Zeer goede service

Dankzij de hulp van Lex hebben wij ons droomhuis kunnen kopen. Hierbij hebben we geen eigen geld nodig gehad. Bij vragen of onduidelijkheden is Lex altijd bereikbaar! Erg prettige manier van werken, zeker in deze hectische periode op de woningmarkt. Ik zou Lex bij iedereen aan willen raden.

Perfecte begeleiding!

Lex heeft ons geholpen met het kopen van ons eerste huis. Als er een iets niet duidelijk was kon ik hem bellen, alles werd tot in de puntjes uitgezocht en niks was te veel. Bij deze aankoop hebben wij € 0,- eigen geld nodig gehad om ons droomhuis te kopen. Ik zou lex bij iedereen aanraden!

Dankzij Lex hebben wij ons eerste huis kunnen kopen met aanzienlijk minder eigen geld ten opzichte van andere adviseurs. 👍🏼😁 Goed en duidelijk hypotheek advies. Top service, en altijd bereikbaar. Bedankt voor alles! LexWonen zeer zeker een aanrader!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

ons eerste huis samen gekocht dankzij lex! Bijna 24/7 bereikbaar en legt alles super uit! Zou zeker meer mensen aanraden om naar lex te gaan!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Geeft goed en duidelijk advies. Bij vragen (telefoon of app) kreeg ik snel en duidelijk antwoord. De hypotheek was snel geregeld. Top adviseur een aanrader.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Dankzij LEXwonen hebben we in korte tijd ons eerste huis kunnen kopen. Zonder eigen geld, bij LEXwonen was dat geen enkel probleem Ten alle tijde bereikbaar met goed en kundig advies. TOP adviseur!!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

LexWonen heeft ons ontzettend goed en razendsnel geholpen met het kopen van ons droomhuis. Wij zaten in een bijzondere situatie en niets was zeker. Wij kunnen niet wachten om onze toekomst voort te zetten in ons nieuwe huis. Bedankt voor alle hulp!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Via onze vrienden kwamen wij in contact met Lex Wonen. Op een avond eens een mailtje gestuurd via de website, en 5 minuten later al bericht.. Kijk dat moeten we hebben dachten we!! Dat was begin December 2018. Nu op 6 Februari hebben wij ons eerste huis gekocht! Hij houd de druk erop!!! Altijd bereikbaar, neemt hij even niet op, Lex belt altijd terug!!! Binnen 10 minuten. Bij LexWonen heb je weinig tot geen eigen geld nodig. Waar je bij een andere adviseur een slordige 12.000-13.000 euro nodig hebt, hadden wij er 11.000 euro minder nodig!!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Top makelaar, lex heeft ons geweldig geholpen wat een service!!!🙂hij is altijd bereikbaar en staat altijd voor je klaar. Hij heeft onze droom laten uitkomen ik kan je niet genoeg bedanken topper😀

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Super fijn en snel geholpen bij het kopen van ons nieuwe huis. Altijd te bereiken en snel reactie op vragen.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

huis kopen zonder eigen geld bij LexWonen is dat mogelijk ik werk snel en duidelijk geholpen voor opzoek naar de juiste hypotheek... LexWonen is zeer zeker een aanrader

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij zijn dik tevreden, duidelijk en vakkundig in zijn hypotheek advies! Hij houd de druk erop en is altijd bereikbaar! Na onze mening een absolute aanrader om als adviseur te nemen!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Top altijd bereikbaar, alles word netjes uitgelegd zeker een aanrader Bedankt

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Duidelijk in zijn hypotheekadvies en ook zeer kundig. Vlot in de omgang en een fijn persoon die rekening houdt met omstandigheden. Een absolute aanrader om als adviseur te nemen. Rapportcijfer vanuit Friesland : 10

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Vanaf de eerste kennismaking tot aan het begeleiden van de documenten naar de notaris voelt de service van LexWonen als een warm bad. Altijd bereikbaar, alles volgens afspraak klaar, je merkt in alles passie voor het vak en ons als klant. Bedankt LexWonen voor al je hulp bij het kopen van ons huis. Wij durven je voor deze grote stap in ieders leven aan iedereen aan te bevelen.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij hebben super ervaringen gehad met Lex. Geen probleem te groot of overal werd een oplossing voor gevonden, zelfs zonder eigen geld is het dus mogelijk om een huis te kopen. Altijd duidelijke uitleg over de gang van zaken, in begrijpelijke taal, op elk moment van de dag. Mochten wij ooit nog eens een ander huis willen kopen dan gaan we zeker weer met Lex in zee.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Alles is heel snel en goed geregeld door Lex voor onze eerste koopwoning. Altijd goed bereikbaar en snel antwoord op al je vragen.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Een aanrader voor iedereen de zijn eigen geld op zak wil houden , super geholpen , alles was snel geregeld . Blij dat ik voor Lex wonen heb gekozen . Bedankt Lex

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Zeer fijne samenwerking gehad met lex voor de aankoop van ons eerste huis . Duidelijke uitleg gegeven over alle zaken waar wij nog niet veel van wisten . Zeker aan te raden voor anderen !!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Ik ben perfect geholpen vanaf de eerste dag tot zelfs na de aankoop van ons. Wat ikzelf heel fijn ervaarde is dat ik elk moment van de dag of avond gelijk geholpen werd als ik vragen had of hulp. En alles was zeer snel geregeld.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Wij hebben ons eerste huis gekocht en hadden in bijna alles geen verstand. Lex heeft ons goed geholpen met alles, wij zijn goed door alles heen gekomen. Als je iets niet wist hoefde je maar te bellen of te appen en je kreeg gelijk antwoord. Lex zal ik zeker aanraden aan andere mensen.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

een super goede service .ook wat uitleg betreft en dan de goede hulp.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Lex heeft mij fantastisch geholpen met de aankoop van mijn woning. Lex zorgt ervoor dat je ontzorgd wordt en dat er niks over het hoofd gezien wordt. Ik kan iedereen Lexwonen aanraden!

Over LexWonen

Filter op Taal