De bril bevalt prima .

De bril voelt goed ,lekker licht in het dragen , het zicht zowel veraf en dichtbij is goed .

Top behandeling

Zeer fijne manier geholpen en je kunt altijd weer terug voor vragen of bij te stellen. Staan met open armen klaar

geweldig

nooit geen last van gehad ook niet van de glazen is een priema bril alle andere brillen die ik bij jullie heb gekocht waren priema

Een fijne zaak met fijne mensen gericht op kwaliteit en persoonlijke benadering.

Al heel wat jaren ben ik klant bij Stephan Optiek, vanaf het begin volgens mij, dus al ruim 20 jaar. Op dit moment doe ik alleen een beroep op hen voor een bril, maar jarenlang heb ik ook lenzen gebruikt. Het is een bijzonder fijne zaak waar ik graag kom en waar je persoonlijk wordt ontvangen en begeleid. De sfeer is open, de mensen die er werken zijn prettig, nemen de tijd en 'at last but not at least' ze verstaan hun vak! Kwaliteit staat hoog in het vaandel en daar houd ik van. Kortom een zaak waar ik naar terug blijf gaan.

Na een aantal brillen van de grotere ketens geprobeerd te hebben had ik besloten eens een keer een bril bij een gespecialiseerde onafhankelijke opticien te kopen. En kwam zo bij Stephan Optiek terecht. Wel wat duurder maar de service, kwaliteit van de producten en de aandacht is er dan ook naar. De medewerkers begrijpen dat de klanten voor kwaliteit komen en handelen daar ook naar door uitgebreid aandacht te geven. Net dat stapje extra doen. Verder goede producten en uitstekende service.

Vakkundig, geduldig en meedenkend

Zoals bovenstaand

Prima opticien,met goed personeel

Professionele klant vriendelijke

Professionele klant vriendelijke

Fijn dat ze met mijn zoon van 5 jaar in gesprek ging

Hele fijne ervaring. Mijn zoon van 5 jaar moet een bril. Hij sprak ook direct tegen mijn zoon sprak. Ze hebben samen de bril uit gezocht. Hij hoorde precies wat ik en mijn man mooi vonden maar luisterde eerst naar mijn zoon wat hij leuk vond. Dat vond ik erg fijn want mijn zoon moet de bril dragen. Fantastische service. na een paar dagen bleek dat de bril naar voren schoof, zijn terug gegaan en hebben dit aangepast zonder dat ze er geld om vroegen.

Top service!

We werden goed geholpen door vriendelijk personeel en de bril kon snel worden opgehaald, deze was ook van goede kwaliteit!

Prettig op de ogen en ook in gebruik.

Ik gebruik de lenzen ongeveer een week en had in het begin het gevoel dat ik ze iets meer op de ogen voelde, vooral eind van de dag, maar gaat nu beter. De lenzen zijn verpakt met ruim vloeistof wat ik erg fijn vind!

Goede bril

Deskundige en vriendelijk geholpen met mijn nieuwe bril.

Vakkundig advies

Fijn geholpen bij het zoeken van een nieuwe bril. Tussendoor ruimte voor social talk. Kortom erg fijn geholpen en blij met mijn nieuwe bril.

Mooie bril, moet wel even wennen

bril voelt goed aan, wel even wennen met focus bij het lezen. Soms moet ik mijn hoofd meer naar boven richten om dan onderin het leesgedeelte te kunnen zien. Maar dit was mij wel van te voren verteld.

Super service, de medewerkers maken het verschil!

De collectie is heel goed, hele fijne medewerkers. Echte professionals! De klant wordt goed aangevoeld waardoor je geen nummer bent! Top zaak!!

topservice met hoge kwaliteitsadviezen

Deskundig advies met aandacht voor de tevredenheid van de klant!

Ze bevallen me super!

ze bevallen me super goed

Zoals ik verwacht had

prima geholpen

Perfecte bediening en advies, oogmeting heel erg goed. Vriendelijk personeel, men neemt alle tijd

Heel prettig geholpen

Voor de 2e keer kocht ik een bril bij Stephan Optiek. Beide keren heel fijn geholpen. Het personeel is kundig en vriendelijk. De keuze in brillen is enorm en uniek. Ook achteraf ben je welkom voor een vraag of onderhoudt. Heel fijn!

Service en assortiment van hoog niveau

Stephan Optiek is al jarenlang ons favoriete adres voor contactlenzen, brillen en zonnebrillen. Persoonlijke service (ze kennen je echt!), altijd een gastvrije ontvangst en heel wat moois om uit te kiezen. Aanrader.

geweldig

GEWELDIG GEHOLPEN .

Gastvrij, kundig en meedenkend.

Ze staan altijd voor je klaar; Ze denken altijd met je mee; Ze zijn sterk in kennis en kunde; Ze hebben verdraaid goeie koffie.

zeer klantvriendelijk.....................................................................

min ervaring is" zeer vriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

persoonlijk en professioneel

Stephan en zijn team hebben verstand van zaken, zijn betrokken en hebben een prachtige winkel met een veelzijdig assortiment van schitterende monturen.

Steenweg 52

5707CH Helmond

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.