Oleahof heeft de uitvaart keurig geregeld voor mijn moeder.

Suzet heeft het keurig geregeld van A tot Z

Een mooie dienst met zorg en liefde uitgevoerd.

Vanaf het ophalen van mijn moeder vlak na haar overlijden tot na de uitvaartceremonie, alles is met grote zorg en respect uitgevoerd. Met de uitvaartbegeleidster was er een goede klik en zij voelde haarfijn aan hoe wij de ceremonie vorm wilden geven. Ook vanuit de genodigden hebben wij veel complimenten mogen ontvangen voor de mooie dienst.

Mooie locatie, professionele medewerkers

Een prettige ervaring in een moeilijke tijd.

Uitstekende uitvaartvoorbereiding/-begeleiding met prima medewerkers!

Gedurende het gehele traject, naar en tijdens de condoleance en het feitelijk afscheid (op aparte dagen), specifieke wensen en verschillende rouwlocaties, was de begeleiding vanuit de gehele organisatie (uitvaartleiders, receptie, drukkerij, chauffeurs e.d.) meer dan uitstekend en zéér coöperatief.

Respectvolle begeleiding in een verdrietig moment.

Wij zijn uitermate tevreden over de begeleiding van de medewerkers van Oleahof. Met speciale dank aan Frank Post. Een man met alle geduld van de wereld, begripvol en bovenal met empathie. Wij kijken, ondanks ons verdriet, terug op een warm afscheid waarbij wij fantastisch zijn begeleid.

Naar omstandigheden geweldig

Wij hebben het contact en de begeleiding gedurende de week van de uitvaart als zeer prettig ervaren.

Helder, duidelijk, warm

X

Perfect geregeld.

Fijn hoe Frank ons op het gemak stelde, ons bij naam noemde, geen meneer of mevrouw..... Hebben goede en duidelijke gesprekken gehad, wat de mogelijkheden waren voor de uitvaart.

Erg goed geregeld!

Mijn ervaring was echt tot volle tevredenheid. Een groot compliment voor het gehele team en met name voor S. van Lieshout. Er wordt veel uit handen genomen en was (en wordt) erg goed geregeld.

Doen wat ze beloven

Goed contact, vriendelijk en een luisterend oor. In deze periode waarin je zit en niet altijd alles scherp is, is het belangrijk dat de wensen voor de uitvaart zo goed mogelijk worden uitgevoerd. Het meedenken en het doorlopen van diverse opties kan ik alleen maar waarderen. De uitvaart is 100% volgens afspraak uitgevoerd, mijn complimenten daarvoor. Ook de Familie heeft de uitvaart als mooi, waardig en ontspannen ervaren.

Alles zoals ma het wilde.

Uit naam van pa: Snel, vriendelijke en duidelijk communicatie naar partner de familie. Onze ma, ruim 90 jaar, was door het opbaarteam 3 weken in tijd teruggebracht en lag er super mooi bij, precies zoals ze was .... en thuis zoals ze altijd wilde. Rouwkaarten zoals wij dat wilden en nog net iets verder geperfectioneerd en super snel, zodat op dezelfde dag alles op tijd verzonden kon worden. Super. Perfect verzorgde kleine ceremonie in Schagen met bewust gekozen voor veel ruimte om in besloten na te praten bij een lekkere lunch met groetensoep met "extra" ballen (dat laatste een verzoek en gewoon ingewilligd, super). Het was bijna ma's, oma's groentesoep,

Goed verzorgd, duidelijke afspraken,respectvol.

Alle besproken zaken, tot in detail verzorgd.

Van het eerste tot het laatste moment betrokken, begripvol en deskundig.

De hele verzorging van mijn moeder thuis was keuring geregeld. Net als bij mijn vader bijna 3 jaar geleden werden wij weer begeleid door Alize Okel-Kooy. Ze luisterde weer heel goed naar onze wensen en bedoelingen, en deze werden ook goed begrepen. Wij vinden haar heel betrokken, begripvol en deskundig. Op de uitvaart zelf raakte ze telkens precies de goede snaar, waardoor alles helemaal volgens onze wensen en verwachtingen verliep. Aan alles werd gedacht, ook aan de onverwachte, spontane dingen die met twee jonge kinderen erbij natuurlijk gebeuren. Dat maakte het juist extra waardevol. Het had voor ons niet beter gekunt!

Benadering was erg empatisch

Laagdrempelige uitvaartleider. Dacht mee en had goede ideeën wat de dienst betrof. Van begin tot het eind was alles goed geregeld.

Vriendelijk en zeer waardig

Professionele benadering en zeer hulpvaardig in een verdrietige periode waarin veel geregeld moet worden.

Ze staan naast je in een moeilijke tijd.

Alles perfect geregeld, contact was goed, mensen waren erg behulpzaam, vriendelijk en professioneel.

Alles was keurig verzorgd en zag er keurig uit

Van begin tot eind goed begleid

Lieve zorgzame mensen, fijn contact en ruimte voor eigen idee

Bijzonder mooi afscheid. Lief en zorgzaam personeel. Contact is prima gegaan, ruimte voor ideeën, invulling samenwerking zoals we graag hadden gezien. Respect en medeleven ,rode draad in de moeilijke dagen. Veel contact en zeer betrokken. Bijzonder fijne mensen.

Gewéldig

Had als eerste een oriënterend gesprek met Christine, dat was, begripvol, verhelderend en prettig. Het vervolg-gesprek kwam de maandag daarop (en .. door plots overlijden, eerder dan verwacht) bij Frank Post, en ook dat gesprek verliep goed, Frank bleek zeer empatisch en medelevend! Tot het laatst heeft Frank ons prima begeleid, en met raad en daad bijgestaan, en hij heeft (3 dagen later) zelfs al, al onze spullen bij me thuis afgeleverd! Ik had een zeer goede ervaring, en veel respect voor alle mensen die in de Olea-hof werken, doch behalve respect, neem ik m’n petje af voor Frank. Wát een fijne uitvaartleider is dat zeg!

Goede ervaringen helpen je en denken met je mee

Allemaal Lieverds ❤️

Keurig verzorgd

Eerste telefonisch contact op zaterdag te zakelijk, vond dat er te uitdrukkelijk over een (Dela?) uitvaartverzekering werd gesproken. Dit kan uiteraard ook liggen aan mijn emotie van het moment. Verder contact prima. Tijdens de herdenkingsdienst verliep alles goed en respectvol. Mevr.Jellema sprak en dit keurig. Eén absoluut minpunt was voor mij persoonlijk toen er tijdens het sluiten van de kist voor het merendeel van de familie wildvreemde mensen de kamer binnen kwamen. Tip: doe het sluiten van de kist buiten de openingstijden of zorg ervoor dat er iemand aan de receptie zit om te checken wie er op zo'n gevoelig privé moment binnenkomt. De bezoekers in kwestie konden er niks aan doen daar zij binnen openingstijden als vermeld op de kaart, binnen kwamen.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen. Tijdens het eerste contact met u als familie, wordt er door de uitvaartleider geïnformeerd naar eventuele uitvaartpolissen. Dit heeft als reden dat er nadelige financiële consequenties aan verbonden kunnen zijn (waaronder Dela polissen). Wij vinden het vervelend te vernemen dat u dit als zakelijk ervaren heeft. Fijn om te vernemen dat u de herdenkingsdienst als goed en respectvol heeft ervaren. Wij nemen uw punt van aandacht rondom het sluiten van de kist zeer ter harte. Bij een dergelijk gevoelig privé moment als het sluiten van de kist, is het van belang dat u dit in alle rust en ongestoord kunt doen. Bovenstaande hebben wij ook telefonisch met u besproken. Wij wensen u en uw familie veel sterkte voor de komende tijd.

Contact is persoonlijk, inlevend en proffesioneel.

Proffesionele begeleiding. Alles met respect en zorgvuldigheid.

Warm,professioneel.

Er werd heel goed ingespeeld op waar de overledene van hield.Zo ook zag alles er zeer verzorgd uit.Zowel de overledene als de ruimte waar de dienst werd gehouden.Het was een mooi, warm afscheid.Onze dank gaat uit naar Alize en haar collega's.

Goed geregeld

Luisterend oor, hele aardige mensen alles goed geregeld

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.