, jammer dat ik maar een beperkt aantal delen mag kopen.
Ervaring op zich heel goed. De app is voornamelijk leuk om te laten zien en geeft een globaal beeld van de opbrengst. Toch zou ik meer gedetailleerd de opbrengst per dag terug willen zien in de app van Greenchoice.
Ben zeer tevreden met de wijze waarop jullie met de klanten omgaan.
leuk iniatief, prikkelt om met de toekomst bezig te zijn.
Duurzaamheid gelóóf ik wel, van klantvriendelijkheid merk ik weinig [waaruit zou dat kunnen blijken?], van 'gemak' of 'ongemak' is geen sprake [ik hoef toch nix te doen..?], de APP zag ik kennelijk sinds m'n nieuwe iPhone over 't hoofd [zal er via jullie site eens naar zoeken]
Tegenvallende resultaten, winddeel zeer sterk in waarde gedaald.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.