Fantastisch geregeld.

Goed geregeld, altijd bereikbaar voor vragen. Niks was teveel. Denken goed mee over wensen. Zorgzaam en met respect voor overledene. Zijn zeer tevreden.

Heel mooi en goed geregeld

Tja wat niet je doen als je het nog nooit hebt meegemaakt. Gelukkig zijn we goed begeleid in dat stukje bij het verlies van een dierbare . Het voelde als 1 met Suset. Geweldig en mooi ook in de verzorging naar de uitvaart toe. Nogmaals hartelijk dank voor alles

Goede zorg en begeleiding

Over het algemeen ben ik tevreden over de zorg van de Oleahof. Een minpuntje vond ik de wijze waarop is omgegaan met de mogelijkheid om mijn overleden moeder op te baren. De toepassing van de kleding was verkeerd en ook heeft het niet geholpen dat ik een foto van mijn moeder als voorbeeld voor haar kapsel had meegegeven. Ze was voor mij onherkenbaar toen ze in de kist lag. Eén en ander heeft ertoe geleid dat ik heb besloten om de kist te sluiten.

Geweldige begeleiding

Suset voelde de familie uitstekend aan.

Mooi en goed

Alles klopte Fijne en goede begeleiding

Hele fijne en kundige begeleiding

Fijne mensen, kundig en behulpzaam

Zeer deskundig, invoegend en invoelend.

Ondanks het grote verdriet een zeer betrokken team met een hoge mate van empathie. Aan alles werd geacht tot in detail zodat wij als familie volledig ontzorgd werden.

Mijn man en ik zijn volledig ontzorgd door de medewerkers van de Oleahof.

Meteen de dag nadat ik via het contactformulier om informatie verzocht had werd ik al gebeld door de Oleahof en bood mevrouw Jellema aan om bij ons langs te komen. Vanaf dat moment konden mijn man en ik met al onze vragen en zorgen omtrent de uitvaart bij mevrouw Jellema terecht. Zij heeft de 'problemen' met onze verzekeraar (Yarden/Dela) voor ons opgelost. In goed overleg hebben wij al onze wensen t.a.v. de uitvaartdienst, de rouwadvertentie en de rouwkaarten e.a. kunnen realiseren. Het gaf mijn man heel veel rust dat alles besproken kon worden en dat alles zou gaan zoals hij dat wenste. We hebben van meerdere mensen zeer positieve reacties ontvangen op de uitvaartdienst en de advertentie/kaarten.

super

is menselijk en vakkundig

Alle aandacht voor ons gezin

Wij zijn heel fijn begeleid door Christine en Suset. Er is goed gehoor gegeven aan de wensen van mijn vader. Daardoor kijken we met een heel warm gevoel terug op de uitvaart, alle dank hiervoor xxx ( en natuurlijk ook onze dank voor alle andere medewerkers )

Uitstekend.

Direct de juiste toon. Complimenten.

Hele goede begeleiding!

Vanaf het eerste contact voelde ik dat er met ons meegeleefd werd en meegedacht. Zowel door de dames op kantoor als door Suset, onze uitvaart begeleider. En wat ik heel belangrijk vind, bereikbaarheid! Ze zijn altijd bereikbaar, wat heel belangrijk is als je eigenlijk niet weet wat je overkomt.

Alles is mogelijk! Niks is te gek..

Er wordt in alles meegedacht en er worden goede suggesties gedaan. Uitvaartleidster Suset heeft alles wat een uitvaartleidster moet hebben: Invoelend, respectvol, denkt mee, begripvol, tactvol, lief, hartelijk, bescheiden, neemt waar nodig dingen uit handen enz. Kortom: ze is voor ons een grote steun en die rots in de branding geweest die je in deze verschrikkelijke periode nodig hebt..

Hele fijn begeleiding

Fijn contact en begeleiding. Bedankt

Warm

Ik vind de begeleiding die we van Suset hebben ontvangen aanvoelen als een warme deken. Wat we als vervelend hebben ervaren was dat er door toch wat beperkte mogelijkheden van oleahof, we wel met hogere kosten uitkomen. Somige kosten waren ook niet helemaal duidelijk. De uitvaart was verder geheel naar wens en Suset voelde goed aan wat onze wensen en behoeften waren.

Mijn moeder een hele mooie uitvaart kunnen geven

Uitvaartverzorgster Suset, heeft ons op alle punten goed bijgestaan. Ook alle anderen die bij een uitvaart betrokken zijn, hebben ons en mijn moeder met alle respect behandeld. Tuurlijk moet je zelf zaken beslissen, maar de overige zaken waren super goed geregeld. Mijn moeder heeft de uitvaart gekregen die ze verdiende

Goed gevoel

Christine heeft ons goed begeleid in deze periode .. was heel fijn om contact met haar te hebben ..

een goede ervaring

de communicatie op dag een kon wat beter De rest was prima

Helaas te snel weer terug. Wederom goed verzorgd.

11 weken na het overlijden van onze moeder overleed onze vader. Alles is weer geregeld door de Oleahof. Ik heb wel een paar kleine aandachtpuntjes: Programma van het draaiboek is niet echt gebruiksvriendelijk Openingstijden zijn beperkt Prijzen zijn (te) hoog, komt nu (te) commercieel over. Ieder kopje koffie staat op de rekening en neem je zelf iets mee betaal je serveerkosten?

Beste familie, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons klanttevredenheidsonderzoek in te vullen. Wij waarderen het zeer dat u ons een 9 heeft toegekend. En dat u kunt terugkijken op een goed verzorgde uitvaart De puntjes van aandacht zijn inmiddels in een persoonlijk gesprek met uw uitvaartleider besproken. In dit gesprek is aan de orde gekomen dat het invullen van het draaiboek online best tijd, inzet en inzicht vraagt en dat u daarbij gelukkig ondersteuning heeft gekregen van mensen om u heen. In ons uitvaartcentrum in Den Helder en Julianadorp bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van de 24-uurs rouwkamer. U heeft aangegeven dat voor u de ruime openingstijden van een reguliere rouwkamer voldoende waren. Na het eerste gesprek waarin de uitvaart besproken wordt heeft u zo spoedig mogelijk een kostenbegroting ontvangen. Omdat op dat moment de consumpties nog niet bekend zijn, vermelden wij op de kostenbegroting een totaal bedrag voor de consumpties. Enige tijd na de uitvaart heeft u de definitieve nota ontvangen. In die nota specificeren wij de consumpties. In uitzonderlijke situaties dienen wij serveerkosten in rekening te brengen, bij de uitvaart van uw vader is dit niet berekend. Wij streven ernaar dat onze nota overzichtelijk en transparant is. Wij zijn u erkentelijk dat u in het gesprek met uw uitvaartleider heeft aangegeven dat u heel tevreden bent hoe alles is verlopen. In deze moeilijke tijd, nu uw ouders zo kort na elkaar zijn overleden, willen wij u veel sterkte toewensen.

Waardig en heel fijn ondersteund in deze moeilijke tijd

Vanaf moment van overlijden tot en met de ceremonie zijn we ontzettend goed begeleid. Met alle vragen konden we bij ze terecht. De ceremonie was mooi en waardig. Nogmaals dank daarvoor.

Precies zoals ik het wilde

Mooie uitvaart erg betrokken Zo had ik het in mijn hoofd

Fantastische begeleiding voor een mooi afscheid

Goede begeleiding, snelle reactie bij vragen, denken mee en goed inzicht bij de wensen van de overledene en familie.

Met verzorging tot in de details en veel respect

Olea hof nam de zorg weg zodat wij konden rouwen. Alles was tot in detail keurig verzorgd en de mensen waren zeer respectvol. Wij hebben de droevige dag toch aangenaam ervaren. Veel dank aan de medewerkers van Olea hof.

ontzorgen met passie en gevoel.

Vanaf het eerste contact was het gevoel bij de Oleahof (lees Suset) fijn. De gekregen ondersteuning was/is uitstekend op alle mogelijke vlakken waar men tegen aan loopt bij een overlijden van een familielid. Tips werden gegeven waar nodig, heel basaal maar belangrijk, alles gebeurde op de overeengekomen tijden, dit geeft vertrouwen. Ik doe ongetwijfeld mensen tekort als ik alleen de naam van Suset noem, dit is zeker niet de intentie een ieder was super. Wij hebben deze periode als gezin fijn kunnen afsluiten, mede door de toewijding en kunde van een ieder, dank daarvoor.

Liefdevol & Begripvol

Vanaf het “voor”gesprek tot heden zijn wij met veel respect en begrip behandeld. Dit gaf ons een heel fijn en vertrouwd gevoel. Lieve Alize, dank hiervoor!

Ijsselmeerstraat 63 a

1784MB Den helder

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.