Naar een matig gesprek met een grote naam in de financiële adviseurs wereld ben ik verder gaan zoeken via het internet ben ik terecht gekomen bij Lexwonen naar een goed gesprek over de mogelijkheden ben ik opzoek gegaan naar een woning die in het plaatje past en deze is gevonden en gekocht. Ik kan zeer tevreden terug kijken naar het gegeven advies en het behaalde resultaat.

• Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan

Snel en deskundig advies en hulp bij het regelen van de hypotheek

Mijn broer en ik hadden na de aankoop van ons appartement vanzelfsprekend financiering nodig. Vanwege het feit dat we broers zijn en geen geschiedenis hebben wat betreft samenwonen is het bijzonder lastig om direct via een bank een (dekkende) hypotheek te regelen. Hierdoor zijn we via een internetonderzoekje bij Lex Wonen uitgekomen. Waarbij we door financiering van de marktwaarde meer hebben kunnen lenen dan dat de vraagprijs betrof. Hierdoor hebben we fors minder eigen geld nodig gehad voor de kosten koper, wat voor starters natuurlijk geen kwaad kan. Het regelen van de hypotheek en de communicatie met Lex verliepen op rolletjes. Lex Wonen is vanuit ons perspectief dan ook absoluut een aanrader!

• Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan

Als allereerst wil ik beginnen te vertellen dat ik eerst vrij sceptisch was over het feit dat je geen of weinig geld nodig zou hebben en de vorige reviews hebben mij erdoor gesleept vandaar dat ik nu zelf een review plaats. Bij mij is het niet helemaal gelukt om geen eigen geld te gebruiken, maar ik kwam wel een stuk lager uit. Ik was ruim minder dan de helft nodig, hierbij kon ik de rest mooi gebruiken voor de nodige verhuisklusjes. De bereikbaarheid is uitmuntend of je nu belt, appt of mailt je hebt gelijk een reactie op je vragen. Hij beschikt over veel kennis en heeft korte lijntjes met verschillende instanties, hierdoor is alles direct geregeld. Uiteindelijk ben ik zeer tevreden.

Zorgvuldig en concreet

Lex heeft veel kennis en is altijd bereikbaar. Hij heeft ons super geholpen om een huis te kopen zonder eigen geld. We konden zelfs op zondag langs komen om papieren te tekenen. Snapte ik iets niet kon ik altijd bellen of appe. Hij regeld echt alles en dat was zo prettig voor ons. Hebben binnen 3 maanden ons droomhuis kunnen kopen. Ik raad iedereen aan die een huis wilt kopen en hierbij hulp nodig heeft om Lex te bellen. Echt een top adviseur. Hij heeft hart voor zijn beroep. Gr uit zuid limburg

Lex is een topper!

Via internet kwamen we bij Lex terecht. Het sprak ons aan dat we zonder teveel eigen geld een huis kunnen kopen. Dat wil iedereen toch? Aan de keukentafel heeft Lex ons alles duidelijk uitgelegd. Het huis kopen ging in snel treinvaart. Lex verdiepte zich in onze woning vanaf de eerste keer dat we hem belden en dacht met ons mee en gaf tips. We konden snel bij hem terecht en enkele dagen na ons eerste gesprek hadden we ons huis. Lex is persoonlijk, gedreven in zijn vak en hij weet waar hij over praat. Lex helpt met alles. Zo is een huis kopen een makkie. Wij hadden nergens verstand van maar nu wel.

Zeer klantvriendelijk

Ik wilde graag advies over aankoop van nieuwe woning en werd uitgebreid telefonisch te woord te staan. Er werd met mij meegedacht en advies gegeven over zaken die ik nog niet had bedacht. Ondanks dat het al snel duidelijk werd dat we op dit moment geen concrete zaken gingen doen werd alle tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Nogmaals bedankt!

• Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan

Heel erg behulpzaam en snel met regelen helemaal top

Ons eerste huis gekocht met Lex als hulp en adviseur .alles snel geregeld . Smorgens vroeg tot s avonds laat bereikbaar via app en telefoon . Een aanrader Lex helpt je overal mee ,,👍👍👍👍👍

Kopen zonder zorgen

Er komen zoveel meer dingen kijken bij het kopen van een woning dan ik vooraf dacht, maar Lex heeft me geweldig geholpen en ik kon met al mijn vragen bij hem terecht. De communicatie liep heel vlot, was persoonlijk en erg prettig. Het voelde zeer fijn om taken uit handen te kunnen geven en de onderhandelingen te laten doen door iemand die door de wol geverfd is. Super!

• Hebben wij aan uw verwachtingen voldaan

Geholpen waar anderen dat niet konden: met het kopen van een huis samen met mijn broer.

Lex is altijd snel met zijn reacties per app, mail, terugbellen etc. Hij zit al jaren in het vak en dat merk je de tips die hij geeft over zaken waar jezelf nog nooit over hebt nagedacht als je voor het eerst in je leven een huis gaat kopen.

Onwijs goede hulp gehad.

Wij hadden in de eerste instantie geen hoop dat wij een huis zouden krijgen. Met de hulp van meneer Lex is het ons toch gelukt om een huis te kopen waarvan wij zolang al gehoopt hadden. Wij hebben alle moeite en energie gehad van dhr. Lex. Hij was dag en nacht telefonisch bereikbaar om ons met alles te woord te staan! Wij zijn erg blij met de hulp die we hebben gehad en zouden ieder ander hiernaartoe verwijzen. Heel erg bedankt meneer Lex voor alle hulp! Groetjes. Isabella

Ronduit top!

Als twee zussen zijnde is het een stuk moeilijker om een hypotheek rond te krijgen, thanks Lex! Het had niet beter gekund!

Fijn contact, eerlijk, betrouwbaar en meedenkend.

Alleen mijn huis gekocht. Lex wist goed wat ik wilde kopen en wist mij goed te helpen om het juiste huis en hypotheek te krijgen. Voor een volgende keer ga ik weer naar hem toe.

Samen met mijn broer een huis gekocht

Ik heb samen met mijn broer Ben een huis gekocht, de hypotheek aanvraag, de taxatie en notaris heeft Lex van Lexwonen voor mij geregeld. Wat een verademing is dat een financieel adviseur die alle zorg uit handen neemt. Pakt snel dingen op, reageert adequaat op vragen via de mail en of WhatsApp. Is vriendelijk en behulpzaam geweest bij het kopen van onze eerste woning Lex bedankt hiervoor.

Nog nooit zo bot behandeld.

Ik nam contact op in de hoop dat er iemand zijn best voor ons wilde doen, zo las ik het in alle recensies. Maar ik werd al na 1 zin afgekapt, nors behandeld en toen werd zelfs de verbinding verbroken. Waarom?? Ik weet het niet.

Beste Elvira, Het had op geen slechter moment kunnen gebeuren maar de mobiele verbinding op de N416 (Veenendaalse straatweg) werd verbroken. Dit is de berg (heuvel) van Veenendaal naar Elst (U) waar altijd de verbinding wordt verbroken. Geen verbinding mogelijk. Omdat ik direct daarna weer telefoon kreeg van een andere klant ben ik u vergeten om terug te bellen. Helaas ben ik u dus vergeten terug te bellen, mijn excuses hiervoor. Ik kan mij niet herinneren dat ik u afkapte en/of nors behandelde. Wel dat er diverse zaken speelden zodat de maximale hypotheek onder druk kwam te staan. Wellicht dat ik u daardoor onderbroken heb wat als onprettig ervaren werd. U kan mij gerust bellen 7 dagen per week en alle info sturen dan ga ik er mee aan de slag. Het spijt mij dat uw opvattingen/bevindingen negatief zijn en hoop nog iets voor u te kunnen betekenen.

Wij zijn zeer tevreden!

Snelle service, deskundig advies. Lex is altijd te bereiken, zelfs op vakantie! Wij zijn goed geholpen en heel tevreden. Bedankt!

Goede, vakkundige en snelle service.

Lex begint 's morgens om 05:00 met werken. Zo kan hij nog even in alle rust zaken regelen om vervolgens vanaf een paar uurtjes later tot in de avond en zelfs 's weekends de klant bij te staan. Hij antwoordt snel en vakkundig. Helpt je door het hele traject heen. Vanaf het tekenen van de koopakte duurde het slechts 1 week voordat de hypotheek rond was. Het is prettig werken en ik ben erg blij met het mooie resultaat!

Ons droomhuis zonder eigen geld

Hadden we dit 10 jaar eerder maar geweten, zo makkelijk ons droomhuis kunnen kopen zonder eigen geld. Fantastische service, 24-7 staat Lexwonen voor je klaar. Erg vakbekwaam, denkt ontzettend mee in het belang van de klanten. Wij bevelen Lexwonen aan iedereen aan!

Zeer goede service

Dankzij de hulp van Lex hebben wij ons droomhuis kunnen kopen. Hierbij hebben we geen eigen geld nodig gehad. Bij vragen of onduidelijkheden is Lex altijd bereikbaar! Erg prettige manier van werken, zeker in deze hectische periode op de woningmarkt. Ik zou Lex bij iedereen aan willen raden.

Perfecte begeleiding!

Lex heeft ons geholpen met het kopen van ons eerste huis. Als er een iets niet duidelijk was kon ik hem bellen, alles werd tot in de puntjes uitgezocht en niks was te veel. Bij deze aankoop hebben wij € 0,- eigen geld nodig gehad om ons droomhuis te kopen. Ik zou lex bij iedereen aanraden!

Dankzij Lex hebben wij ons eerste huis kunnen kopen met aanzienlijk minder eigen geld ten opzichte van andere adviseurs. 👍🏼😁 Goed en duidelijk hypotheek advies. Top service, en altijd bereikbaar. Bedankt voor alles! LexWonen zeer zeker een aanrader!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

ons eerste huis samen gekocht dankzij lex! Bijna 24/7 bereikbaar en legt alles super uit! Zou zeker meer mensen aanraden om naar lex te gaan!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Geeft goed en duidelijk advies. Bij vragen (telefoon of app) kreeg ik snel en duidelijk antwoord. De hypotheek was snel geregeld. Top adviseur een aanrader.

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Dankzij LEXwonen hebben we in korte tijd ons eerste huis kunnen kopen. Zonder eigen geld, bij LEXwonen was dat geen enkel probleem Ten alle tijde bereikbaar met goed en kundig advies. TOP adviseur!!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

LexWonen heeft ons ontzettend goed en razendsnel geholpen met het kopen van ons droomhuis. Wij zaten in een bijzondere situatie en niets was zeker. Wij kunnen niet wachten om onze toekomst voort te zetten in ons nieuwe huis. Bedankt voor alle hulp!

• Hebben wij uw verwachtingen waargemaakt?

Via onze vrienden kwamen wij in contact met Lex Wonen. Op een avond eens een mailtje gestuurd via de website, en 5 minuten later al bericht.. Kijk dat moeten we hebben dachten we!! Dat was begin December 2018. Nu op 6 Februari hebben wij ons eerste huis gekocht! Hij houd de druk erop!!! Altijd bereikbaar, neemt hij even niet op, Lex belt altijd terug!!! Binnen 10 minuten. Bij LexWonen heb je weinig tot geen eigen geld nodig. Waar je bij een andere adviseur een slordige 12.000-13.000 euro nodig hebt, hadden wij er 11.000 euro minder nodig!!