Alle tijd en geduld voor een geschikt hondje wat past bij ons gezin.

Zeker een aanbeveling , Drie en half jaar geleden hier ons hondje Teddy gekocht. Een Bolonka , zo ontzettend lief en goed gesocialiseerd. We hebben ontzettend veel plezier van haar. Maar het bleef maar kriebelen om er een speelkameraadje voor Teddy bij te nemen. Kontakt opgenomen met Miranda. En uitgelegd vanaf wanneer we weer wat meer tijd hadden om een puppy op te voeden. Een maand geleden was het zover. Een kleine bruine viervoeter genaamd Loulou. Maar wat heb ik het onderschat , weer helemaal opnieuw beginnen. Weinig slaap, Opvoeden , zindelijk maken enz.. Maar waar ik het meest last van had , was mijn schuldgevoel richting Teddy. Ze had immers al mijn aandacht alleen ,en nu was er ineens een mormel bij die alle aandacht naar zich toe trok. Ja, puppy blues bestaat echt. Kon maar niet genieten van Loulou en heb veel traantjes gelaten. Contact opgenomen met Miranda en mijn gevoelens gedeeld. Wat fijne tips gekregen zoals Teddy gewoon s ‘nachts op de slaapkamer bij ons en Loulou beneden in de bench. Na een paar nachtjes ging het al veel beter. Voor mij maar zeker ook voor Loulou. Nu zijn we weer een paar weken verder en het gaat nu super goed. De hondjes spelen wat af. En ze hoort nu echt (ook qua gevoel) bij ons gezin. Super bedankt Miranda en Johan. Bedankt voor het luisterend oor, de tips en het gevoel dat ik altijd kan bellen als er iets is, of als er iets dwarszit. Geweldige nazorg. Monique uit Vught.

We zijn heel vriendelijk ontvangen, en er was alle tijd om kennis te maken met onze nieuwe pup. Daarnaast was er ook alle tijd om vragen te stellen! We vonden het ook heel fijn, dat ze tegen goede prijzen riempjes en speeltjes en dergelijke verkochten. Kortom, ik kan mensen die graag een dergelijke hond willen ,alleen maar adviseren om bij de Hoeve een pup te kopen! Met onze Boompoo pup genaamd Max, gaat het supergoed! Het is een hele vrolijke, sociale en lieve hond! We zijn er erg blij mee!

Een Top hondjes

Ze is nu 4 maanden oud We hebben haar nog niet schoon Maar het is een toppertje

Grandioos

Wij hebben ons eerste hondje hier gehaald. Eerst op een zaterdag wezen kijken en een gesprek met Miranda. Er was alle tijd en rust om ons eventuele hondje te leren kennen en vragen te stellen. Maandags gebeld dat wij haar graag wilden en vrijdags gehaald. In weer alle rust de diverse dingen uitgezocht en gekocht en toen op pad met ons hondje. Na een spannende reis van bijna 3 uur en een paar stops was ze bij ons thuis. Voor de reis had ze iets tegen wagenziekte gekregen. Ook hier was aan gedacht. Wij hebben onze Boomer, Dribbel, nu een aantal weken thuis. Het is een geweldig hondje welke zeer sociaal en zeker niet bang is. Na een paar weken hadden wij nog een paar vragen, en ook toen was Miranda bereikbaar om in alle rust en tijd antwoorden te geven. Kortom Miranda en familie hebben volgens ons een goede kennel waar je een goede hond kunt aanschaffen.

We zijn heel blij met onze Jop

Wij zijn zeer tevreden over hoe het contact met Kennel de Hoeve is verlopen. De medewerkers zijn vriendelijk en gericht op de welzijn van de hondjes. Er wordt duidelijk uitgelegd hoe een pup het best te kunnen verzorgen. Bij vragen/ onduidelijkheden kan je altijd contact met Kennel de Hoeve opnemen. Het verblijf van de Pups ziet er netjes, schoon en verzorgd uit. Je kan zien dat de hondjes goed worden verzorgd. Kennel de Hoeve, ga zo door!

Geweldig kennel

Je krijgt goede service en kan met al je vragen terecht bij Miranda die ook echt de tijd neemt voor Je. Je kan haar altijd bellen of appen mocht je vragen hebben...super! Ons hondje Bowie is nu 2 weken bij ons en we genieten zo van haar. Gr Kim van Grieken

16 jaar geleden onze lieve Sammie bij jullie gehaald . En 16 jaar ontzettend veel plezier, vrolijkheid en liefde in huis gehad. Nu ben ik gaan samenwonen en kozen we voor een hondje. Ik heb contact opgenomen en kreeg Johan aan de telefoon. De dag daarna konden we komen kijken en was jou (moeder) van Johan er. Jij hebt ons 16 jaar geleden ook geholpen met de aanschaf Bowie. Dit was zo ontzettend speciaal voor mij. Met onze Bowie hebben we een super klik. Echt ons kleine lieve kindje. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de goede raad en de gastvrijheid. Met Bowie gaat het echt heel erg goed. Liefs Maud en Alex en natuurlijk Bowie

Nemen echt de tijd voor je en je kan er altijd terecht met vragen

Voor ons als gezin was dit de eerste keer dat we een pup zouden kopen. We waren al wel goed voorbereid en hadden alles in huis, maar vonden het heel fijn dat we toch nog wat tips kregen. Ze beantwoordde al onze vragen en liet de pup al langzaam aan ons wennen.

Prima fokker, heerlijke, vrolijke, lieve pup gekocht

Prettig contact, reageren vlug. Je mag alle vragen stellen, ook achteraf. Dit is een fijn gevoel, waar we ook gebruik van hebben gemaakt.

Een perfekte kennel

Een klein jasr geleden heb ik een Boompoo gekocht bij Kennel de Hoeve. Onlangs is hij een jaar geworden. Het is een geweldig hondje. Gaat overal op af. Maakt gemakkelijk contacten zowel met andere honden als met andere mensen. Hij loopt, rent als de beste met een grote wendbaarheid. Strand duinen heidevelden bossen alles is mooi. Hij kan goed loslopen en komt op het roepen van zijn naam. Volgens de dierenarts ook een heel gezond hondje. Een toppertje

Heel goede ervaring

Zeer goed, en duidelijke informatie. Vrijblijvend en vriendelijk en goede voorlichting over de hondjes. Ik heb een vrolijke pup in goede gezondheid. Puppy Laila Groetjes Gerda

Vriendelijk ontvangen. Goede begeleiding, antwoorden op al onze vragen. Superblij met onze Roxy , heel gezond, lief en een echte spring in het veld. Onze dierenarts zei dat het zelden gebeurd dat de boekjes en inentingen zo goed in orde waren, dus een aanrader

Prima ervaring. Hond is gezond en doet het goed.

Togo stelt het fantastisch heel vrolijk hondje en super in forme. Hij is op korte tijd helemaal zindelijk Dank u voor de goede raad jullie zijn ´ fantastisch Vele groetjes van Togo Ps ik had fotootjes doorgestuurd via messenger

Een geweldige betrokken kennel, ook wanneer het even mis gaat!

Mijn vriend en ik hebben een boomer teefje gekocht bij kennel de Hoeve (Guusje). Ze was meteen een schatje! Helaas ging het even mis met eten. Bij een check up bij onze eigen dierenarts gaven ze aan haar een beetje mager te vinden. We kregen ander voer mee om meteen mee te beginnen. Guusje werd echter snel een beetje ziekjes en ging overgeven en kreeg diarree. Onze eigen dierenarts sloeg alarm, ze verloor te snel te veel vocht voor haar gewicht. Volgens de dierenarts kon ze het beste bij hen opgenomen worden en een infuus en dwangvoeding krijgen. Dit alles gebeurde al na 4 dagen thuis zijn … in paniek heb ik kennel de Hoeve gebeld voor overleg terwijl we Guusje voor de opname weg hadden gebracht. Johan van kennel de Hoeve adviseerde haar een weekje terug te brengen naar hen zodat ze haar goed in de gaten konden houden en bij konden voeren. Dwangvoeding zou namelijk best traumatisch kunnen werken. Dit hebben we gedaan. Deze week was uiteraard niet leuk. We misten ons pupje maar kregen vrijwel elke dag een leuk filmpje van Johan om ons op de hoogte te houden. Na een week was Guusje goed aangesterkt en zelfs wat aangekomen! Toen we haar weer gingen ophalen kregen we nog snoepjes en extra voer mee. En de kennel voor ook nog aan alle dierenartskosten van de voorgaande week te betalen. Geweldig!! Waarschijnlijk was de stress van het verhuizen en de overgang naar de nieuwe voeding van de dierenarts te veel voor Guusje. We zijn super blij met de betrokkenheid en hulp van de kennel. Zelfs na dit alles hebben we nog een tijd app contact gehouden over hoe het nu gaat. We hadden ons geen betere service kunnen wensen! Met Guusje is alles weer goed! Echt mensen met hart voor hun werk!

geweldig

Heel netjes schoon en vriendelijk. Sky een hele lieve speelse en intelligente hond.

Hond,kennis en mens vriendelijke kennel

Kennel de Hoeve hebben wij in onze hart gesloten door hun klantvriendelijkheid en kennis. Wij kochten onze Bolonga Zwetna genaamd Moos 1 jaar geleden en zijn vanaf dat hij bij ons is smoorverliefd op hem, hij is lief en zeer pienter. Wij raden dan ook een ieder die een pup wil aanschaffen aan om Kennel de Hoeve niet te vergeten. Familie van der Wereld.

Vertrouwd

We werden erg goed geholpen met het uitkiezen van een puppy. Ze is precies zoals we graag wilde. Daarnaast konden we altijd terecht met vragen.

Het is heel moeilijk om een goede kennel te vinden met betrouwbare mensen en pups. Er is zoveel mis in deze tijd maar hier klopt alles. Zo n fijne mensen geven vertrouwen en weten ook welke pup bij je past. Ik heb zaterdag mijn pup gehaald. Een heel goed gesocialiseerde pup. Ben erg blij en ze heet Marie

Hele fijne mensen

Het zijn hele fijne mensen. De eerste dagen vond ik het heel spannend en was erg onzeker. Geen vraag was te gek en werd heel vriendelijk te woord gestaan en kwamen zij met oplossingen. Wij zijn zo gelukkig met ons nieuwe gezinslid. Nola is nu alweer 2 maanden bij ons en is echt een heerlijk meissie ;o) Ze past qua karaktertje ook helemaal in ons gezin, we genieten elke dag van haar. Wij zijn jullie zo dankbaar, ik kan niet in woorden beschrijven wat Nola voor ons betekend. Dank jullie wel.

Topkennel met erg sociale hondjes

Na lang nadenken over het aanschaffen van een hondje kwamen we bij Kennel de Hoeve uit. Na een prettig telefoongesprek volgde al snel de kennismaking. De zaak was schoon en opgeruimd. Straalde rust uit. Ook de eigenaresse was erg rustig en kon veel informatie delen over de honden. De hondjes waren erg schoon, lief en sociaal. Meteen een goed gevoel. Zijn erg netjes behandeld. Ook als we nu een vraag hebben staan ze ons in alle rust te woord. Echt een super kennel. Inmiddels is onze hond Harley 5 maanden oud en een echte aanwinst voor mijn zoon en mij. Harley is enthousiast en sociaal. Zowel naar mensen als naar andere honden. Hij is erg geliefd in de buurt.

Heel tevreden!

Prettige ontvangst en duidelijke uitleg over het opvoeden van een pup! Ook de uitleg en tips/adviezen op de site zijn waardevol. Ons 2e hondje hier gekocht omdat we heel tevreden zijn.

Fijne kenner om een puppy te gaan halen.

Prettige ervaring. Geen maandenlange wachttijden. Wij en onze kinderen en kleinkinderen zijn superblij met ons hondje. Hartelijk dank.