Super fijne service!

Aardig personeel, vriendelijk en we zijn goed geholpen in de winkel. Echt een aanrader om even te kijken, ze hebben zoveeeeel!!

Goedemiddag Anne, Wat fijn om te horen! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Meubel & Slaaphuys

Miscommunicatie gehad, netjes opgelost

Ontzettend goed geholpen met uitzoeken van de mooie meubels. Helaas zijn er echter een aantal dingen mis gegaan, de levertijden klopte niet als afgesproken, geen probleem kan gebeuren. Eindelijk bij levering zat er een gat in de hoek van onze nieuwe bank, deze moest opnieuw opgestuurd worden om gerepareerd te worden, maand verder, later onze mango houten kast sloot niet meer goed dicht, na lang wachten is er iemand gekomen die het heeft moeten slijpen/verven om de kast passend te maken. Ook hadden wij strepen op de bank een medewerker heeft met een staal borstel eroverheen gewreven waardoor de stof helemaal kapot was, een andere collega zei later dit dit nooit had gemogen op deze stof, gelukkig was het het deel waar het gaatje instond anders was de hele bank verpest. Dingen gebeuren en kunnen mis gaan wij zijn menselijk en heel coulant en geduldig geweest. Laterna hebben we nog een eethoek met stoelen besteld en een los kussen inclusief in de prijs begrepen. Ondertussen hebben we meer dan tien duizend euro achter gelaten en krijg na 8 weken te horen na wachtend op het kussen dat de leverancier er mee op houdt en dat het kussen op 0,- stond dus die kregen we niet meer. Ik ben boos en teleurgesteld. Na deze miscommunicatie uiteindelijk werd er contact met mij opgenomen en netjes opgelost. Krijg alsnog een ander kussen opgestuurd. Daarvoor is voor mij nu alles oké. Uiteindelijk wel blij met de meubels.

Klantvriendelijk personeel echt super.Denken met je mee,krijgt kopje koffie,je zou er voor je plezier elke week naar toe willen. Winkel heeft ook een hele warme uitstraling en veel keus. Bezorging ook top binnen vrij korte termijn geleverd en ook nog een cadeaubon gekregen. Zeker aan te bevelen.

Prachtige bank geleverd

Vandaag is onze prachtige Urban bank geleverd, keurig op tijd, vriendelijke mannen die de bsnk netjes hebben uitgepakt , pootjes er onder gezet en goede uitleg over het onderhoud van ds bank, de bank js precies wat we wilden ook qua kleur dis we zijn zeer tevreden

Super vriendelijk en behulpzaam

Vandaag een mooie tv kast en site table gekocht ben naar tevredenheid geholpen en geadviseerd zeker de moeite waard daar kom ik graag terug mooie meubels heb me ogen uit gekeken naar al dat moois heel tevreden dank jullie wel voor super vriendelijke behandeling en advies dikke 10

Geweldig !

Super gave zaak, de meubels die ze hebben zijn echt geweldig. Aardig personeel en nemen ruim de tijd voor je, Super service kan er niks anders over zeggen! Loop je ergens tegen aan, of is er iets mis met de levering lossen ze het gelijk voor je op. Dikke duim!

Top winkel..

Mooie winkel, mooie spullen & super kwaliteit. Ook het personeel is vriendelijk en denken goed met je mee. De levering aan huis en het plaatsen van de meubels was helemaal ideaal. Zeker een aanrader.

Super service

Goede kwaliteit en goed service zeker een aanrader

Top winkel

Leuke winkel, leuk assortiment, leuk en aardig personeel, kortom, helemaal leuk!

Wat een leuke winkel!

Al een paar keer in de showroom geweest en wat hebben ze veel keus. Wij zijn de eerste paar keren alleen geweest om inspiratie op te doen, waar we meteen vriendelijk door de meiden te woord werden gestaan. Omdat we zo twijfelde in wat we mooi vonden heeft Meubel & Slaaphuys ons een interieuradvies aangeboden, hiervoor zijn we dan ook terug geweest. Bij het interieuradvies werd ons gevraagd een moodboard te maken van de verschillende stijlen die we mooi vonden. Dit hebben ze mee genomen in het ontwerp. We waren meteen enthousiast, het ontwerp was precies wat we beide voor ogen hadden. Een goede mix van al onze wensen. Dit hadden we zelf niet kunnen bedenken. We kregen bij de verkoop direct te horen dat de levertijd wat lang was, maar nu alles geleverd is is het echt het wachten waard. De 2 mannen die onze meubelen geleverd hebben waren zeer vriendelijk en professioneel. Ze hebben ons goed uitleg gegeven over het onderhoud en we kregen nog een leuke kaart! We willen Meubel & Slaaphuys ontzettend bedanken voor alle hulp. Wij gaan nu lekker genieten van onze nieuwe meubels en zien jullie in de toekomst zeker nog terug voor wat accessoires.

Blij met mijn aankoop en super goed geholpen!

Erg goed geholpen en uiteindelijk een mooie boxspring uitgekozen. Medewerker luisterde goed naar mijn wensen en hielp met het uitkiezen van de pootjes. Medewerker nam van te voren contact op om de levering in te plannen. Bed is op tijd geleverd en netjes in elkaar gezet. Zeker aan te bevelen!

Super goed geholpen, er werd meegedacht met onze wensen

Bij binnenkomst super vriendelijk ontvangen, super professioneel en geduldig.

Voor nu een matig maar deze review word zeker ge-update na het behandelen van mijn klacht.

September 2021 bij Meubel en Slaaphuys geslaagd voor een eettafel, stoelen, bank, salontafel en een bed. Wij zijn geholpen door een ontzettend vriendelijke vrouw. In december mochten wij de eerste deellevering ontvangen. De bezorger was destijds niet in een al te goede bui en was ontzettend veel aan het mopperen en klagen en ergens zelfs een beetje onvriendelijk. Bij de tweede levering zag ik er dan ook echt tegen op maar deze zelfde bezorger was dit keer ontzettend aardig. Wel aan het klagen over hoe slecht hij zou worden betaald maar verder niet te vergelijken met de eerste levering. Al om al was de tweede levering een succes. Uit vriendelijkheid wilde ik de mannen nog helpen om de leenbank albast in de tuin te zetten. Dit wilde niet helemaal lukken maar de mannen namen het direct over waarna ik mij bezig heb gehouden met andere zaken tot zij klaar waren. Wat ik minder netjes vond was dat er na een besteding van 7000+ euro geen viltjes konden worden meegeleverd met de stoelen en banken. Dat je zulke dure meubels koopt, hier weken op wacht en dan ook te horen krijgt dat ik die blijkbaar zelf al had moeten hebben. Viltjes zijn de kosten niet ! dus als het er bij zo een meubel zaak niet af kan om ze mee te leveren had dan van te voren even aangegeven dat ik dit zelf moest doen. Na het vertrek van de mannen leek mijn huis wel een park vol modder en gras. Met het schoonmaken direct krassen op de vloer geconstateerd en aan de andere kant in de vloer een diepe deuk. Toevallig precies waar de bank ook gemonteerd is voor hij op zijn plek werd geschoven (en dat zonder viltjes). Uiteraard direct de winkel gemaild en naar mijn idee werd dit super netjes opgepakt en zou het naar de vloerenspecialist gaan. Prima service, tot ze een paar dagen later toch indirect de schuld bij mij wilde neerleggen. Had ik dat dan niet misschien gedaan? Mijn klacht loopt nog en ben benieuwd hoe deze afgehandeld gaat worden. Een update hierover zal zeker volgen in de reviews.

Beste Familie van de Poll, Wat vinden wij het spijtig om uw review te lezen. Wij willen dan ook direct met de deur in huis vallen dat wij oprecht zijn geschrokken. Dit is absoluut niet de klantvriendelijkheid waar wij als Meubel & Slaaphuys voor staan en via deze weg willen wij laten weten dat de bezorgers in kwestie hier direct op aangesproken zijn en dat wij dit intern verder zullen oppakken. Dit gezegd hebbende willen wij namens het gehele team van Meubel & Slaaphuys onze welgemeende excuses aanbieden en uiteraard zullen wij de gebreken aan uw vloer vergoeden. Dit is een belofte. Wij zullen er alles aan doen om uw service naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Ontzetten leuk geholpen door Kiki met een interieuradvies. Naar alle wens is onze woonkamer ingericht door haar. De medewerkers van Meubel & Slaaphuys nemen echt de tijd onder het genot van een lekker kopje koffie. Wij kunnen in ieder geval niet wachten op de levering!

Fantastisch!

Super vriendelijk en goed geholpen in de winkel, de bezorgers waren heel aardig en netjes en wat helemaal leuk was de kaart die jullie erbij bezorgde! Wij zitten elke avond te genieten van onze prachtige bank, dressoir en eettafel! Je ziet ons zeker terug in de toekomst!

Service was goed, snel en vriendelijk te woord gestaan. Levering duurde iets langer, maar was het wachten waard. Zeer vriendelijke bezorgers die extra moeite hebben genomen om de bank te plaatsen. De bank zelf is waanzinnig. Goede kwaliteit, mooi afgewerkt en een plezierig zitcomfort. Zeker aan te bevelen om bij deze winkel je aankopen te doen.

Mooie zaak en heel klantvriendelijk

Zeer vriendelijk en behulpzaam !!

We moesten lang wachten op onze bank maar hé dan heb je ook wat Wie wat is die mooi en zit die lekker

Vriendelijk en prettig geholpen

Geen moeite teveel, goed advies en meedenken, ruime keuze. Deellevering snel en vriendelijke bezorgers

Super geholpen hele snelle levering zeer tevreden met de meubels moest paar keer terug maar geen probleem

Erg blij met het dressoir casina

Fijn geholpen in de winkel en bij het bezorgen

Toppie!

Super goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe inrichting! Ik kom zeker terug en kan het iedereen aanraden! Fijn geholpen door Lisette.

Heel goed geholpen door het personeel.Niet opdringerig maar laten je rustig kijken...Bij vragen staan ze gelijk klaar voor je. Super tevreden met de bezorging en natuurlijk onze nieuwe meubels.

Veel keuze mogelijk heden wij hebben voor het merk Urben sofa gekozen zijn goed geïnformeerd prachtig bankstel gekocht wel lange levertijd maar wordt ook gemaakt in Nederlandse fabriek van goede kwaliteit. Kort om een goede winkel met prima personeel.

Top bedrijf met zeer vriendelijk personeel

Wij hebben een loungebank en een fauteuil gekocht van het merk Urban Sofa. Kleur en uitvoering naar eigen keuze. Het is een heerlijke bank en fauteuil en zit zalig. En een prachtige hanglamp gekocht. Later ook nog een hocker gekocht, maar we weten dat die later komt. Iedereen die het ziet vind het prachtig en wilt weten waar we het gekocht hebben. Wij zijn zeer tevreden, en komen zeker terug voor assecoires of wat dan ook!