wat nodig was had ik in een dag geleerd!

wat nodig was had ik in een dag geleerd!

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Professioneel Autopoetsen en polijsten - Praktijktraining

Veel bijgeleerd! Thnx!

Ik volgde al verschillende cursussen bij TAC. Dan is het duidelijk dat ik tevreden ben.

Zeer professioneel en leerrijk

Ik heb de workshop professioneel autopoetsen en polijsten gevolgd en het was een intensieve trainingsdag. Het was allemaal zeer professioneel en goed voorbereid. We waren met 6 cursisten en we hadden elk een eigen service car met polijstmachine, producten, polijstdoeken, ... en we konden elk aan een portier en spatbord werken en in de namiddag hebben we in groep een auto van een medewerker mogen polijsten en in de wax zetten. Het was leerrijk en een aanrader. Top!

• Toepasbaarheid in de praktijk

ruim opgezet , de moeite waard

Mooie en leerzame cursus, echter wel lang moeten wachten voordat ik uitgenodigd werd.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Algemeen Scope Gebruik 1 - Praktijktraining

Perfect beter kan ik het niet omschrijven

Ik vond het heel erg prettig hier te mogen leren en zal zeker terug komen alles is geregeld bij alle vragen een duidelijk antwoord en duidelijk uitleg kan niks slechts opnoemen het is echt heel erg fijn en zeker de moeite en vooral elke cent waard voor diegene die zich dit afvraagd Ik hoop snel weer een andere cursus te kunnen volgen Tot snel

top

leerzaam TOP dag

• Welke cursus heeft u gevolgd? Schokdemper - Praktijktraining

Geweldig bedrijf

Goede ervaring met TAC Academy.

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Werking van een differentieel - Praktijktraining

Gastvrije ontvangst, leerzame dag, vakkundige docent. Super dag gehad.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Revisie draaiend gedeelte - Praktijktraining

Veel geleerd en perfecte locatie!

De faciliteiten zijn uitmuntend te noemen. Ik heb diverse trainingen gevold door heel het land, maar dit overtrof al mijn verwachtingen! Chapeau en zeker tot ziens

• Welke cursus heeft u gevolgd? Prive Praktijktraining

Informatieve dag

Leerzame cursus Goede onderbouwing Zeer kundige docent met begrijpelijke uitleg. Dit alles in een sfeervolle omgeving met een gastvrij ontvangst.

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Basisvaardigheden Belettering - Praktijktraining

Leerzaam

Gastvrije ontvangst duidelijke uitleg, zeer kundige docent. Leerzame dag gehad. TOP👍

• Toepasbaarheid in de praktijk

Zeer goed en professioneele les

Professioneel Staan open voor vragen en gaat dieper op de stof in als het niveau van de groep dat toelaat

• Welke cursus heeft u gevolgd? Cilinderkop - Praktijktraining

Één cursus die vooraf het totaalplaatje aanbood maar te wensen overliet.

Nadat ik al vele jaren polier, uit eigen interesse, was ik in volle verwachting van de cursus carcleaning interieur en exterieur. Zoals ik vooraf Las, dacht ik dat er zowel interieur en exterieur uitgediept ging worden. Helaas is het interieur en de bescherming na het polieren, lichtjes aangehaald en snel snel overlopen... Het polieren op zich was wel leuk om eens excentrisch te polijsten aangezien in al jaren roterend polier. Met wat specifieke vragen over de reinigers, kreeg ik geen deftig antwoord. Ken je producten waar je mee werkt... Vond het echt wel jammer dat er machines ter beschikking waren die niet meer leverbaar waren... Als er toch gemikt wordt om aftersale te creëren, zorg dan dat er machines zijn die ook besteld kunnen worden...

Geweldige cursus.

Zeer goede uitleg. Sfeervolle cursusruimte. Vakkundige docent. Ga hier zeker meerdere cursussen volgen.

Leerzaam

Top cursus zeer leerzaam👍

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Basisvaardigheden Car Wrapping - Praktijktraining

Minder geschikt voor tourwagens

Leuke leerzame dag, maar met name gericht op het afstellen van formulewagens. Ik heb meer behoefte aan een basiscursus voor het afstellen van een geprepareerde toerwagen waar ik met bandenspanning, camber, caster, wagenhoogte, en demperhardheid de ideale afstelling op het circuit kan bereiken. Deze cursus behandelde veel meer afstelmogelijkheden die op tourwagens niet beschikbaar zijn maar wel meer dan de helft van de cursus in beslag namen.

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Wegligging voor competitie auto's - Theoriecursus

eindelijk een locatie waar met uitsluitend met goed materiaal gewerkt wordt!

Blij verrast door de gastvrijheid en verzorging van de cursus. Lunch goed verzorgd. Cursus en lesmateriaal zijn kwalitatief uitstekend.

• Toepasbaarheid in de praktijk

Doe-cursus met benodigde theorie van een echte vakman

Duidelijke handvatten, met goede verhouding tussen theorie en praktijk van een echte vakman

• Toepasbaarheid in de praktijk

Uitstekend personeel, prachtige locatie en goed materiaal.

Onze cursusleider heeft goed aandacht besteed aan de vraag van de cursisten. Ieder had wel een eigen dingetje wat extra aandacht vroeg en dat werd duidelijk uitgelegd en voorgedaan, daarna zelf oefenen.

• Toepasbaarheid in de praktijk

Alles wat ik ervan verwachte en meer!

• Toepasbaarheid in de praktijk

Zeer goede op maat gerichte service!

Ik had een vraag en deze werd aan mij verteld/geleerd tijdens een prive les. Want er bestond nog geen cursus over mijn specifieke vraag. Van harte bedankt.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Nokkenas - Praktijktraining

Zeer leerzame cursus, gastvrij ontvangst, goed verzorgd TOP

Zeer leerzame cursus, gastvrij ontvangst, goed verzorgd TOP

• Welke cursus heeft u gevolgd? Docententraining Uitlijnen & Uitwegen

Mooie dagbesteding

Veel geleerd van de docent. Staat open voor vragen wat erg fijn is. Complimenten ook voor de lunch!

• Cursusaccomodatie
  • Verzorgdheid cursusmateriaal N.v.t.

Veel geleerd

Veel geleerd en super goed verzorgd. Er worden veel onderwerpen besproken. Ik ga hier zeker nog een keer een cursus volgen.

• Cursusaccomodatie N.v.t.
  • Verzorgdheid cursusmateriaal N.v.t.
  • Vakkundigheid van de docent N.v.t.
  • Inhoud van de cursus N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Toepasbaarheid in de praktijk N.v.t.
  • Welke cursus heeft u gevolgd? N.v.t.

Over Tac Academy

TAC Academy biedt cursussen, trainingen en workshops aan die te maken hebben met voertuigen in de breedste zin des woord. Deze cursussen zijn geheel gericht op de praktijk. Er is een speciale inpandige ruimte aanwezig van ca. 1200m². Deze ruimte is volledig ingericht voor het geven van diverse praktijkcursussen. in een door Merford geïnstalleerde geluidscabine met geforceerde rijwindkoeling die tot 50.000m³ lucht per uur kan verplaatsen. In kleine groepjes word je in kleine stapjes de techniek bijgebracht van diverse onderwerpen. Op deze manier ben je verzekerd van voldoende aandacht om de vaardigheden zo goed mogelijk te leren. Bekijk ons aanbod op de website.