Vol begrip en aandacht

Heel warm ontvangen. Er is goed met ons meegedacht. Alle begrip voor onze wensen.

zeer goede begeleiding

Alles werd discreet uitgelegd en er werd oprecht met de familie meegeleefd na dit zware verlies van onze moeder

Goed, vriendelijk, begripvol

Erg goed, vriendelijk. Christine is professioneel, neemt de tijd voor ons verhaal, luistert echt. Leeft mee. We hebben het gevoel dat de uitvaart niet beter had kunnen gaan. Precies zoals wij het graag wilden. ( behalve dan de giga-regenbui, maar daar kon niemand iets aan doen ;))

uitstekend verzorgd

Wij hebben een mooie uitvaart voor mijn broer gehad goed verzorgd en goede reacties gehad van mensen die aanwezig waren

De medewerkers en uitvaart van Hanny Pepers is als familie, enorm mooi en respectvol ervaren.

Iedereen die dichtbij Hanny Pepers stond heeft de dienst bij Oleahof enorm mooi en respectvol ervaren. Het programma om het draaiboek samen te stellen kan wel iets bijgeschaafd worden (de tutorial kwam o. a. niet helemaal overeen met het programma zelf). Onze dank gaat uit naar de medewerkers aanwezig bij de uitvaart, in het bijzonder Alize en de dames die assisteerden op de begraafplaats maar we willen zeker ook hebben de mensen achter de schermen niet vergeten.

Fijn gestructureerde begeleiding op moment dat je het nodig hebt

Ik vond de begeleiding erg fijn, je maakt dit proces als het goed is gelukkig niet vaak mee. Het is dan fijn dat iemand je gestructureerd aan de hand meeneemt. Wel kan het dan soms voelen als een checklist en daardoor lopende band werk, maar het was wel wij nodig hadden. Ook al onze unieke wensen en verzoekjes werden heel fijn opgepakt. En het contact was erg plezierig in deze verdrietige en zware periode.

Alles goed geregeld

Goed verzorgt.

grandioos

Een hele fijne en warme ontvangst, zeer deskundig. Niet opdringerig, maar duidelijke omschrijving mbt tot de uitvaart. Klant krijgt volledig de gelegenheid tot eigen initiatief.

Heel goed geholpen met plannen van een hele mooie uitvaart voor onze beide ouders. Hele lieve mensen die echt met je meevoelen en meedenken. Prachtige en plechtige zaal waar je een hele mooie dienst kan houden. Dus echt een fantastische ervaring gehad die je ook als een hele mooie herinneringen met je mee kan dragen

Uitmuntend

Ik kan alleen maar zeggen uitmuntend, de uitvaarterzorger Frank Post neemt alle zorgen voor het regelen van je over, zodat er ook ruimte is om het verdriet te vewerken. Oleahof is een prachtige locatie, zowel de ruimte van de opbaring als de ruimte van de afscheidceremonie is prachtig. Dank jullie wel, en in het bijzonder Frank Post.

Persoonlijke profesionele aandacht

Geen vraag is te veel, uitstekende begeleiding, respectvol, professioneel, doch warm en vol aandacht en alles in overleg.

Ik vond het heel goed gedaan, mede door Frank.

Kleine zaal gaf een fijne ongedwongen sfeer.

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de stervende in de voorbespreking en de opdrachtgever van de uitvaart. Goed geholpen met formuleren van teksten in de rouwkaart en advertentie. Ruimte voor eigen inbreng. (ontwerp rouwkaart) Steeds een terugkoppeling van de situatie en ruimte voor feedback. (Aanpassen van kapsel en make-up overledene)

Hele fijne betrokkenheid bij de uitvaart.

Vanaf het eerste moment voelde je de aandacht en betrokkenheid van de mensen die daar werkzaam zijn. We kijken als familie terug op een mooie afscheid van onze moeder en vrouw.

Alles prima geregeld en rekening gehouden met onze wensen.

Erg fijne uitvaart ervaren. Goed verzorgd, alles is bespreekbaar en zeer aardige en fijn personeel. Vooral de uitvaart leidster, echt een topper

Vriendelijke, goede hulp in moeilijk proces.

Professionele mensen. Mooie ruimtes. Rust. Enige opmerking gaat over de software voor foto’s en muziek; dat is geen aanrader; ingewikkeld en tijdvragend, tijd welke men juist nodig heeft voor verwerking verlies en steunen van elkaar. Verder zeer tevreden.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw reactie te plaatsen. Dank ook voor de complimenten die u ons geeft. Uit het telefoongesprek dat u inmiddels met uw uitvaartleider heeft gehad, is gebleken dat u niet zo zeer moeite had met de technische invulling van het draaiboek online, echter dat u van meerdere familieleden beeld- en/of geluidmateriaal aangeleverd kreeg. Om al deze informatie te verwerken in het draaiboek online kan, zo realiseren wij ons, veel tijd vragen. Tijd is in de dagen na het overlijden van een dierbare kostbaar. Ons systeem is er juist op ingericht dat meerdere nabestaanden hun input kunnen leveren, zodat de taken wat verdeeld kunnen worden. Wij stellen alles in het werk om het draaiboek online zo gebruiksvriendelijk te maken, uw input helpt ons om dit te vervolmaken. Wij wensen u veel sterkte toe.

We zijn prima geholpen

Mijn ervaring met oleahof is prima gegaan, een klein minpuntje vond ik dat ik met 2 uitvaartverzorgsters te maken had, maar beide dames hebben ons naar volle tevredenheid geholpen

Zeer goed en professioneel verzorgd

Een heel vriendelijke, begripvolle uitvaartleidster. Ze leefde heel erg mee. Goede begeleiding vanaf het Houwinghuis, waar mijn schoonmoeder woonde en tot het laatst op haar eigen kamer verbleef. Goede, professionele ondersteuning tijdens de uitvaartdienst en bij de begraafplaats.

Niet te somber, maar toch waardig en respectvol, precies zoals Ma het gewild zou hebben.

De uitvaart is precies verlopen, zoals Ma het gewild zou hebben. Mooie en warme toespraken, muziek en fotoreportage, rouwkaart en advertentie in de krant. Speciale dank aan uitvaart begeleidster Suset, voor alle hulp en steun.

Wij zijn tevreden hoe alles is verlopen.

Ook de persoonlijke verzorging na overlijden van onze vader was mooi gedaan, dat heeft ons getroost in het afscheid. De intieme dienst in het crematorium is geheel naar wens verlopen.

Prachtige locatie met bijzonder vriendelijk personeel

Mijn vader overleed en wij hebben de zorg mogen ontvangen van het Oleahof. Een prachtige locatie, alles werd ons uit handen genomen. Veel tips gekregen. En zo ontzettend vriendelijk personeel. Een mooie dienst kunnen verzorgen. In al ons verdriet hebben wij een hele mooie ervaring gehad. Ik kan het iedereen aanraden.

Inlevend

Dankzij de hulp van met name Alize was dit meer dan een afscheid. Het was ook een herdenkingsdienst van herinneringen delen met een lach en een traan, waarin de juiste woorden werden gesproken. Geen "gemaakte" ervaring, maar eentje recht uit het hart.

Alles met respect

Respect, Gemoedelijk. Zo zijn wij behandeld. Super lief waren ze voor ons.

Zorgzaam

Oleahof (Christine Jellema), Heeft op zorgzame wijze geholpen met de begeleiding van mijn man, onze (stief)vader. Dit heeft veel rust gegeven. Enige kritiekpunt, de opmaak van de kaarten was veel heen en weer bellen daar de opmaak steeds veranderd werd, anders dan de oorspronkelijke aanlevering ( dat wil zeggen ineens was de uitlijning weer anders, was dat aangepast, stond er iets anders weer verkeerd, et cetera) dit zou wat zorgvuldiger kunnen. Contact was overigens uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.