Vriendelijk en vakkundig geholpen met uitzoeken en plaatsen keuken

De persoonlijke benadering en het makkelijk contact leggen en afspraken kunnen maken (ook als er achteraf iets met de keuken was) is me goed bevallen, daarom mijn keuze om weer voor een keuken van Smeding te kiezen.

Komt afspraken na zoals beloofd en gaat serieus te werk.

Goed werk geleverd en prettige mensen.

Zijn heel blij met het resultaat

Goede ervaring

Echt een vakman. Als inbouw apparatuur uit de keuken toe is aan vervanging en het nieuwe apparaat niet direct past zorgt André door een paar veranderingen toe te brengen dat het gaat passen.

Super goed bevallen!

Er is netjes en nauwkeurig gewerkt, afspraken worden nagekomen, er is vakwerk geleverd! Goed contact, prettige manier om afspraken te maken..

Uitstekende keuken boer

Alles was goed keurige keuken boer zeer netjes alles ziet er prima uit wij zijn dik tevreden ook de reacties van mensen die hier komen zijn vol lof .

De vakman is hier 9 uur werkzaam geweest, en heeft maar 8 uur gedeclareerd

In de winkel werden mijn vrouw en ik op een gerichte vriendelijke en eerlijke manier geholpen. De speksteenkachel met rookgasafvoer werd keurig geïnstalleerd. Na montage werd alles keurig schoon opgeleverd. Bij Smeding is de klant nog op een ouderwetse manier koning. Maar de kroon op het werk is toch het eerlijke vakmanschap.

De Houtkachel is professioneel geplaatst met aandacht voor details. Prima service. Bij aankoop kachel is niet gevraagd naar geschiktheid bestaand rookkanaal. Veel aanpassingen bleken nodig en daardoor extra kosten. Had dit liever vooraf geweten.

goed werk en prima service

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na aanleg van het geïsoleerde rookgaskanaal bleek het dak te lekken (bij plakplaat) en de isolatie was gedeeltelijk uit de schoorsteenmantel gelopen. Na melding keurig opgelost en wij zijn uiteindelijk erg tevreden over de kachel en het aangelegde kanaal.

Alles in eigen beheer,

Alles keurig conform afspraak geregeld.