Voor nu een matig maar deze review word zeker ge-update na het behandelen van mijn klacht.
September 2021 bij Meubel en Slaaphuys geslaagd voor een eettafel, stoelen, bank, salontafel en een bed. Wij zijn geholpen door een ontzettend vriendelijke vrouw. In december mochten wij de eerste deellevering ontvangen. De bezorger was destijds niet in een al te goede bui en was ontzettend veel aan het mopperen en klagen en ergens zelfs een beetje onvriendelijk. Bij de tweede levering zag ik er dan ook echt tegen op maar deze zelfde bezorger was dit keer ontzettend aardig. Wel aan het klagen over hoe slecht hij zou worden betaald maar verder niet te vergelijken met de eerste levering. Al om al was de tweede levering een succes. Uit vriendelijkheid wilde ik de mannen nog helpen om de leenbank albast in de tuin te zetten. Dit wilde niet helemaal lukken maar de mannen namen het direct over waarna ik mij bezig heb gehouden met andere zaken tot zij klaar waren. Wat ik minder netjes vond was dat er na een besteding van 7000+ euro geen viltjes konden worden meegeleverd met de stoelen en banken. Dat je zulke dure meubels koopt, hier weken op wacht en dan ook te horen krijgt dat ik die blijkbaar zelf al had moeten hebben. Viltjes zijn de kosten niet ! dus als het er bij zo een meubel zaak niet af kan om ze mee te leveren had dan van te voren even aangegeven dat ik dit zelf moest doen. Na het vertrek van de mannen leek mijn huis wel een park vol modder en gras. Met het schoonmaken direct krassen op de vloer geconstateerd en aan de andere kant in de vloer een diepe deuk. Toevallig precies waar de bank ook gemonteerd is voor hij op zijn plek werd geschoven (en dat zonder viltjes). Uiteraard direct de winkel gemaild en naar mijn idee werd dit super netjes opgepakt en zou het naar de vloerenspecialist gaan. Prima service, tot ze een paar dagen later toch indirect de schuld bij mij wilde neerleggen. Had ik dat dan niet misschien gedaan? Mijn klacht loopt nog en ben benieuwd hoe deze afgehandeld gaat worden. Een update hierover zal zeker volgen in de reviews.
Reactie van het bedrijf
Beste Familie van de Poll,
Wat vinden wij het spijtig om uw review te lezen. Wij willen dan ook direct met de deur in huis vallen dat wij oprecht zijn geschrokken. Dit is absoluut niet de klantvriendelijkheid waar wij als Meubel & Slaaphuys voor staan en via deze weg willen wij laten weten dat de bezorgers in kwestie hier direct op aangesproken zijn en dat wij dit intern verder zullen oppakken. Dit gezegd hebbende willen wij namens het gehele team van Meubel & Slaaphuys onze welgemeende excuses aanbieden en uiteraard zullen wij de gebreken aan uw vloer vergoeden. Dit is een belofte. Wij zullen er alles aan doen om uw service naar tevredenheid op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Meubel & Slaaphuys