We zijn prima geholpen

Mijn ervaring met oleahof is prima gegaan, een klein minpuntje vond ik dat ik met 2 uitvaartverzorgsters te maken had, maar beide dames hebben ons naar volle tevredenheid geholpen

Zeer goed en professioneel verzorgd

Een heel vriendelijke, begripvolle uitvaartleidster. Ze leefde heel erg mee. Goede begeleiding vanaf het Houwinghuis, waar mijn schoonmoeder woonde en tot het laatst op haar eigen kamer verbleef. Goede, professionele ondersteuning tijdens de uitvaartdienst en bij de begraafplaats.

Niet te somber, maar toch waardig en respectvol, precies zoals Ma het gewild zou hebben.

De uitvaart is precies verlopen, zoals Ma het gewild zou hebben. Mooie en warme toespraken, muziek en fotoreportage, rouwkaart en advertentie in de krant. Speciale dank aan uitvaart begeleidster Suset, voor alle hulp en steun.

Wij zijn tevreden hoe alles is verlopen.

Ook de persoonlijke verzorging na overlijden van onze vader was mooi gedaan, dat heeft ons getroost in het afscheid. De intieme dienst in het crematorium is geheel naar wens verlopen.

Prachtige locatie met bijzonder vriendelijk personeel

Mijn vader overleed en wij hebben de zorg mogen ontvangen van het Oleahof. Een prachtige locatie, alles werd ons uit handen genomen. Veel tips gekregen. En zo ontzettend vriendelijk personeel. Een mooie dienst kunnen verzorgen. In al ons verdriet hebben wij een hele mooie ervaring gehad. Ik kan het iedereen aanraden.

Inlevend

Dankzij de hulp van met name Alize was dit meer dan een afscheid. Het was ook een herdenkingsdienst van herinneringen delen met een lach en een traan, waarin de juiste woorden werden gesproken. Geen "gemaakte" ervaring, maar eentje recht uit het hart.

Alles met respect

Respect, Gemoedelijk. Zo zijn wij behandeld. Super lief waren ze voor ons.

Zorgzaam

Oleahof (Christine Jellema), Heeft op zorgzame wijze geholpen met de begeleiding van mijn man, onze (stief)vader. Dit heeft veel rust gegeven. Enige kritiekpunt, de opmaak van de kaarten was veel heen en weer bellen daar de opmaak steeds veranderd werd, anders dan de oorspronkelijke aanlevering ( dat wil zeggen ineens was de uitlijning weer anders, was dat aangepast, stond er iets anders weer verkeerd, et cetera) dit zou wat zorgvuldiger kunnen. Contact was overigens uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Suset is echt een topper

Ze heeft mij super goed begeleid in echt werkelijk alles. Ze had haar schouder voor mij klaar en stoorde zich tijdens onze gesprekken mijn dochter. Ik heb echt veel steun aan haar gehad. Ook bij het crematorium heeft ze me echt goed opgevangen (ik was alleen) en ook echt troost geboden. Ze is een topper in haar werk. Zonder haar zou alles voor mij 10 keer zo zwaar zijn. Echt heel erg bedankt. Bedankt voor je aandacht en je troost en je geduld en je begeleiding naar/over alles. Ze belde ook hoe het ging en dat vond ik echt super lief. Ze is echt een lieve vrouw. Groetjes, Patricia van Aalst

Fijne en waardige begeleiding door mevrouw van Lieshout

Niets was te veel gevraagd. En kon goed inspelen op onze wensen.

Netjes begeleid

Het was een goede ervaring, ondanks de donkere tijd voor mij.

Alleen maar goed erg liefde vol naar mijn Moeder toe

Heel fijn en respectvol

top

Suset van lieshout heeft ons zeer deskundig door de procedure geloodst. Zonder verplichtingen, mee denkend zorgzaam vriendelijk rustig. Zeer aangenaam persoon. Bedankt geen enkele vraag was haar teveel.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Transparantie over de kosten, goede, zorgvuldige en zeer betrokken begeleiding bij het invullen van het hele programma rondom de uitvaart / begrafenis.

Goede begeleiding

De uitvaartbegeleider heeft me kundig en respectvol door de uitvraat begeleid. Er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke keuzes.

Mooi en goed.

Hele mooie ruimtes en goede verzorging.

goede steun ,veel begrip, veilige omgeving voor je gevoelens

Na het overlijden van mijn echtgenoot en onze vader, gaf het personeel van het oleahof, ons het gevoel dat we rustig na konden denken, werd er voor ons nagedacht, werden we stap voor stap begeleid, En kwamen toen tot het hoe regelen we alles, we hadden zelf veel geregeld, konden altijd bellen voor vragen. voelde ons gesteund, waardoor er ruimte was voor ons verdriet, en toch alles goed geregeld werd Harstikke bedankt cristine

Duidelijke uitleg, vlotte behandeling. Kortom dik

tevreden.

Een hele mooie ervaring

Het was een mooie en warme uitvaart van onze broer. Jullie hebben er alles aan gedaan om het zo mooi mogelijk te laten verlopen. Wij zijn super tevreden en gunnen jullie een 10. Vriendelijke groet, Joop, Alie, Cockie en Marianne Sluiter

Met een positief gevoel kijken wij terug op de uitvaart

Contact met de uitvaartverzorgster was prettig en duidelijk. Ook een laatste wijziging is netjes verwerkt.

Warm

Een hele fijne warme ervaring van begin tot eind. Dankbaar zijn wij voor de goede zorgen voor onze moeder en voor ons. De mensen in het oleahof dank jullie wel in het speciaal frank post die ons heeft bijgestaan in deze moeilijke tijd

Oleahof heeft mij alle taken voor de uitvaart uit handen genomen

Mijn ervaring is dat er tijd wordt genomen om naar je te luisteren, wat je wilt en hoe je het wilt. Er worden aanbevelingen gedaan als het beter kan. Niets moet en alles kan Ik kijk met een goed gevoel terug op het afscheid van mijn vrouw.

Hele fijne ontspannen sfeer met het bespreken van de uitvaart.Goede uitleg over de mogelijkheden.En op de begraafplaats was ook alles perfect geregeld. Dank u wel voor dit alles.

Professioneel, warm en verzorgd.

Mbt opvang en begeleiding vanaf het 1e telefoontje, kortom geweldig. Direct actief, mij ontzorgen, opvangen en begeleiden. Bij de opbaring thuis werd ik, zover ik daartoe in staat was, betrokken, vooral mijn dank aan Helen, een vakvrouw en zonodig troostend. Was ook zeer aangenaam verrast dat zij ons in de rouwauto naar Schagen wilde rijden. Waar ik als een berg tegenop zag, ook bij het crematorium, de laatste groet bij de bloemenberg, werd door haar iets minder zwaar.

Wij zijn tevreden over hoe alles verlopen is. Frank heeft ons begeleidt en voelde goed aan hoe of wat.

Ijsselmeerstraat 63 a

1784MB Den helder

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.