Beste Petrit, Wij zijn erg blij onze vloertegels bij zo'n goed bedrijf gekocht te hebben. Uitstekend geadviseerd bij de koop en alle afspraken nagekomen. Zeer vakkundig gelegd en als laatste de kitter die het resultaat kompleet gemaakt heeft. Wat wij bijzonder vonden is dat de directie naar het werk tussendoor kwam kijken, welk bedrijf doet dat? KROON vloeren ! Ook je collega Jos veel dank voor alles. Met vriendelijke groeten Annelies & Patrick Hilarius te Andel.

Geachte meneer, mevrouw Hilarius, Hartelijk dank voor de lovende woorden! Daar doen wij het voor! Wij wensen u veel woongenot met uw nieuwe vloer. Het is dan ook een prachtplaatje. Met vriendelijke groeten van ons allemaal bij Kroon Vloeren, Petrit van der Spoel

Heel tevreden met het mooie resultaat

Wij zijn helemaal tevreden met onze nieuwe vloer. Het is erg mooi geworden en perfect afgewerkt. De gemaakte afspraken werden goed nagekomen. Vloerverwarming netjes aangelegd binnen een dag. De tegelvloer echt supermooi gelegd door Vincent Bosman.

Magnifiek

Geweldig bedrijf, nette mensen, prachtig assortiment. Als enige konden zij, vooral ook op de juiste manieren, meedenken op technisch gebied om mijn uitdagingen in het oude huis op te lossen. En dan hebben we het nog niet overbde vloer gehad - die er strakker dan strak in ligt. Petje af voor iedereen!

Slechte oplevering en communicatie

Er is niet goed gemeten waardoor er een grote voeg langs de wand is ontstaan en dat de stucadoor meer werk had, en ik meer moest betalen.De communicatie verliep niet lekker wij vroegen om een oplossing /tegemoetkoming maar dit was niet bespreekbaar.wat erg jammer is want de vloer is verder prachtig gelegd.

Geachte Gerda, Dank voor de review! Fijn om te horen dat de vloer prachtig gelegd is. Dat is natuurlijk het belangrijkste! Wij schrikken helaas wel een beetje. Onze ervaren en deskundige tegelzetters overleggen altijd tijdens het starten van onze werkzaamheden met de opdrachtgever (U, de consument) over de juiste startpositie. Onze tegelzetter gaf aan dat er een klein strookje over zou blijven – maar als u dit zou stuken dit het mooiste resultaat zal zijn. En dat mag er zijn, de vloer is namelijk prachtig geworden! Dat u ons afrekent op het stucwerk en daaruit voortvloeiende kosten vinden wij erg jammer. Wij zetten kwaliteit voorop en u had het vast minder gewaardeerd als wij anders gestart waren en het tegelwerk vreemd zou moeten eindigen. Desondanks: Dank voor uw feedback en heel veel plezier gewenst met uw nieuwe vloer! Groeten, P. van der Spoel Team KROON.

Mooie, overzichtelijke winkel. Vakkundige, vriendelijke en niet opdringerige verkopers. Goede voorbereiding en begeleiding tijdens het plaatsen van de vloer. Tijdens het plaatsen van de vloer kwam er een kinkje in de kabel maar dit is prima opgelost door zowel de tegelzetter als Kroon waardoor de vloer toch tijdig is geplaatst. De vloer is mooi strak gelegd en helemaal naar onze tevredenheid. Kortom: uitstekend, we kunnen Kroon zeker aanbevelen.

Proffesioneel en uitstekende service en vakkennis

Zowel de intake, de levering en de tussenliggende vragen waren prettig en zeer goed. Uitstekende service en proffesioneel personeel die bij ons de keramieke tegelvloer heeft gelegd (100 m2 van 90 x 90 tegels) In 1 woord dus UITSTEKEND. Ik raad Kroon vloeren in Steen dan ook echt aan als je gaat voor service en kwaliteit

Vakmensen die goed werk leveren en afspraken nakomen.

Goed advies gekregen bij het uitzoeken van de vloer .Een goede planning die ook nagekomen werd. Een vakkundige vloerenlegger die ook goed advies gaf over de te leggen vloer. Al met al zijn we zeer tevreden over het geheel van uitzoeken van de vloer tot het leggen hiervan.

prima verlopen

keurig netjes uitgevoerd, vanaf verkoop in de showroom tot in huis geplaatst.

Vakmensen die goed werk leveren

De aankoop en adviezen is prima verlopen. Levering was netjes op tijd en alles volgens planning. het inmeten van de vloeren had iets ruimer gemogen want we kwamen maar net-net uit. hierdoor moesten we iets aanpassen. Dit geld ook voor de plinten. Verder keurig werk geleverd, vloer ligt strak en keurige monteurs over de vloer.

Super blij met onze nieuwe vloer

We waren op zoek naar een nieuwe vloertegel. We zijn via via terecht gekomen bij Kroon vloertegels. Na deskundig advies is onze keus gevallen op een grote keramische tegel. Deze zijn gezien de tegelafmeting 1.20 bij 1.20 op een zeer vakkundige manier gelegd. Het eind resultaat is dan ook TOP. Ook de communicatie is van begin tot eind goed verlopen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer. Hartelijk bedankt voor de fijne samenwerking.

Perfectie geeft altijd een glimlach

We zijn zo blij, elk moment, met de keuze van de schitterendere tegels en professionele installatie ervan. Kwaliteit logenstraffen zich niet en elke keer zijn we blij met het resultaat. Noblesse oblige. Hartelijk dank voor het vertrouwde geluk!

mooie vloer!

Duidelijke communicatie en goede afspraken met alle mensen die langskwamen. Zowel voor verwarming, cementdekvloer als tegelzetter.

Vakmanschap, goede service!

Ik kreeg de cementsluier er niet af. De baas kwam zelf! Gaf extra flessen cementsluierverwijderaar en deed het voor. Dezelfde dag heb ik het ook zo gedaan (niet mengen met water) en we kregen een mooie vloer!

Geweldig resultaat, overtreft de verwachting die we van te voren hadden

Via internet gezocht naar tegelvloeren in combinatie met vloerverwarming. Een van de eerste bedrijven die naar voren kwam was Kroon. Niet om de hoek, maar gezien de website, toch besloten om te gaan kijken. We werden erg hartelijk ontvangen in de toonzaal en direct zeer uitvoerig en professioneel te woord gestaan. Na uitleg over de mogelijkheden in de toonzaal het uitgebreide assortiment vloertegels bekeken en gelijk gevallen voor een van de tegels. Vervolgens met de verkoper om tafel gegaan en alle details besproken en opties doorgenomen. Een week later een keurige offerte voor de vloerverwarming en de tegelvloer. Afgelopen dagen is de vloerverwarming aangelegd en de tegelvloer gelegd. In beide gevallen bekwame vakmensen en prettig in de omgang. We zijn dan ook zeer blij met de vloer en de weg ernaar toe Als mensen zoeken naar een tegelvloer al dan niet in combinatie met vloerverwarming, dan zouden we Kroon zeer zeker aanbevelen.

Vertrouwd goed

Erg goed geholpen bij Kroon! Ook hoeveel vragen je ook hebt, ze nemen de tijd voor je en beantwoorden ze! Erg fijn en een mooi resultaat.

Een hele mooie kwaliteit vloer en vakkundig gelegd

Veel keuze uit stenen vloeren, goed en plezierig contact.

vakkundig en betrouwbaar en goed advies

Fijn bedrijf om mee samen te werken. verschillende projecten met elkaar samengewerkt waarbij service en kwaliteit en klanttevredenheid hoog blijken te staan. zeker een aanrader. nette mensen.

professioneel personeel, gaat goed om met de planning!

De vloer uitkiezen was erg fijn op locatie, we zijn bij diverse plekken geweest, maar hier waren we er snel uit en hebben we een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding gevonden! Een week voordat de vloer zou worden gelegd, bleek de tegelzetter ziek thuis te zitten. Deze tegenslag werd goed opgelost, door iemand anders vrij te spelen en uiteindelijk hadden we maar 1 dag vertraging hierdoor! Dit is natuurlijk vervelend, maar de manier dat het werd afgehandeld was erg goed! Als laatste de tegelzetter, deze was zeer professioneel! Hij werkte hard en lang door, maar leverde wel kwaliteit werk! Erg tevreden over het resultaat!

Mooie vloer perfecte service

Het gehele proces van eerste oriëntatie tot en met het leggen van de vloer is uitstekend verlopen. Goed advies, deskundig personeel en perfect gelegd.

Prima service vriendelijk personeel

Voortreffelijk werk geleverd strak en netjes opgeleverd

Goede kwaliteit en er zijn heel goed afspraken mee te maken

Een goed bedrijf, duidelijk is voorwaarden en een prima product.

Plaatsing gebeurt door zeer vakkundige tegelzetter. Zeer tevreden over het eind resultaat.

• Showroom – ontvangst & advies

Zeer tevreden,, complimenten aan de tegelzetter , snel en goed vakmanschap, moest even weg toen ik terug kwam was i al klaar en weg , wat wel jammer was

• Showroom – ontvangst & advies

Goed ontvangen in mooie showroom veel keus uit verschillende vloeren , goed advies . Vloer goed vakkundig gelegd , uitermate tevreden !

• Showroom – ontvangst & advies

Fijn geholpen, goede en snelle communicatie, alles volgens afspraak. Prachtige vloer, ligt er mooi strak in! Kortom een aanbeveling.