Klantvriendelijk, deskundig en ervaren.

Er wordt goed naar je geluisterd, je krijgt advies mbt de mondverzorging en je wordt vakkundig behandeld.

Vriendelijk, uitleggen wat er gebeurd en duidelijke uitleg over resultaten

Altijd prettige sfeer en goede informatie

Ik werd heel goed behandeld

Zie boven

Prima zeer tevreden.

heel zachte behandeling met veel uitleg

prima resultaat, hartelijk bedankt

Charlotte = Kwaliteit

Charlotte is vriendelijk, vrolijk, vakkundig, geeft goede informatie, denkt mee, geduldig. Kortom fijne meid !

Persoonlijk, deskundig, efficient.

Plezierig contact met deskundige en persoonsgerichte mondhygiëniste.

Zeer vakkundig!

Mevrouw Engelaer volgt de meest actuele ontwikkelingen in de mondhygiëne techniek. Ze past die ook toe. Daarbij is er aandacht voor wijziging in de gezondheid van haar klant/patiënt. Ze heeft een warme persoonlijkheid die het intensieve "mondgebeuren" wat prettiger maakt om te ondergaan!!

Zeer goede behandeling en service

Mijn man en ik zijn erg blij met onze mondhygiëniste. Ze is kundig, zeer aardig en zadelt je niet met onnodige kosten of behandelingen op.

vriendelijk, degelijk, zorgvuldig

Een hele goede indruk van mijn eerste bezoek aan deze praktijk. Tijdens de behandeling al goede adviezen.

Geef mijn een fijn gevoel als ik kom

Dat ze zelf zien dat er iets is dat het niet goed gaat in mijn mond zonder dat ik het zelf aan geef super fijn team

is heel goed

Vriendelijke benadering. Deskundig.

Het was helemaal goed.

Ik vind dat Charlotte mij goed helpt. Rustig, aardig, deskundig. Ze werkt goed op tijd. Ook de behandelkamer ziet er goed uit. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Prettige behandeling en precies op de afgesproken tijd.

Prima behandeling met duidelijke uitleg over de methode en nieuw advies voor de soort mondwater dat minder aanslag zal geven.

Betrokken, vriendelijk en professioneel

Ik heb praktijk Engelaer als zeer persoonlijk en betrokken ervaren. Ze komen professioneel over en zijn zeer vriendelijk. Gemaakte afspraken zijn tot op heden altijd gehonoreerd.

prima, betouwbaar!

kwalitatief goede behandeling.

er word goed aandacht besteed aan mijn gebit

Deskundig en empathisch

Deskundig en communicatief vaardig

Kan niet beter

Zie boven

Prettig,duidelijke uitleg en professioneel

Zie bovenstaande.

Goede behandeling door professionele personeel.

Je wordt eerst goed geïnformeerd wat er gaat gebeuren en daarna gaan ze stap voor stap door met de behandeling tot het doel is bereikt.

goed als altijd

goed als altijd

heb gekregen waar ik om gevraagd heb heel prettig

ik heb om een schoonmaak beurt zonder de rompslomp eromheen en dat kon en dat hebben ze keurig uitgevoerd,

prima anders kom ik niet meer

Zoals vanouds goed.

Zoals ik al heb gezecht ,in een woord geweldig,als we niet bij mevr.engelaer terecht waren gekomen,waren we allebij ons gebit al kwijt.