Mooi en liefdevol

In de prachtige ambiance van de Oleahof hebben we in kleine kring op een mooie, liefdevolle wijze afscheid kunnen nemen. Ik denk er nog veel aan. Het was goed, het klopte en de begeleiding was goed en respectvol.

Met zorg en respectvolle behandeling

De Oleahof is een mooie en rustgevende omgeving. Mijn ervaring is dat er met zorg en met respect wordt omgegaan met de overledene en de nabestaanden.

Geweldige begeleiding en prachtige uitvaart

De begeleiding naar ons toe als familie was geweldig en de uitvaart prachtig. Met name alle lof voor Suset als uitvaart begeleidster.

Hele keurige afscheidsplechtigheid

Plezierig contact met de uitvaartleider mevr. Alize Okel. Goede verzorging va de benodigde documenten en kaarten. Mooie ambiance en vriendelijk personeel.

Geheel in eigen stijl afscheid genomen

Middels een toegestuurde link, hadden wij zélf de (totale) regie over het draaiboek voor de gehéle uitvaart. Dit maakte het dan ook zeer eigen en werd meer ervaren als een mooie, laatste verjaardag dan als een droevige uitvaart en dat was precies wat we voor ogen hadden. Alle lof ook voor Christine die goed naar ons heeft geluisterd, meegedacht en iets onmogelijks (maar voor ons zéér waardevol) tóch mogelijk heeft gemaakt! Wij kijken terug op een mooi samenzijn. Onze dank is erg groot!

Zeer tevreden over verzorging uitvaart

In alle opzichten tevreden met verzorging uitvaart. Ervaren, betrokken uitvaartverzorgster. Goed contact, reageerde snel en betrokken en begreep goed wat onze wensen waren. Medewerkers thuisopbaring heel vriendelijk en mooi gedaan. Uitvaart was mooi en goed verlopen; kijken er goed op terug.

Het informele karakter is erg fijn.

Degene die de uitvaart verzorgde voelde de sfeer goed aan. Voelde persoonlijk goed aan, en niet behandeld als zomaar een klant.

Mooi en respectvol

Fijn personeel dat allemaal heel respectvol omgaat met de nabestaanden maar ook met de overledene. Er is veel mogelijk aan eigen wensen en dit wordt dan zeer goed begeleid. Daarbij nemen ze ook veel papierwerk zoals verzekeringen uit handen wat echt heel fijn is. Het personeel weet waar het over praat en waar ze mee bezig zijn wat gewoonweg veel druk uit handen neemt van de nabestaanden. Een dikke 10 dus voor het oleahof. Wat niet met het uitvaart personeel te maken heeft maar toch ook best genoemd mag worden het is er altijd netjes en schoon.

In goede handen

Na het overlijden van mijn lieve tante, hebben de medewerkers van Oleahof ons enorm ondersteund. Het eerste telefonische contact: zeer vriendelijk en daadkrachtig: meteen de juiste vragen stellen en een proactieve houding. Daarna snelle komst van zeer deskundige en vriendelijke verzorgers die precies aanvoelden wat er moest gebeuren. Het gesprek met de uitvaartleider: idem, goed inlevingsvermogen, plezierig, niet opdringerig, wel heel correct en volledig in informatieverstrekking. Ook al was het in de rare periode, weekend met aansluitend de kerstdagen, iedereen was goed bereikbaar. Ik heb dit zeer gewaardeerd en ben dan ook blij dat we voor Oleahof hebben gekozen.

Wij voelden ons ontzorgd.

Opvang, begeleiding, advies en uitvoering waren prima.

Keurig en betrokken

In deze afgelopen toch wel hectische tijd vormde de Oleahof een prettig en bekwaam rustpunt. Niets op aan te merken

Alles werd prima geregeld, we kijken er met een goed gevoel op terug

Wij zijn zeer tevreden met het verloop van de uitvaart van mijn vader. We zijn heel fijn geholpen door Alize en het tijdstip gevalletje is ook fojn opgelost en het bloemetje was een welkome attentie.

Zeer goed en persoonlijk contact

Wij zijn voor de 2de keer in 2023 zeer goed geholpen met de uitvaart van onze moeder. Deskundige, ervaren en meelevende medewerkers. Mede daardoor hebben wij een mooi afscheid kunnen ervaren!

zeer warm ontvangen en tot in de puntjes verzorgd

Wij zijn als familie ontzettend fijn opgevangen, prettige communicatie en uitgebreid geadviseerd. Wij zijn geheel begeleid van begin tot eind, en de zorg en de ruimte die ons geboden werd was hartverwarmend.

Uitvaart en de begeleiding zeer ontspannen en perfect geregeld

De gehele uitvaart is al zeer positief ervaren. De uitvaart hadden we zelf de regie welke door de uitvaartleider heel netjes werd verzorgd. Voor de uitvaart werd de opbaring door personeel van het uitvaartcentrum netjes en prima geregeld. Een speciale dank aan Mevr. Suset van Lieshout welke de gesprekken en uitvaart samen met ons hebben geregeld en als uitvaartleider de dienst heeft geleid.

Fijne prettige en meelevende nazorg.

Wij werden vriendelijk opgevangen en alles werd in een gesprek goed en duidelijk uitgelegd. Ook kregen we een gevoel van persoonlijke betrokkenheid en konden we met al onze vragen die we erna nog hadden dagelijks terecht via mail of telefoon. Het is een prachtige ruimte, heel sfeervol en echt een bijzonder mooie plek voor een laatste afscheid van je dierbare.

Wat een goeie begeleiding, top geregeld allemaal.

Uitstekende zorg

Helaas in 3,5 jaar tijd gebruik moeten maken van deze zorg. Toen ik het overlijden van mijn moeder doorgaf en hoorde dat Frank onze eerste afspraak ging leiden, gelijk gevraagd of hij alles wilde regelen. Frank was ook de uitvaartbegeleider bij mijn vader. Dit voelde alsof het zo moest zijn. En dat was het ook. Met weinig woorden voelde hij goed aan hoe we het wilde hebben. Net als bij papa. Zeer tevreden met de gehele zorg

Alle zorgen werden weggenomen, zijn super begeleid in een moeilijke tijd. Aardige mensen en begripvol.Lokatie en onderkomen zeer mooi! Al met al een een hele mooie uitvaartplechtigheid.

Alles wat goed geregeld.

Aan al onze wensen was voldaan, goede zorg ivm thuis opbaring. Het was een mooie uitvaart en ook een goede nazorg en een fijn contact met Frank & Simone, en de andere betrokken werknemers.

Volledige ontzorging, heel fijn!

Vanaf het eerste moment een goed gevoel. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Top.

Goede begeleiding, ook de nazorg.

Uitstekend, professioneel, zorgzaam en heel mooi persoonlijk toch

Ik denk dat het niet mooier of beter gekund had. De dingen die ik niet zelf voor elkaar kreeg, deed Suzet voor me! Veel mooie reacties van de mensen aanwezig gehad

Betrokken en kundig personeel. Alles keurig volgens planning en afspraak geregeld.

Er werd goed meegedacht om de plechtigheid tot in detail naar onze wensen vorm te geven. Ook de uitvoering op de dag zelf is naar volle tevredenheid verlopen.

Fantastische locatie en perfect geregeld

Met het eerste gesprek werden onze wensen geïnventariseerd en aan de hand daarvan werd heel meedenkend en respectvol, de uitvaart voor ons uitgerold. De uitvaart begeleiding hebben we als attent, vriendelijk, warm en zeer competent ervaren. Wij kunnen met een gerust hart tevreden terugkijken op een mooie uitvaart.

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.