zeer slecht zak

nit goed.

Na enige onduidelijkheid over de voucher is dit in overleg met Wilfred prima opgelost. Een bedrijf dat service nog in het vaandel heeft!!

Beste Roelof, Dank voor je review. Ik kan niets op je voor- en achternaam, als ook het mailadres vinden in ons systeem. Klopt het wel dat je een voucher hebt van ons en niet van 1 van de andere bedrijven? Er zijn er meerdere die hetzelfde aanbieden. Heb je voor mij anders het ordernummer wat op de bon staat? Dan kan ik kijken of we op die manier iets vinden. Mvg, Wilfred

Fantastische ervaring!

Dankzij de professionele bemiddeling van Wilfred hebben we een topdag gehad bij Helicentrum Lelystad. Thanks!!!

Onvergetelijke ervaring

Ik had mijn man een helikoptervlucht cadeau gedaan voor zijn 55 verjaardag. Na een uitgebreide uitleg kon hij ‘zelf’ de helikopter besturen. Het was een fantastische ervaring om nooit te vergeten. Enorm bedankt voor de tijd die je ons hebt genomen.

Gewoon geweldig

Een hele mooie ervaring. Het contact liep soepel. Daar aangekomen werden we perfect begeleid. Ik was als laatste aan de beurt. Toen hebben we gevraagd of we een vlucht voor onze zoons er achteraan konden boeken. En ja, dat was ook zo geregeld. Een onvergetelijke dag.

Super mooie ervaring!

Heel leuk met mijn nichtje van zes deze vlucht gedaan,erg mooi en goede uitleg. Gezellig!

Hele aardige piloot en goed geholpen. Hele mooie ervaring rijker.

Perfecte vlucht..

Perfecte vlucht met een goede en leuke piloot, met verstand van zaken.

een unieke ervaring om de woonomgeving vanuit de lucht te zien

Alles, van af het instappen en warm draaien tot aan het landen en wachten tot de propellers stil waren, was een feest voor onze kleinzonen

Netjes te woord gestaan

Had wat vragen en deze zijn netjes beantwoord. Ik hoop dat we het nieuwe jaar goed kunnen beginnen.

Rondvlucht Airbus EC120B helikopter 123 helikoptervluchten

Zaterdag 12 september een rondvlucht gemaakt vanuit Winssen over Nijmegen met de Airbus EC120B helikopter PH-ECE uitgevoerd door Heli Holland. 15 minuten "vlogen" voorbij. Prima verzorgd. Goede uitleg. Speciale ervaring. Voor herhaling vatbaar. Ook vorig jaar heb ik vanuit Winssen een helikopter rondvlucht gemaakt.

Het was een verassing voor mijn zoon en we zijn met zijn drieën gaan vliegen, we vonden het geweldig, vriendelijke piloot, nette service. We zouden eigenlijk een paar dagen eerder gaan maar ivm weer omstandigheden was het verplaatst, ook dit ging heel soepel. Absoluut een aanrader! Bedankt!

Heerlijk geweldige ervaring

Goed ontvangen m, heldere uitleg. Mooi dat we even Utrecht hebben meegenomen. Kunnen voelen wat het inhoud

Het was een prachtige ervaring, de piloot legde van alles uit over de helikopter en het gebied waar we over vlogen. Een klein minpuntje was dat het in en uitstappen zo snel ging dat we niet eens een foto konden maken, voor de rest was het top

Goede service en flexibiliteit

Het koste even tijd voordat ik tijd had mijn voucher in te lossen maar dat ging toen zeer soepel en makkelijk. Duidelijke communicatie, flexible in datum en tijd. Gewoon een mooie en makkelijk service. Ook de proefles zelf was een zeer goede ervaring. Relaxte piloot, duidelijke instructie en natuurlijk behoorlijk wat tijd zelf aan de controls!

De helivlucht met 123Helikoptervluchten.nl was een deceptie...

In eerste instantie was ik niet tevreden over geleverde dienstverlening en hier is een mail naar 123Helikoptervluchten en een negatieve review op geschreven. Ik zal niet ingaan op wat de klacht was. Wél ga ik in op het feit dat binnen twee dagen er een reactie was van 123Helikoptervluchten. Getuige de reactie, is naar de klacht geluisterd en is deze in overweging genomen. Uit de reactie blijkt voorts dat de klacht serieus is genomen en het belangrijkste: Er is een alleszins redelijke oplossing aangeboden. De aangeboden oplossing is geaccepteerd en hiermee is elk negatief gevoel wat was ontstaan na de vlucht, geheel weggenomen. Hiermee heeft 123Helikoptervluchten snel en professioneel de naam 'hoog weten

Fantastische ervaring

Zeer goed geregeld. Hele aardige instructeur en piloot. Tevens met mooi certificaat die nagestuurd is!

Hoi Wesley, dank voor je mooie review. Ik heb de instructeur even nagevraagd, want bij een proefles krijg je altijd een certificaat. Wellicht is het hem ontschoten. Ik heb een certificaat voor je, als je je adresgegevens mailt, stuur ik je deze per post toe. Met vriendelijke groet, Wilfred

Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken

Al een aantal jaren prima samenwerking, erg blij mee.

Prettige samenwerking!

Inmiddels werkt Vluchtmaken.com al meerdere jaren samen met deze partij en hebben we samen al vele passagiers mogen blij maken met een prachtige helikoptervlucht! Teamwork is the dreamwork. ;) Coby

Waardeloos bedrijf

Ik raad het niet aan om hier een vlucht te boeken.

Beste Cindy Knol uit Bussum, dank voor je review. In de vlucht omschrijvingen wordt duidelijk aangegeven dat het om geldigheid van 1 jaar betreft, augustus 2018 was je aankoop, en nam ruim een jaar na dato contact op met de vraag de ticket te annuleren. De bijgekochte annuleringsverzekering is alleen om het inchecken te kunnen annuleren om een nieuwe datum te kiezen. Ook dit wordt duidelijk in de omschrijving van de vlucht aangegeven. Daar we er verder niets meer mee kunnen omdat het jaar verstreken is, dan zou het volledig ons verlies zijn, hebben we wel uit coulance aangegeven dat je alsnog de tickets in mag zetten, het gehele jaar 2020. Ik heb ook andere suggesties gegeven om de ticket toch in te kunnen zetten en zo naar mijn mening zoveel mogelijk met je meegedacht. Uit je review begrijp ik, dat je dit geen goed aanbod vind. Ik vind het dan wel jammer, als je weet dat de geldigheid verstreken is, wij toch een aanbod doen, je gemakkelijk achter internet verschuilt en ons een steek geeft door een lage score in te zetten. Dit veranderd niets aan mijn gedachte, en het aanbod staat nog steeds open, maar ik zou het respecteren als je je score wilt overwegen/verwijderen. Met vriendelijke groet, Wilfred

Onvergetelijk om samen mee te maken

Gezien hoe mooi Nederland is. Alles was goed geregeld. Super fijne piloot.

De ervaring van mijn leven!!!

Dit is een sensationele ervaring om zelf in een helicopter met een stuurknuppel, pedalen en lifthandle te mogen sturen. Goede en duidelijke instructies gekregen. Na uitgebreide instructies zijn we gaan vliegen en mocht je zelf het toestel leren beheersen. Na 20 minuten weer veilig terug op aarde. De moeite waard om eens te proberen.

Fijne samenwerking en goede voorbereiding, onze klant was super tevreden!

Voor een bruiloft een helikopter mogen boeken, het was allemaal netjes geregeld en de medewerkers van 123helikoptervluchten namen rustig de tijd voor het bruidspaar en de gasten. Zeker een aanrader!

Het was super gaaf en goed geregeld. Echt genieten!

Prachtige vlucht gemaakt.

De vluchten waren erg spectaculair en de medewerkers waren erg servicegericht. De vluchten waren ook goed georganiseerd. Minpuntje was dat de helikopter ruim een kwartier later op bestemming was.

Beste Coen, dank voor je mooie review! Om het kwartier uit te leggen, ik begreep dat het hier om een evenement ging, 150 passagiers op 1 dag een vlucht verzorgen van 6 minuten per vlucht. Dat is een drukke klus voor de jongens waarbij een kwartier uitloop over de hele dag werken, inderdaad kan gebeuren. Maar we streven naar beter! :-)

Over 123helikoptervluchten.nl

Wij zijn al 10 jaar werkzaam in de helikopter industrie. Bij ons kunt u terecht voor uw helikoptervlucht, proefles, VIP transport, fotovluchten en uw totaalaanbieder voor rondvluchten op uw evenement. Wij zijn als platform onafhankelijk in de industrie en gaan daarom altijd voor de beste oplossing voor de klant. 123Helikoptervluchten hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling • 123Helikoptervluchten kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen • Medewerkers van 123Helikoptervluchten mogen geen beoordelingen plaatsen.