Geweldige leerervaring

Waarom TAC Academy, Je krijgt waar je jezelf voor opgeeft en meer. Mooie locatie makkelijk bereikbaar voldoende parkeergelegenheid. Top leraren leuke cursussen prima verzorgd. Ik kan het iedereen aanraden. R. Grootfaam

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Basisvaardigheden Car Wrapping - Praktijktraining

Uitstekend !

Zeer content over de cursus poetsen&polijsten als een proffesional Er werd zorgvuldig uitleg gegeven en er was afwisselend werk! Zeker een aanrader Op naar de volgende

• Welke cursus heeft u gevolgd? Professioneel Autopoetsen en polijsten

Erg leuk om t wrappen te leren

In een gezellige sfeer veel geleerd

Interessante middag geweest

Voor mij was het weer een interessante middag. Er was lekker interactie tussen de docent en de cursisten. En de stof gaf weer veel thuis studie vragen.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Aerodynamica

Zeer goede uitleg

Ik vond het een leuke ervaring met een gegoede leraar met heel veel kennis van zaken.begaan met de leerlingen!!min punt is dat je weinig in de praktijk kan doen met 7 leerlingen.

• Toepasbaarheid in de praktijk

Top, duidelijke informatie en veel praktijk

Top dag met veel informatie maar ook praktijk! Alles was goed verzorgd. Enige tip is misschien dat het prettig is door de hoeveelheid informatie die je krijgt om iets van naslagwerk te hebben van de cursus zelf.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Revisie draaiend gedeelte - Praktijktraining

Hele leerzame dagen gehad

Goed ontvangst duidelijke les en genoeg individuele aandacht om alles uit te leggen Een min puntje er hadden meer praktijk plekken kunnen zijn waardoor iedereen tegelijk kon oefenen .

Was zeer leerzaam

Als leek werd het zeer duidelijk en begrijpelijk uitgelegd, was goed te volgen

• Welke cursus heeft u gevolgd? Uitlijnen & Uitwegen

Goeie kennis

• Welke cursus heeft u gevolgd? Uitlijnen & Uitwegen

Informatief

Constructief, hands on ervaring, alles duidelijk voorgezet

• Welke cursus heeft u gevolgd? Fietstechniek 2 - Praktijktraining

Ik heb veel geleerd die 2 dagen en ging met vertrouwen naar huis

De 2 daagse training was heel erg leerzaam en praktisch. Carlo heeft heel goed uitleg gegeven en kan je goed motiveren. Zijn enthousiasme was erg aanstekelijk. Zijn ervaring, kennis en vakmanschap kwam goed over. De leslocatie was ook prima voor mekaar. De lunch was goed geregeld. Ik vind het een top cursus en heb ervan genoten. Bedankt!

• Toepasbaarheid in de praktijk

Veel geleerd in korte tijd.

Goede. cursusdag gehad met veel informatie. Ton is zeer kundig en ik zou wel een week cursus willen hebben om van hem te leren. Half dagje is erg kort.

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Wegligging voor competitie auto's - Theoriecursus

• Welke cursus heeft u gevolgd? Cilinderkop - Praktijktraining

prima verzorgd

heel interessant

• Toepasbaarheid in de praktijk

ik heb er echt wat opgestoken, informatie waar ik direct mee aan de slag kan

Prettige sfeer, goede verzorging en een docent die weet waar het over gaat, tussendoor was er de gelegenheid om ook wat praktijk voorbeelden te bespreken zodat ik er ook meteen mee aan de slag kon. Ga hier zeker nog vaker gebruik van maken.

• Toepasbaarheid in de praktijk

Zeer bruikbare les voor zowel Theorie als praktijk mensen

Mooie en bruikbare cursus in een mooie ambiance met veel race beleving. We (ik en mijn zoontje van 6j) zaten met professionele engineers die rechtstreeks in de praktijk werkzaam zijn. Zowel voor mij was de cursus goed te volgen en verbindt de theorie (systeemleer/regeltechniek) aan de praktijk voor wegligging van een raceauto. Omdat er veel met beeldmateriaal wordt gewerkt, kom mijn zoontje van 6 het ook prima volgen. Hierdoor hebben we besloten aankomende zaterdag de cursusdag Aerodynamica te volgen. Absolute aanrader voor elke techneut die liefhebber is van raceauto’s. Ton en medewerkers van TAC Academy hartelijk dank! Met sportieve groeten van Niki en Arnoud Thomasse MSc. (ondernemend docent HBO scholen)

Duidelijke uitleg en persoonlijk

Ik had 0,0 ervaring maar door de duidelijke uitleg van de instructeur lukte het mij om ondanks dat ik het bijna opgaf door te zetten en het uiteindelijk ook zelf te kunnen. Zijn enthousiasme en overtuigingskracht zorgde ervoor dat ik net zo lang doorzette tot ik het zelf kon. Mooie kleine groepjes zodat er aandacht is voor iedereen.

• Toepasbaarheid in de praktijk

We werden gastvrij ontvangen in een mooi aangeklede ruimte. De presentatie was goed voorbereid en we werden goed verzorgd. Ook heel belangrijk, de wc’s waren schoon, en dat zie je maar op weinig plaatsen. De docent had erg veel kennis van het vak en wist al onze vragen te beantwoorden. Na de uitgebreide presentatie werden we nog rondgeleid door het gebouw, wat er ook erg goed uitzag. Al met al raad ik deze cursus aan iedereen aan. Erg leuk en leerzaam om te doen!

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Programmeerbaar Motormanagement Systeem - Theoriecursus

Erg uitgebreide intensieve cursus

Ja dit was weer een erg uitgebreide cursus. Met voor mij nogal diepe stof. Waar helaas vanwege de tijdsduur voor mij nogal snel door heen gegaan werd. Desalniettemin erg interessant met meer vragen na dan voor de cursus naar huis gegaan. Dus thuis verder studeren. In een hele lading door de docent geadviseerde boeken.

• Welke cursus heeft u gevolgd? Magic Numbers - Workshop

Mooie praktijk gerichte cursus

Leuk om uit proberen hoe ver je kan gaan met het herstellen van autopark. De theorie ruimte mag wel beter afgeschermd worden tegen geluiden van de werkplaats er onder. Een praktijk voorbeeld voor het aanbrengen van glas coating was fijn geweest.

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Professioneel Autopoetsen en polijsten - Praktijktraining

Goede aanvulling op mijn vaardigheden.

Differentieëlen en achterassen hebben nu geen geheimen meer voor me.

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Werking van een differentieel - Praktijktraining

Zeer tevreden over de geboden kennis.

Duidelijk, vraaggericht, afgestemd op ervaring, zeer tevreden!

• Welke cursus heeft u gevolgd? Fietstechniek 1 - Praktijktraining

Goed en persoonlijk

Alleen jammer dat ik met dat merk gereedschap moest sleutelen Er hoort bij jullie eigelijk wel echt snap-on thuis op zo adres 😉

• Welke cursus heeft u gevolgd? Prive Praktijktraining

Zeer goed verzorgde dag.

Een mooie dag met veel informatie en oefeningen.

• Toepasbaarheid in de praktijk
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Basisvaardigheden Belettering - Praktijktraining

Zeer aangenaam

We hebben genoten van een aangename omleidingsdag!

Over Tac Academy

TAC Academy biedt cursussen, trainingen en workshops aan die te maken hebben met voertuigen in de breedste zin des woord. Deze cursussen zijn geheel gericht op de praktijk. Er is een speciale inpandige ruimte aanwezig van ca. 1200m². Deze ruimte is volledig ingericht voor het geven van diverse praktijkcursussen. in een door Merford geïnstalleerde geluidscabine met geforceerde rijwindkoeling die tot 50.000m³ lucht per uur kan verplaatsen. In kleine groepjes word je in kleine stapjes de techniek bijgebracht van diverse onderwerpen. Op deze manier ben je verzekerd van voldoende aandacht om de vaardigheden zo goed mogelijk te leren. Bekijk ons aanbod op de website.