Fantastisch werk

Flexkozijn heeft hele goede, aardige, meedenkende monteurs in dienst. Wij hebben nu 3x een andere werkploeg mogen ontvangen en ze leveren stuk voor stuk fantastish werk af. Snel, schoon, bekwaam. Het materiaal is top. Ze komen super netjes alle afspraken na. Ons huis ziet eruit om door een ringetje te halen. Heel erg blij mee dank jullie wel. Wij zouden iedereen deze firma aanraden.

Top snelle en goede vakmannen

Super snel met slopen en opbouwen en zeer nauwkeurig top

topkozijnen en capabele installateurs

We zijn top geholpen door Flexkozijn. Alles is volgens afspraak gegaan. De installatie kostte i.v.m. problemen in het bestaande kozijn meer tijd. Uiteindelijk hebben de installateurs het alsnog dezelfde week netjes afgerond. Daarnaast komen ze nog een keer langs omdat er 3 afwerkplaten nog geplaatst moeten worden en wordt er ook gekeken of er nog iets afgesteld moet worden (i.v.m. werking kozijnen). Al met al zijn wij zeer tevreden met de kwaliteit van de kozijnen en de service.

Uitstekende service en vriendelijke mensen.

Onze schuifpui en nieuwe voordeur komen via Flexkozijn. We konden snel terecht en de service was uitstekend. Het ziet er prachtig uit. Vriendelijke en kundig personeel. Onze nieuwe achterdeur gaat ook weer via dit bedrijf. Niet twijfelen bij Flexkozijn.

Goed werk, dik tevreden

Zeer tevreden van begin tot einde. Goed informeerd, goed uitgevoerd. Aan alle afspraken gehouden. Inmiddels al 2 x aanbevolen bij andere mensen.

Prettige omgang mer verkoper en monteurs

Snelle levering en alles netjes geplaatst

Prima bedrijf met zeer deskundige monteurs.

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat Jonathan en Barrie (en 1 dag Tim) geleverd hebben. Ze werkten nauwkeurig en alles werd netjes achtergelaten. Als ze een obstakel tegenkwamen werd dat meteen opgelost. Alles werd in overleg gedaan. Het was spannend om zo'n grote klus uit te laten voeren, maar na 1 dag hadden we er al alle vertrouwen in dat het goed zou komen. Ze hadden er ook duidelijk plezier in om zo'n grote klus te doen en om met een nieuwe kleur Keralit te werken. Nick de verkoper had duidelijk aangegeven wat wel en niet kon/nodig was. Twijfelgevallen konden we met de inmeter Steven bespreken. Deze had alles nauwkeurig ingemeten en de dakkapel, alle kozijnen, horren en rolluiken pasten precies. Ook het contact met Mariel op kantoor verliep prima.

Prettig

Rustige , sympathieke mannen die goed doorwerken

Goede kwaliteit en goed service

Onze ervaring is zeer positief goede service en prijskwaliteit. De mannen werkten supet netjes. We zijn erg tevreden en zouden zo weer iets laten vervangen wanneer nodig.

Super netjes

Top werk afgeleverd. Ben er heel blij mee. Zeker een aanrader.

Mooi werk afgeleverd

Erg vriendelijke en deskundige mannen! En resultaat is erg mooi.

Super fijn bedrijf

Zeer snel afspraak kunnen maken voor een voorlichtingsbehoeftepatroon. Nick stond aan de deur, zeer sympathieke man die alles heel fijn en nauwkeurig uitgelegd heeft. Ook fijn contact erna gehouden. Snel na ons akkoord kon er al een datum voor inmeten gemaakt worden. En ander halve maand later kondennze al plaatsen. Helaas op de dag van plaatsen gebeurde er na een half uurtje met de monteur een klein ongelukje met een stanleymes en kon het plaatsen niet meer doorgaan dat was wel erg jammer. 5 dagen later toch de schuifpui en het raam geplaatst. Fijne vriendelijke monteurs die weten waar ze het over hebben. We willen de voorzijde ook nog vervangen en dat zal zeker bij Flexkozijnen zijn.

Helemaal top

Gisteren en vandaag hebben Jeffrey en Stefano bij bij de kozijnen geplaatst en een dakraam. Daarmee ben ik meer als tevreden, de mannen heel soepel en aardig en alles super mooi afgewerkt. Bedankt mannen Binnenkort komen ze ookvan flexkozijn.nl nog een dakkapel plaatsen, ik kan niet wachten haha. In een woord een top bedrijf!!

Wij kwamen in aanraking met flexkozijn via internet om een dakkapel te laten plaatsen, contact opgenomen, en konden gelijk die avond al langs komen om alles te bespreken. Wij waren zo tevreden dat wij gelijk alles hebben laten inmeten, hoe wij de dakkapel graag willen hebben kon allemaal. Onze dakkapel zou binnen 3 maand klaar zijn, wij werden binnen 1.5 maand al gebeld dat die geplaatst kon worden, hoe geweldig!! Super snelle service. Na wat vertraging van onze kant is dit super fijn opgepakt door flex kozijn, hier zijn wij ze zeer dankbaar voor. Gisteren is de dakkapel geplaatst en zijn zeer tevreden de mannen hebben vakkundig hun werk gedaan erg vriendelijk en het ziet er super netjes en mooi uit!. Wij raden flexkozijn zeker aan.

uitstekend bedrijf

goede afspraken, heldere en aantrekkelijke offert. monteurs vakbekwaam, snel en goed werkend. Kortom, bedrijf wordt door mij van harte aanbevolen

Teleurstellend en jammer

Twee jaar gelden hebben wij alle kozijnen van de eerste en tweede verdieping door flexkozijn laten vervangen. Op zich tevreden dus tijd om de begane grond ook aan te pakken. Flexkozijn gebeld al snel hadden we een offerte. Heel simpel gewoon hetzelfde als boven en de zelfde maten van de ramen die er nu inzitten. Zo simpel is het dus niet. Flexkozijn heeft een verkeerde RAL kleur op de opdrachten formulier gezet. Uit goed vertrouwen heb ik deze getekend. Bij plaatsen was duidelijk te zien dat we onder spierwitte kozijnen hebben en boven cremekleur. Ziet er niet uit dus direct contact gezocht. Antwoord was er zijn wel meer huizen met andere kleur kozijnen meneer. Nee we kunnen dit niet veranderen u had dit moeten controleren voordat u uw handtekening ging zetten. Flexkozijn gaf het advies vertrouwen is goed controle is beter. Ik werd er heel heel verdrietig van. Van de borstwering was de hoogte niet gemeten. Bij het plaasten was deze ruim 20 cm te hoog. De persoon had later de hoogte maar gegokt. Afspraak om dit te veranderen is 3 keer kort van te voren en op de dag zelf uitgesteld. Toen ze vandaag kwamen was de grote ruit beschadigd. Dus nu weer wachten. Het zal vast goedkomen maar het kost me wel vrije dagen. Hoe gaan we daarmee om? Vooral die verkeerde RAL kleur wat nog niet is opgelost steekt. Klant is bij Flexkozijn geen koning. Geen sorry geen compensatie, niet de hand in eigen boezem steken. In mijn ogen is het een fout dat flexkozijn het verkeerde RAL nummer heeft genoteerd. Ik ken al die RAL kleuren niet, Flexkozijn is hierin specialist. En zij zouden moeten weten welke kleur kozijnen zij eerder geplaats hebben. Over het product zijn we tevreden. We blijven in gesprek. Ik wil trots zijn op mijn mooie kozijnen. Mijn flinke inverstering in het huis. Dat ik dit kan vertellen aan vrienden, kennissen en familie. Nu vertel ik helaas een ander verhaal en ben ik niet trots en baal ik. Fam. Slofstra

Vakkundig en kwaliteit

Kozijnen voor en achter vervangen door vakbekwaam personeel die meedenken ! Ziet er fantastisch uit mooi strak gemonteerd Zijn keurig op tijd en leveren top werk

Product van hoge kwaliteit

Snelle levering, goeie monteurs en afspraak is afspraak. Heel blij mee Morgen zouden ze zo weer mijn opdracht krijgen

Vakkundig en fijne communicatie

Wij hebben een dakkapel en schuifpui laten plaatsen door Flexkozijn. Vanaf begin tot eind netjes en open. Meedenkend en fijne monteurs. Ook als er iets afwijkt wordt er in oplossingen gedacht en wordt dit opgelost! Bedankt voor de samenwerking en tot de volgende klus! Team Flexkozijn ga zo door en nogmaals heel erg bedankt.

Aanrader

FlexKozijn heeft bij ons een schuifpui, 2 ramen en een dakkapel geplaatst. We zijn er superblij mee. Professioneel bedrijf die service hoog in het vaandel heeft staan. Na het inmeten binnen 2 maanden geleverd en gemonteerd. De mannen die hier alles kwamen installeren hadden kennis van zaken en alles werd uit handen genomen. Kortom: een aanrader.

We zijn zeer tevreden

Vanaf het begin een goed gevoel Naar meerdere offertes was de keuze duidelijk Goed en duidelijk advies Hard werkend personeel tijdens het plaatsen van de kozijnen, werken netjes komen afspraken na Laten het netjes achter We zijn erg blij met het eindresultaat

Fantastische service en plaatsing

Goede prijs kwaliteit verhouding. Komen hun afspraken na, goede communicatie. Uitstekend plaatsings personeel. Werken hard, zijn op tijd, ruimen alles op en leveten vakwerk af. Raad aan iedereen dit bedrijf aan, kom je niet veel merr tegen in deze tijd. Mvg Jan en Ellis de Groot

Toppers

Wij hebben een schuifpui laten zetten en nog andere kozijnen, zeer tevreden. vriendelijke monteurs en erg behulpzaam. echt vakmanschap.

Gezellige en nette vakmensen

Dennis, Reno en Stefano hebben bij ons de schuifpui gezet. Goede service, gezellige jongens en al met al vakwerk afgeleverd! Bedankt!

Very good

Dennis and Barry did a very good job, clean and professional. A very good job.

Beemd 22 7621GE Borne