Wij hebben ons eerste huis gekocht en hadden in bijna alles geen verstand. Lex heeft ons goed geholpen met alles, wij zijn goed door alles heen gekomen. Als je iets niet wist hoefde je maar te bellen of te appen en je kreeg gelijk antwoord. Lex zal ik zeker aanraden aan andere mensen.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

een super goede service .ook wat uitleg betreft en dan de goede hulp.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Lex heeft mij fantastisch geholpen met de aankoop van mijn woning. Lex zorgt ervoor dat je ontzorgd wordt en dat er niks over het hoofd gezien wordt. Ik kan iedereen Lexwonen aanraden!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Lex is een aardig man en heeft mij zeer goed geholpen met het vinden van een huis. Wat Lex doet is uniek en dankzij Lex heb ik nu een leuke woning gevonden. Lex dank je wel hiervoor.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Zeer snel en op een professionele wijze geholpen. De adviseur wist exact waar die mee bezig was en zette zijn vakkundigheid in om ons van ons droomhuis te voorzien. Wij zijn Lex van de Straat dankbaar voor zijn diensten!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

ik ben zeer proffesioneel geholpen. ik kan altijd met al mijn vragen terecht. ik ben zeer tevrede. ik kan iedereen aanraden om naar lex wonen te gaan.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Heel prettig, zeer betrokken, oplossingen zoekend indien nodig. Bij al mijn 3 kinderen Lex ingeschakeld, en alle 3 met succes een fijn huis kunnen kopen, en dit zeker ook door de goede begeleiding van Lex!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wat zijn wij blij dat we Lex tegen zijn gekomen van LexWonen via internet. We dachten even dat een huis kopen voor ons er niet in zat omdat we geen eigen geld hadden. Toch een afspraak gemaakt en bij hem langs gegaan voor een gesprek. Wat een vriendelijke man, hij heeft ons zeer goed geholpen en begeleid. Neemt alle tijd. Uiteindelijk is het ons gelukt en konden we toch een huis kopen!!!! We zijn zeer blij en we kunnen hem aan iedereen aanraden! Geen/weinig eigen geld? Hij gaat kijken wat mogelijk is! Bedankt voor alles Lex!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij hebben dankzij LexWonen ons droomhuis kunnen kopen zonder al te veel inbreng van eigen geld, een super communicative samenwerking! Elk moment van de dag konden we bellen, mailen of appen met vragen! Onze dank voor alle hulp!

Over LexWonen

Filter op Taal