Je wordt hier uitstekend geholpen

Je wordt goed behandeld met een uitstekend resultaat

Aandachtig

Nauwkeurig

Prima uitleg prima behandeling

Relaxed

Uiterst bekwaam en zeer gericht op de cliënt

Na ruim 20 jaar nog zeer tevreden, verschillende invallers gehad maar blijf bij nessica. Ze werkt hygiënisch verteld wat ze doet. Let op wat er zeer doet en je gebit verbetert en ziet er weer stralend uit na een behandeling. Ben dan ook heel tevreden.

Tevreden

Goede behandeling

Super professionele praktijk

Vriendelijk, klantgericht, verstaan het werk.

Prima ervaring

Ben altijd blij dat mijn gebit weer gereinigd is , en dat dit gebeurd op een professionele manier .

Ik kom nu een aantal jaar bij deze praktijk en ben uitermate tevreden. Nemen de tijd, leveren uitstekend werk(deze uitspraak komt van mijn tandarts)

Prettig,secuur,vriendelijk,professioneel.

Prettig en secuur .Zoals altijd . Groetjes Marieke

vriendelijk, zorgvuldig en zeer kundig

prettige en attente ontvangst en behandeling door Rianne duidelijk wordt uitgelegd wat wordt gedaan contact met en verslag aan mijn tandarts dank je wel, G.van der Sluijs - van den Berg (sorry dat deze reactie een poos is blijven liggen)

Al jaren perfect

Al jaren een perfect resultaat.

Degelijk behandeling zonder pijn

Mijn behandeling is zeer goed verlopen, ondanks er veel te doen was bij het schoonmaken van mijn gebit viel het kwa pijn reuze mee.

Ik ben zeer tevreden over de behandelingen.

Mijn ervaring is goed.

Prima!!!

Mijn ervaring met de Mondhygienisten praktijk van Mevr. Engelaer is prima. Ik word al jarenlang tot volle tevredenheid bij haar behandeld. Vind de indeling van haar nieuwe praktijk wat onlogisch. Het binnenkomen en dan de wachtkamer zo achteraan is voor mij raar. Maar daar zal wel ‘n reden voor zijn. Heeft natuurlijk niets te maken met de behandeling! Vriendelijke Groet.Mw. Bep Overmars.

super efficient, goede zorg, oprechte belangstelling

voor mij geen andere mondhygienste. zij is betrouwbaar, vakkundig en to the point.

Geweldig zoals altijd!

Ik kom graag bij Englear, als angst patiënt doen hun er alles aan om me gerust te stellen en denk ook mee aan het verhelpen van het probleem. Zelf zou ik nooit een andere meer willen!

top

alles positief

Rianne is secuur,aardig, met goede aanwijzingen

Klantvriendelijk en bekwaam

Goede uitleg en tipsw schoongemaakt

Voor het eerst geweest, prima uitleg en tips gehad. Mijn oude mondhygiëniste kreeg mn ietwat lastige gebit lang niet zo schoon. Top.

Goede uitleg over de behandeling. Neemt ruim de tijd voor de patiënt, luistert aandachtig en vragen worden prima beantwoord.

Uitstekende behandeling

Ontvangen prima, goede uitleg.

Ik ben heel blij met Nessika

prima.

Er wordt prima werk geleverd en als persoon word ik "gezien"

prima behandeling

na een prettige en vriendelijke ontvangst een prima behandeling met uitleg op een rustige wijze. Geen haastklus maar de tijd nemen voor de behandeling. Mocht er wat verkeerd gaan mbt slikken oid geen probleem, even aangeven en de behandeling gaat daarna voort. prima praktijk met parkeergelegenheid en ook goed met fiets en OV te bereiken.