Tevreden

Ik werd behandeld door Rianne. Ze heeft een goede professionele houding, legt goed uit wat ze doet, in welke volgorde enz. Ze werkt netjes en secuur. Rianne was ook heel lief voor mijn peuter, toen ik geen oppas had en hem mee moest nemen naar de praktijk. Bij administratieve vragen of opmerkingen geeft Nezica goed uitleg en staat paraat om onduidelijkheden te verhelderen. Door een fout van mijn kant was er miscommunicatie ontstaan, maar Nezica heeft ervoor gezorgd dat het netjes werd opgelost.

Deskundig en servicegericht

Heel erg tevreden, ga met groot plezier naar elke be handing. Ik vind je een topper met een toppraktijk Nezica!

zorgvuldig

Ik zie niet op tegen de behandeling ondanks mijn kleine mondopening. Charlotte houdt ook goed rekening met de momenten dat ik even moet slikken.

Zeer gemotiveerd en deskundig

Ze geeft goede adviezen en heeft een goede samenwerking met TANDARTS POGGIO in WOUDENBERG Ze komt , plezierig over en legt uit wat ze gaat doen .

Zeer prettige omgeving

Ik kom al vele jaren bij Nezicka over de vloer. Altijd een super goede en hygiënische behandeling. Mijn gebit voelt na de behandeling altijd heerlijk aan.

zeer tevreden, fijne behandeling zeer aardige mevrouw

Ik ben heel blij met de mondhygianiste

Jullie zijn vriendelek

Het is goed zo houden

Altijd Top!

Super blij met Charlotte waar ik al jaren met volle tevredenheid kom. Altijd goed parkeren ivm eigen parkeerplaatsen, helemaal fijn. 2x per jaar het 'uitje voor mijn mond' Persoonlijk raad ik het iedereen aan, de mond is waar jouw gezondheid start!

Deskundig en vriendelijk.

Al jaren ben ik klant en wordt op een prettige en deskundige wijze geholpen.

Kundig en plezierig

Een moderne, goed verzorgde praktijk waar je deskundig en plezierig wordt geholpen.

Geduldig en duidelijk

Zeer kundige mondhygiënisten. Leggen alles goed uit en laten alles goed zien. Het gebit van onze kinderen is nu een stuk schoner.

Professioneel

Goede ontvangst. Goede uitleg

Super goed

Goede kundige zorg

Veilig en professioneel

Ik heb in het verleden veel verschillende mondhygienisten gehad en zeer nare ervaringen. Sinds ik bij praktijk Engelaer ben voel ik mij veilig. De praktijk is schoon en de behandeling is prettig en secuur.

Goede adviezen. Vriendelijke behandelingen

Al zins 2011 3x per jaar kom ik er en kan alleen maar zeggen dat ze alle tijd heeft voor haar patiënten en al zorg geeft. zelfs voor mensen met angst voor een mondhyginiste kan ik haar aanbevelen ze is gewoon TOP

Mijn ervaring bij deze praktijk is top. Ze gebruiken goede methoden om tanden en kiezen schoon te maken. Die geen beschadigingen geven aan het gebit . Mijn tanden zien er ook mooi uit en de aanslag is nihil op langer termijn. Ben zeer tevrwden .

Erg professioneel

Fijne uitleg bij een behandeling. Professioneel in de uitvoering en goede tips na afloop.

professionele & kundige mondhygiënisten

Professionele praktijk, schoon en prettige behandeling met ruime uitleg.

vriendelijk

Verteld goed wat er gedaan word, vriendelijk in omgang.

Uitmuntend

Zeer tevreden ,goede behandelingj

Was weer als gewoonlijk goed en vertrouwenwekkend

Kom al vele jaren naar praktijk Engelaer, zeer tevreden over behandeling en klantvriendelijkheid.

maken waar wat er verteld wordt in de website.

mijn behandeling was uitstekend geen pijn ervaren.nazorg zoals hoe je verder je gebit moet verzorgen was prima.

Denkt mee en helpt je gebit gezond te houden

Zelfs mijn tandarts staat versteld van het resultaat dat ik samen met deze mondhygieniste heb kunnen bereiken. Daarnaast zijn de behandelingen ook pijnloos. Dat ik heb in het verleden ook wel eens anders meegemaakt.