De ontvangst in de showroom was al een prima ervaring, en in het gesprek met de adviseur straalde het vakmanschap ervan af, ze weten hier zeer goed waar ze het over hebben! Goede adviezen en denken in oplossingen, niet in problemen. Wat het voor ons echter helemaal maakte was de tegelzetter, die van onze toch niet echt gelijke vloerhoogtes in entree, woonkamer, eetkamer, keuken, hal en bijkeuken echt één geheel maakte. Met een toch niet heel makkelijke tegel van 90 x 90, dus ook nog eens loodzwaar. Prachtig afgemaakt met plinten, alle voegen lopen supersterk door. Eric en Vincent, dank jullie wel, het is prachtig geworden!

• Showroom – ontvangst & advies

Mooie vloer gelegd, vriendelijk ontvangst van John. Helaas moesten we zelf zorg dragen voor de afvoer van een flinke restpartij tegels. Kitwerk (delatatievoeg en overig) iets minder netjes. Erg blij met de vloer!

• Showroom – ontvangst & advies

Zeer tevreden over het resultaat.

• Showroom – ontvangst & advies

We hebben zeer goede ervaringen met Kroon vloeren. De service en kennis waren zeer professioneel en goed van begin tot eind.

• Showroom – ontvangst & advies

Er waren wat hobbeltjes tijdens de bestelling en aan het begin van de plaatsing. Deze zijn professioneel en zeer klantgericht opgelost. Plaatsing gebeurt door zeer professionele en meedenkende tegelzetter. Zeer goede samenwerking tussen verkoper, tegelzetter en klant. Ontzettend tevreden over de gelegde vloer.

• Showroom – ontvangst & advies

Prachtige vloer. Tegellegger Vincent heeft keihard gewerkt en de vloer is binnen de toegezegde termijn volledig gelegd. Echt een aanrader

• Showroom – ontvangst & advies

Ik had een vloer in mijn hoofd en via Google vond ik een plaatje van wat ik zocht. Zo ben ik bij Kroon vloeren in steen terecht gekomen. Na een bezoek aan de showroom is het die vloer ook geworden. Het contact met de verkoper zowel persoonlijk als digitaal heb ik als heel prettig ervaren. Ook de levering en het plaatsen van de vloer ging allemaal erg vlot en soepel. Ik ben erg blij met mijn vloer en krijg er heel veel complimenten over. Het resultaat heeft mijn verwachtingen overtroffen! Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

• Showroom – ontvangst & advies

Alleen de prijs voor het leggen van de tegels was veel te hoog. De plavuizen bevallen prima.

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit & vakmanschap N.v.t.

Perfect geregeld

• Showroom – ontvangst & advies

vloer is keurig gelegd Vakmannen!!! Door zieke van de tegelzetter ,had ik even stress maar dit is keurig opgelost de laatste dag tot 21.30 doorgewerkt om het af te krijgen op de afgesproken datum

• Showroom – ontvangst & advies

Goed geholpen bij het kiezen van tegels voor badkamer en toilet. Alles keurig op tijd aangeleverd en nog voor een zeer nette prijs.

• Showroom – ontvangst & advies

Zeer goede ervaring met advies, aankoop en ook de uitvoering!

• Showroom – ontvangst & advies

Verder geen toelichting, gewoon een goed berijf

• Showroom – ontvangst & advies

Zeer tevreden met zowel advies, verkoop en plaatsen van onze vloer! We zijn er erg blij mee! Hartelijk dank!

• Showroom – ontvangst & advies

Partij die geleverd is bevatte voor 20-25 % graniet uit een ander lot no., wat heel jammer is. Na het impregneren is dit duidelijk zichtbaar geworden, waardoor er als het ware overal vlakken zijn met een afwijkende kleur. Ben daar niet blij mee. Degene dit het gelegd heeft, wist hier kennelijk van, maar is niet gemeld, althans niet aan ons.