Flinke stap vooruit

Na het laatste jaar steeds vaker met leesbrillen te hebben moeten werken in combinatie met mijn harde contactlenzen, besloten om te gaan voor zachte lenzen inclusief leesgedeelte. Dit zoals voorgesteld door Stephan Optiek. Duurde even voordat alles ingemeten (prima gedaan door Nick) en gewend was, maar nu ben ik inmiddels al een maand bijzonder tevreden met het resultaat. Kan vrijwel alles zonder bril doen. En het draagcomfort van de zachte lenzen is een stuk hoger dan die van de harde.

zou geen andere optiek wensen

Al reeds jaren klant van Stephan Optiek (dateert al van af zijn Nuenense tijd) en heb geen aanleiding over te gaan naar een andere optiek. De adviezen en behandelingen van dit team zijn zo uitstekend en de service is echt optimaal, zodat je ervan overtuigd kan zijn dat je een optimale keuze uit hun assortiment vind.

Goed advies en mooie monturen

Het feit dat ik, afgelopen jaren, al meerdere brillen bij Stephan Optiek heb gekocht zegt genoeg. Je krijgt er goed advies en er wordt maximaal meegedacht over de mogelijkheden. Heb net weer een nieuwe bril aangeschaft en ben er heel blij mee.

Altijd goed

Dank zij de oogmeting kwam ik bij de oogarts terecht. Gevold staar operatie. en te hoge oogdruk. Nu elk oog 1 druppeltje per dag tegen glaucoom. Dank je wel anders was alles anders gelopen.

Zou iedereen aanraden.

Zeer kundig en meedenkend

Zeer kundig en meedenkend.

Geweldig en kundig

Geweldige optiek met kundig personeel en eigenaar.

Goede service en ruime keus in mooie brillen!

Gewoon een top zaak.

Vriendelijk en deskundig personeel

Ik ben zeer tevreden met mijn bril, goed advies gekregen en vriendelijk behandeld.

Bril zit nu goed, en leuke reacties gehad

In het begin drukt de bril nog al flink aan de rechterkant van mijn neus. Maar wat voorzichtig buigen aan het neusvleugeltje zit de bril nu goed.

Super lief geholpen

Mijn dochter kreeg haar eerste bril. En zijn vanaf het moment dat we binnen kwamen en totdat we met de perfecte bril naar buiten gingen, perfect geholpen! Wat fantastisch dat ze mee de glazen mocht maken. Ze houdt de bril prima op een is zelf erg tevreden.

Mijn nieuwe kenzen zijn echt geweldig zowel lezen als ver zien gaan ontzettend veel beter

Super optiek!

Echt fijn om jullie klant te zijn!

Helemaal tevreden.

Top service.

Tevreden over bril en over service

Prettig contact met alle medewerkers, tevreden over nieuwe bril, de bijgeleverde zonnebril komt in Australië goed van pas!

Professionele controle

uitgebreide controle met een zeer goed advies

Echt geweldig!

Ik ben heel erg goed geholpen bij Stefhan optiek. Fijne mensen die echt de tijd voor je nemen. Super blij met mijn nieuwe bril. En de service is echt top. Echt een aanrader!

zoals reeds eerder in mijn mail van 6 februari gemeld, dat ik de vakkundige kennis zeer op prijs heb

Het vermoeden van Macula dg werd door de oogarts bevestigd. Eind april heb ik na een drietal injecties een gesprek met de oogarts. Wellicht dat ik dan weer de optiek kom voor eventuele nieuwe glazen

fijne hulp en aandacht

Ik heb de indruk dat men deskundig is en ben zeker tevreden over de lenzen, de meting en de aandacht.

Vakkundig en erg servicegericht.

Elk bezoek voelt als thuiskomen

Vele jaren klant bij Stephan Optiek. Vele jaren vriendelijk en professioneel geholpen. Vele jaren blijven wij hier nog komen.

Persoonlijke aandacht en kundige mensen!

De medewerkers nemen de tijd, zijn kundig en vriendelijk. Hebben geduld en willen het beste voor je!

Kundig, vriendelijk en correct. Valt wel op dat beheer Spoormakers zelf veel tijd neemt en flink kan ouwehoeren... ;-)

Goede service en adviesen

Geweldig geholpen…..een aanrader!

Prima geholpen en geadviseerd.

Tijdens de eerste meting werd er gezien dat er in mijn rechteroog staar aangetroffen . Fijn dat dat geconstateerd werd. Gelukkig was het nog niet nodig om daar nu al iets aan te doen. Ik weet nu wel dat als er iets veranderd in het zicht ik daar weer maar moet laten knie.

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.