je voelt je thuis en wordt deskundig en vriendelijk geholpen

Het voelt als thuis komen. Iedereen is vriendelijk maar niet te. Stefan is eerlijk en je krijgt goed en deskundig advies Er is alle tijd om een goed montuur uit te zoeken

Heel erge fijne service.

Stephan Optiek neemt de tijd voor je om het meest optimale advies voor je te maken.

Uistekende service

Vakkundig zeer klantvriendelijk

Mooie monturen, zeer professionele oogmeting en zeer vriendelijk personeel.

Omdat ik een bril nodig heb met een hoge sterkte is het voor mij belangrijk dat de glazen zo dun mogelijk worden. Bovendien zijn niet alle monturen mooi bij een hoge sterkte. Die twee elementen zijn heel goed samen gekomen. Voor het eerst in mijn leven ben ik blij met mijn bril. Ik werd geweldig geholpen en kan het iedereen aanraden om voor een nieuwe bril naar Stephan Optiek te gaan!

heel goed service gericht.

Het team ziet in een oogopslag welk montuur goed bij je past. Doet de meting nauwkeurig en houd je op de hoogte van bestellen tot levering van de bril. het team staat graag voor je klaar.

Goed, vertrouwd het is oké!

Prima service, moet wel erg wennen aan de geel gekleurde glazen. De witte was is niet wit meer. Daar moet ik mijn bril voor afzetten Groetjes.

Gewoonweg perfect!!!

Alles 10 punten!!

Geweldige winkel met 200% service!!

Onlangs heb ik op mijn bril gestaan. Dacht, daar gaat hij dan……. Maar Stephan heeft met veel geduld en liefde alles weer goed gekregen. Gelukkig, een pak van mijn hart!

Erg blij met de lenzen en geleverde service

Erg goed geholpen met het uitzoeken met wat voor mij de beste optie is. Zeer kundig, geduldig en vriendelijk.

Super professioneel en top service van fijne mensen.

Altijd professionele adviezen, goede controle en top service van fijne mensen uit het vak.

Aangepaste lenzen zitten veel fijner

Vorige lenzen zaten minder lekker en de nieuwe zitten veel fijner, dankjewel

We voelen ons welkom

"Ik mag de tijd die ik nog heb toch wel goed zien?!" zei hij ineens. En zo kwam mijn 86 jarige vader bij Stephan Optiek terecht, voor het eerst en misschien wel voor het laatst. Het viel niet mee om een oogmeting te doen, het wachten op de heldere momenten die hij wel heeft, leken uren te duren. Geduldig deed Nick zijn werk en dat leidde er een week later toe, dat er een trotse, oude man, glimlachend de deur uit liep.

een voorkomend, servicegericht team met kennis van oogzaken

het team van stephan optiek is hecht, servicegericht, voorkomend en proactief. je wordt gekend en met kennis van zaken geadviseerd en geholpen. daarnaast is de collectie beeldschoon, goed gesorteerd en soms gedurfd.

Vriendelijk personeel, goede service, mooie zaak met hele mooie brillen.

Super bediening en service

Mooie collectie brillen, prima oogmeting met doorverwijzing naar specialist i.v.m. te hoge oogdruk. Geeft vertrouwen.

Klantvriendelijk, maximale service en deskundig.

Alle medewerkers zijn zeer klantvriendelijk, deskundig en ik ervaar een hoge servicebereidheid. Een sfeervolle zaak waar je je welkom voelt. Daarnaast een mooi assortiment en goed advies.

Top kwaliteit

Hier wordt echt serieus aandacht besteed aan de perfecte glazen, volledig afgestemd op de juiste functionaliteit. Ook de juiste afstelling geschied zeer precies. En ook voor het perfect bij jou passende montuur bij je hier op de juiste plaats.

Mooie bril

Fijn geholpen Mooie bril. Fijn dat je altijd welkom bent indien nodig.

Geweldige service en advies

Zeer persoonlijke benadering, eerlijk advies en prima service

Heel deskundig geholpen, vlot en ook gezellig een bril gekocht die uitstekend voldoet.

Word altijd super geholpen!

Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Awesome

Jullie geven persoonlijk, warm, vriendelijk, secuur, “take The time” advies, bespreken de mogelijkheden en leveren super werk af. Communicatie altijd top en onderhouden het product wat je hebt gekocht met liefde….. ook al gebruik ik mijn brillen niet zoals het zou moeten! Jullie zijn allemaal geweldig en ik ben mega blij met mijn bril/contactlenzen/ogen waar ik nu goed mee kan zien! Graciassss

Altijd goede service en oprechte aandacht

Zeer goede lenzen en lenzencontrole

Prettig en persoonlijk

Steenweg 52 5707CH Helmond

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.