Vakmensen die goed werk leveren en afspraken nakomen.

Goed advies gekregen bij het uitzoeken van de vloer .Een goede planning die ook nagekomen werd. Een vakkundige vloerenlegger die ook goed advies gaf over de te leggen vloer. Al met al zijn we zeer tevreden over het geheel van uitzoeken van de vloer tot het leggen hiervan.

prima verlopen

keurig netjes uitgevoerd, vanaf verkoop in de showroom tot in huis geplaatst.

Vakmensen die goed werk leveren

De aankoop en adviezen is prima verlopen. Levering was netjes op tijd en alles volgens planning. het inmeten van de vloeren had iets ruimer gemogen want we kwamen maar net-net uit. hierdoor moesten we iets aanpassen. Dit geld ook voor de plinten. Verder keurig werk geleverd, vloer ligt strak en keurige monteurs over de vloer.

Super blij met onze nieuwe vloer

We waren op zoek naar een nieuwe vloertegel. We zijn via via terecht gekomen bij Kroon vloertegels. Na deskundig advies is onze keus gevallen op een grote keramische tegel. Deze zijn gezien de tegelafmeting 1.20 bij 1.20 op een zeer vakkundige manier gelegd. Het eind resultaat is dan ook TOP. Ook de communicatie is van begin tot eind goed verlopen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer. Hartelijk bedankt voor de fijne samenwerking.

Perfectie geeft altijd een glimlach

We zijn zo blij, elk moment, met de keuze van de schitterendere tegels en professionele installatie ervan. Kwaliteit logenstraffen zich niet en elke keer zijn we blij met het resultaat. Noblesse oblige. Hartelijk dank voor het vertrouwde geluk!

mooie vloer!

Duidelijke communicatie en goede afspraken met alle mensen die langskwamen. Zowel voor verwarming, cementdekvloer als tegelzetter.

Vakmanschap, goede service!

Ik kreeg de cementsluier er niet af. De baas kwam zelf! Gaf extra flessen cementsluierverwijderaar en deed het voor. Dezelfde dag heb ik het ook zo gedaan (niet mengen met water) en we kregen een mooie vloer!

Geweldig resultaat, overtreft de verwachting die we van te voren hadden

Via internet gezocht naar tegelvloeren in combinatie met vloerverwarming. Een van de eerste bedrijven die naar voren kwam was Kroon. Niet om de hoek, maar gezien de website, toch besloten om te gaan kijken. We werden erg hartelijk ontvangen in de toonzaal en direct zeer uitvoerig en professioneel te woord gestaan. Na uitleg over de mogelijkheden in de toonzaal het uitgebreide assortiment vloertegels bekeken en gelijk gevallen voor een van de tegels. Vervolgens met de verkoper om tafel gegaan en alle details besproken en opties doorgenomen. Een week later een keurige offerte voor de vloerverwarming en de tegelvloer. Afgelopen dagen is de vloerverwarming aangelegd en de tegelvloer gelegd. In beide gevallen bekwame vakmensen en prettig in de omgang. We zijn dan ook zeer blij met de vloer en de weg ernaar toe Als mensen zoeken naar een tegelvloer al dan niet in combinatie met vloerverwarming, dan zouden we Kroon zeer zeker aanbevelen.

Vertrouwd goed

Erg goed geholpen bij Kroon! Ook hoeveel vragen je ook hebt, ze nemen de tijd voor je en beantwoorden ze! Erg fijn en een mooi resultaat.

Een hele mooie kwaliteit vloer en vakkundig gelegd

Veel keuze uit stenen vloeren, goed en plezierig contact.

vakkundig en betrouwbaar en goed advies

Fijn bedrijf om mee samen te werken. verschillende projecten met elkaar samengewerkt waarbij service en kwaliteit en klanttevredenheid hoog blijken te staan. zeker een aanrader. nette mensen.

professioneel personeel, gaat goed om met de planning!

De vloer uitkiezen was erg fijn op locatie, we zijn bij diverse plekken geweest, maar hier waren we er snel uit en hebben we een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding gevonden! Een week voordat de vloer zou worden gelegd, bleek de tegelzetter ziek thuis te zitten. Deze tegenslag werd goed opgelost, door iemand anders vrij te spelen en uiteindelijk hadden we maar 1 dag vertraging hierdoor! Dit is natuurlijk vervelend, maar de manier dat het werd afgehandeld was erg goed! Als laatste de tegelzetter, deze was zeer professioneel! Hij werkte hard en lang door, maar leverde wel kwaliteit werk! Erg tevreden over het resultaat!

Mooie vloer perfecte service

Het gehele proces van eerste oriëntatie tot en met het leggen van de vloer is uitstekend verlopen. Goed advies, deskundig personeel en perfect gelegd.

Prima service vriendelijk personeel

Voortreffelijk werk geleverd strak en netjes opgeleverd

Goede kwaliteit en er zijn heel goed afspraken mee te maken

Een goed bedrijf, duidelijk is voorwaarden en een prima product.

Plaatsing gebeurt door zeer vakkundige tegelzetter. Zeer tevreden over het eind resultaat.

• Showroom – ontvangst & advies

Zeer tevreden,, complimenten aan de tegelzetter , snel en goed vakmanschap, moest even weg toen ik terug kwam was i al klaar en weg , wat wel jammer was

• Showroom – ontvangst & advies

Goed ontvangen in mooie showroom veel keus uit verschillende vloeren , goed advies . Vloer goed vakkundig gelegd , uitermate tevreden !

• Showroom – ontvangst & advies

Fijn geholpen, goede en snelle communicatie, alles volgens afspraak. Prachtige vloer, ligt er mooi strak in! Kortom een aanbeveling.

• Showroom – ontvangst & advies

De ontvangst in de showroom was al een prima ervaring, en in het gesprek met de adviseur straalde het vakmanschap ervan af, ze weten hier zeer goed waar ze het over hebben! Goede adviezen en denken in oplossingen, niet in problemen. Wat het voor ons echter helemaal maakte was de tegelzetter, die van onze toch niet echt gelijke vloerhoogtes in entree, woonkamer, eetkamer, keuken, hal en bijkeuken echt één geheel maakte. Met een toch niet heel makkelijke tegel van 90 x 90, dus ook nog eens loodzwaar. Prachtig afgemaakt met plinten, alle voegen lopen supersterk door. Eric en Vincent, dank jullie wel, het is prachtig geworden!

• Showroom – ontvangst & advies

Mooie vloer gelegd, vriendelijk ontvangst van John. Helaas moesten we zelf zorg dragen voor de afvoer van een flinke restpartij tegels. Kitwerk (delatatievoeg en overig) iets minder netjes. Erg blij met de vloer!

• Showroom – ontvangst & advies

Zeer tevreden over het resultaat.

• Showroom – ontvangst & advies

We hebben zeer goede ervaringen met Kroon vloeren. De service en kennis waren zeer professioneel en goed van begin tot eind.

• Showroom – ontvangst & advies

Er waren wat hobbeltjes tijdens de bestelling en aan het begin van de plaatsing. Deze zijn professioneel en zeer klantgericht opgelost. Plaatsing gebeurt door zeer professionele en meedenkende tegelzetter. Zeer goede samenwerking tussen verkoper, tegelzetter en klant. Ontzettend tevreden over de gelegde vloer.