Veel keuze en expertise

Een erg prettige begeleiding bij het maken van een keuze. Groot aanbod. Gaan er graag naar toe.

Snelle service

Donderdagavond besteld. Zaterdagochtend al in huis. Echt super

gewoon goed

komt afspraken na goede communicatie

Vakkennis

Hier werkt personeel dat nog kennis van zaken heeft, heel plezierig!!

Heel goed en vlot geholpen

Prettig geholpen en goed advies !

Na een uitgebreid advies en goede voorlichting heb ik een siemens wasdroger ( warmtepomp ) gekocht. Deze bevalt erg goed en al met al ben ik zeer tevreden ! ik

Top aanbied gehad en geweldige service!

Het zijn vakmensen die je goede adviezen geven en altijd klaarstaan voor zijn klanten. Geweldige bedrijf!

Afspraken worden keurig nagekomen

Vriendelijke medewerkers, zowel aan de telefoon als bij de bezorging thuis

Geweldige service

Zeer vakkundig geholpen. En erg goede adviezen

Vriendelijke vakbekwame monteur!

Prima!

Helemaal prima

Altijd vriendelijk, als er problemen zijn worden ze meteen opgelost.

Zeer goed geholpen.

Ik ben zeer goed geholpen. Ze zijn klantvriendelijk en alles is naar wens verlopen.

goed.

jammer dat afleveringskosten betaald moeten worden.

Goed team, snel geregeld.

Ze kwamen prachtig op tijd, binnen een uur gefixed.

Je wordt goed geholpen met het uitzoeken van het product dat je wil aanschaffen. Goede service!!

Diverse winkel met zeer vriendelijk personeel

Goed en snel geholpen, en duidelijke uitleg gekregen. Denken met je mee!

Slechte ervaring gehad met Piest.

We hebben er een smart tv gekocht en een stofzuiger. Voor de installatie van de tv moesten we 70 euro betalen. Achteraf zijn we gewoon genept. De installatie deed de jongeman van Piest op zijn telefoon gekoppeld aan de afstandsbediening van de tv. Binnen 5 minuten was hij klaar. Heeft verder niets verteld, alles was goed zo. Helaas kon hij de dvd speler niet verbinden met de tv, maar zou het doorgeven op het bedrijf. We konden het dan zo ophalen bij Piest. Wat schetst onze verbazing: bij Piest wist niemand ergens van. Ook bleek zo'n verbindingsset ca. 80 euro te kosten. Een nieuwe dvd speler kost ca. 70 euro. We staan met lege handen en zijn zeer teleurgesteld in de afhandeling van Piest. Reden om nooit meer naar deze zaak toe tegaan. Vertrouwen is helemaal weg, slechte zaak!!

Goede voorlichting, snelle levering en vakkundig ingebouwd

Prima montage en uitleg bij de vaatwasser

Machine is perfect geplaatst en netjes alles weer afgewerkt. Vriendelijke monteur en goed uitleg gaf over het gebruik

Zoals het hoort

Altijd even aardig en een super bediening,

Medewerkers zijn top!

Uitstekend voor informatie over wasmachine. Hier alle tijd voor genomen en ons tijd gegeven zelf besluit te nemen. Wasmachine aangesloten met uitleg werking en oude meegenomen. Top!

Uitstekende leverancier voor witgoed en media

prima adres voor witgoed en alle soorten media apparaten. goede voorlichting en uitstekende service

Vriendelijk en kundig

Top geholpen goede info , luisteren goed wat je wensen zijn en geven goed advies.