ik ben heel tevreden over mijn mondhygieniste, alleen dat ik het gezellige praatje ( wat de laatste keer wel 15 min. was ) ook moet betalen vind ik niet gepast en zal dan ook niet meer gebeuren

Geachte mevrouw, Ik reageer even op uw bericht. Vervelend om te horen dat u dit gevoel heeft gekregen. Wij hebben niet de intentie om een privé gesprekje te declareren. Een gesprek over uw gezondheid en verdere problematiek horen wel bij de behandeltijd. In totaal wordt ervoor een behandeling circa 60 minuten gereserveerd en hiervan zijn in uw geval 40 minuten gedeclareerd. Ik zal in ieder geval aankomende dinsdag contact met u opnemen en nodig u desgewenst graag uit op de praktijk. Voor nu een fijn weekend gewenst, Met hartelijke groet, Team Mondhygiënistenpraktijk Engelaer.

Personelijke en professionle behandeling

Fijne begeleiding , vriendelijk en kundig.

Te vreden

Prettig

Ik heb een hele prettige ervaring gehad ze nemen echt de tijd voor je en hebben ook tijd om tussendoor een praatje met je te maken tijdens de behandeling

Open en duidelijk advies

Prima contact, open communicatie en duidelijkheid wie verantwoordelijk is voor de kwaliteit / staat van de gezondheid in de mond. Dat ben je n.l. zelf.

prettige en deskundige behandeling

Benadering is vriendelijk, prettig en optijd.

Al jarenlang wordt ik uiterst vakkundig geholpen en wordt er naar je geluisterd.

Hele fijne mondhygiëniste met veel ervaring. Omdat ik er al jaren kom bouw je ook een band op.

zoals gewoonlijk uitstekende behandeling en service

zoals gewoonlijk uitstekende behandeling en service

Als goed ervaren.

Klantvriendelijk, deskundig en ervaren.

Er wordt goed naar je geluisterd, je krijgt advies mbt de mondverzorging en je wordt vakkundig behandeld.

Vriendelijk, uitleggen wat er gebeurd en duidelijke uitleg over resultaten

Altijd prettige sfeer en goede informatie

Ik werd heel goed behandeld

Zie boven

Prima zeer tevreden.

heel zachte behandeling met veel uitleg

prima resultaat, hartelijk bedankt

Charlotte = Kwaliteit

Charlotte is vriendelijk, vrolijk, vakkundig, geeft goede informatie, denkt mee, geduldig. Kortom fijne meid !

Persoonlijk, deskundig, efficient.

Plezierig contact met deskundige en persoonsgerichte mondhygiëniste.

Zeer vakkundig!

Mevrouw Engelaer volgt de meest actuele ontwikkelingen in de mondhygiëne techniek. Ze past die ook toe. Daarbij is er aandacht voor wijziging in de gezondheid van haar klant/patiënt. Ze heeft een warme persoonlijkheid die het intensieve "mondgebeuren" wat prettiger maakt om te ondergaan!!

Zeer goede behandeling en service

Mijn man en ik zijn erg blij met onze mondhygiëniste. Ze is kundig, zeer aardig en zadelt je niet met onnodige kosten of behandelingen op.

vriendelijk, degelijk, zorgvuldig

Een hele goede indruk van mijn eerste bezoek aan deze praktijk. Tijdens de behandeling al goede adviezen.

Geef mijn een fijn gevoel als ik kom

Dat ze zelf zien dat er iets is dat het niet goed gaat in mijn mond zonder dat ik het zelf aan geef super fijn team

is heel goed

Vriendelijke benadering. Deskundig.

Het was helemaal goed.

Ik vind dat Charlotte mij goed helpt. Rustig, aardig, deskundig. Ze werkt goed op tijd. Ook de behandelkamer ziet er goed uit. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Prettige behandeling en precies op de afgesproken tijd.

Prima behandeling met duidelijke uitleg over de methode en nieuw advies voor de soort mondwater dat minder aanslag zal geven.

Betrokken, vriendelijk en professioneel

Ik heb praktijk Engelaer als zeer persoonlijk en betrokken ervaren. Ze komen professioneel over en zijn zeer vriendelijk. Gemaakte afspraken zijn tot op heden altijd gehonoreerd.

prima, betouwbaar!

kwalitatief goede behandeling.