Super fijn en snel geholpen bij het kopen van ons nieuwe huis. Altijd te bereiken en snel reactie op vragen.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

huis kopen zonder eigen geld bij LexWonen is dat mogelijk ik werk snel en duidelijk geholpen voor opzoek naar de juiste hypotheek... LexWonen is zeer zeker een aanrader
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij zijn dik tevreden, duidelijk en vakkundig in zijn hypotheek advies! Hij houd de druk erop en is altijd bereikbaar! Na onze mening een absolute aanrader om als adviseur te nemen!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Top altijd bereikbaar, alles word netjes uitgelegd zeker een aanrader Bedankt
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Duidelijk in zijn hypotheekadvies en ook zeer kundig. Vlot in de omgang en een fijn persoon die rekening houdt met omstandigheden. Een absolute aanrader om als adviseur te nemen. Rapportcijfer vanuit Friesland : 10
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Vanaf de eerste kennismaking tot aan het begeleiden van de documenten naar de notaris voelt de service van LexWonen als een warm bad. Altijd bereikbaar, alles volgens afspraak klaar, je merkt in alles passie voor het vak en ons als klant. Bedankt LexWonen voor al je hulp bij het kopen van ons huis. Wij durven je voor deze grote stap in ieders leven aan iedereen aan te bevelen.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij hebben super ervaringen gehad met Lex. Geen probleem te groot of overal werd een oplossing voor gevonden, zelfs zonder eigen geld is het dus mogelijk om een huis te kopen. Altijd duidelijke uitleg over de gang van zaken, in begrijpelijke taal, op elk moment van de dag. Mochten wij ooit nog eens een ander huis willen kopen dan gaan we zeker weer met Lex in zee.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Alles is heel snel en goed geregeld door Lex voor onze eerste koopwoning. Altijd goed bereikbaar en snel antwoord op al je vragen.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Een aanrader voor iedereen de zijn eigen geld op zak wil houden , super geholpen , alles was snel geregeld . Blij dat ik voor Lex wonen heb gekozen . Bedankt Lex
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Zeer fijne samenwerking gehad met lex voor de aankoop van ons eerste huis . Duidelijke uitleg gegeven over alle zaken waar wij nog niet veel van wisten . Zeker aan te raden voor anderen !!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Ik ben perfect geholpen vanaf de eerste dag tot zelfs na de aankoop van ons. Wat ikzelf heel fijn ervaarde is dat ik elk moment van de dag of avond gelijk geholpen werd als ik vragen had of hulp. En alles was zeer snel geregeld.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij hebben ons eerste huis gekocht en hadden in bijna alles geen verstand. Lex heeft ons goed geholpen met alles, wij zijn goed door alles heen gekomen. Als je iets niet wist hoefde je maar te bellen of te appen en je kreeg gelijk antwoord. Lex zal ik zeker aanraden aan andere mensen.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

een super goede service .ook wat uitleg betreft en dan de goede hulp.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Lex heeft mij fantastisch geholpen met de aankoop van mijn woning. Lex zorgt ervoor dat je ontzorgd wordt en dat er niks over het hoofd gezien wordt. Ik kan iedereen Lexwonen aanraden!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Lex is een aardig man en heeft mij zeer goed geholpen met het vinden van een huis. Wat Lex doet is uniek en dankzij Lex heb ik nu een leuke woning gevonden. Lex dank je wel hiervoor.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Zeer snel en op een professionele wijze geholpen. De adviseur wist exact waar die mee bezig was en zette zijn vakkundigheid in om ons van ons droomhuis te voorzien. Wij zijn Lex van de Straat dankbaar voor zijn diensten!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

ik ben zeer proffesioneel geholpen. ik kan altijd met al mijn vragen terecht. ik ben zeer tevrede. ik kan iedereen aanraden om naar lex wonen te gaan.
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Heel prettig, zeer betrokken, oplossingen zoekend indien nodig. Bij al mijn 3 kinderen Lex ingeschakeld, en alle 3 met succes een fijn huis kunnen kopen, en dit zeker ook door de goede begeleiding van Lex!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wat zijn wij blij dat we Lex tegen zijn gekomen van LexWonen via internet. We dachten even dat een huis kopen voor ons er niet in zat omdat we geen eigen geld hadden. Toch een afspraak gemaakt en bij hem langs gegaan voor een gesprek. Wat een vriendelijke man, hij heeft ons zeer goed geholpen en begeleid. Neemt alle tijd. Uiteindelijk is het ons gelukt en konden we toch een huis kopen!!!! We zijn zeer blij en we kunnen hem aan iedereen aanraden! Geen/weinig eigen geld? Hij gaat kijken wat mogelijk is! Bedankt voor alles Lex!
  • Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij hebben dankzij LexWonen ons droomhuis kunnen kopen zonder al te veel inbreng van eigen geld, een super communicative samenwerking! Elk moment van de dag konden we bellen, mailen of appen met vragen! Onze dank voor alle hulp!