Had ik veel eerder naar toe moeten gaan!

Ik kan alleen spreken over mondhygiënist Engelaer maar het kan niet anders dan dat ook de anderen in de praktijk dezelfde hoge standaard van professionaliteit en communicatie naar de klant/patiënt hanteren. Alles wordt vooraf goed uitgelegd en begroot. Geen verrassingen achteraf. Behandelingen worden naar de laatste stand der techniek uitgevoerd. Gebitsstatus wordt ook gewoon per email toegestuurd, Ook voor poets- en reinigingsinstructie wordt ruim de tijd genomen. Nooit het gevoel dat er sprake is van haast. In korte tijd is mijn mondhygiëne er met sprongen op vooruit gegaan, natuurlijk ook met de nodige eigen discipline. Veel te laat naar toe gegaan. Zeer tevreden en aan te bevelen! Klein verbeterpunt nog is het toesturen van afspraakuitnodigingen, dat proces loopt nog niet optimaal.

Tevreden over de behandelingen

Altijd vriendelijk, luistert naar je, geeft goede tips en houd rekening met eventuele gevoeligheden.

Altijd goed geholpen

Fijne, hygiënische behandeling en professioneel advies. Ik kom al jaren hier en heb geen plannen elders dezelfde dienst af te nemen.

deskundig

klantvriendelijk ontvangst en werkzaamheden worden besproken.

heel serieus met je vak bezig zijn

wederzijdse inspanning: voor behoud van mijn gebit. Het dringende advies te stoppen met roken opgevolgd. De patiënt moet er zelf ook wat voor doen, toch?...

Fijne praktijk

Persoonlijk, professioneel, vriendelijk en zeer klantgericht

Deskundig en vriendelijk

Zorgvuldige behandeling.

Zoals altjjd geweldig!

Ik kom al heel wat jaren bij deze praktijk, de service is geweldig en de mondhygienistes zijn heel vriendelijk en profesioneel!

Mevrouw Engelaar vind ik een vakvrouw die vol passie haar vak uitoefent!

Graag rij ik van Hilversum naar Amersfoort voor de altijd contentieuze behandeling met de modernste apparatuur. In vergelijk met de andere mondhygiënisten waar ik ben geweest zou je de behandeling bij deze mondhygiëniste kunnen vergelijken met het rijden in een Opel of in een Bentley.

Professional, betrokken en begripvol.

Professional, betrokken en begripvol.

In een woord top

Een juiste diagnose en een duidelijke uitleg over de behandeling

Zeer kundige en ontspannen behandelingen.

Mevrouw Engelaer is een vakvrouw, die met veel liefde en kennis haar werk doet. Er is ruim voldoende tijd (nooit het gevoel dat het een haast klus is). Ik ben altijd blij als ik weer geweest ben!

Altijd goed

Wordt altijdgoed geholpen.

Uiterst tevreden !!

Plezierige en persoonlijke behandeling. Vlotte en volledige uitleg tijdens behandeling, en gebruik van innovatieve materialen en mechanica.

Prima zoals altijd

Prima als altijd.

goed advies goede behandeling

Erg fijne mondhygeniste

Ik heb goede ervaringen met deze mondhygeniste legt alles uit wat ze doet en doet haar werk grondig! Ben erg blij met de manier van benaderen en duidelijke instructies over poetsen. Krijg tips en zei denkt met je mee! Heb op aanraden van haar geregeld de juiste aankopen gedaan voor mijn gebit. Dus tevreden klant!

Erg goed

Tot nog toe is mijn ervaring met deze praktijk erg goed

prettige en deskundige behandeling

Een prettige en deskundige behandeling door mevr. Engelaer. Rustig wordt elke te nemen stap in de behandeling met je doorgenomen. Professionele uitrusting en behandeling. vriendelijke dame.

Topklasse!

Nèzica en haar professionele team staan voor deskundigheid, kwaliteit en oprechte persoonlijke aandacht voor de client. Je voelt je hier gewoon echt 100% op je gemak. Daarnaast is er op zijn tijd ook ruimte voor een grap en een lach.

Heel plezierig

Charlotte is deskundig en zorgvuldig in haar werk. Ook een plezierig iemand in de omgang.

Schoon en degelijk

Professionele mondhygiënisten.

Heel fijn geholpen

Werd erg op mijn gemak gesteld . Fijn contact

Heel prettig en goede zorg

De momdhygiëniste neemt de tijd voor de mondzorg en vertelt duidelijk wat ze ziet en wat ze gaat doen..

goede ervaring

ik word altijd netjes en met zorg behandeld