Vakkundig en professioneel

Wij zijn uitermate tevreden over Flexkozijn. Zowel in het voortraject als tijdens en na de plaatsing. Vriendelijke, vakkundige monteurs die meedenken, overleggen en waar nodig aanpassen. Werken zeer netjes en ruimen alles keurig op! Het eindresultaat is in 1 woord fantastisch! Van ons een dikke 10 en bevelen Flexkozijn ook zeer aan!

Uitmuntend

Na het zoeken op internet ben ik uitgekomen bij Flexkozijn. Ik woon totaal niet in de buurt maar toch stond binnen no-time Nick op de stoep om advies te geven. I.t.t. andere bedrijven geen gladde verkoper, maar iemand met vakkennis en de capaciteit om materie helder doch technisch uit te leggen. Met het volste vertrouwen ben ik akkoord gegaan met de scherpe offerte. Het inmeten en contact tot de plaatsing verliep soepel en helder. Robert en Erik stonden op de afgesproken dag stipt op tijd (na een rit van 2! uur) voor de deur. Even kennis gemaakt, bakkie koffie gedaan en daarna gingen de jongens gelijk aan de slag. Alle 3 de dagen dat ze gewerkt hebben zijn zo verlopen en het eindresultaat is prachtig. Van verrotte houten kozijnen naar een strak afgewerkte kunststof schuifpui en kozijnen. Ik ben dik en dik tevreden. Team Flexkozijn, bedankt! En tot de volgende verbouwing.

service staat voorop bij flexkozijn

de service van flexkozijn is uitstekend alles moet naar wens zijn anders zijn ze niet tevreden we hadden de binnenkozijn van de voordeur graag antraciet willen hebben maar was wit geleverd 1 belletje en als oplossing hebben ze de witte kozijn eerst geplaatst en komen ze nog terug voor de antraciet kozijn de plaatser gingen netjes te werk en hebben goed werk afgeleverd wij zijn heel blij met flexkozijn ook mede hun goede uitleg een dikke 10 voor flexkozijn

Netjes en vakkundig

Wij zijn zeer tevreden, zeer goede ervaringen. Met zo wel als de verkoper en installateurs. Ervaren en vakkundige installateurs, werken netjes en laten als netjes achter. Echt een aanrader!

Top bedrijf

Super sercives en fijne communicatie. De heren hebben netjes gewerkt en na de werkzaamheden alles netjes opgeruimd. Heel tevreden met het eind resultaat.

Prima geholpen

De monteurs waren professioneel, netjes en snel. Enige jammere was dat niet alle onderdelen waren geleverd of verkeerd waren. Het wordt wel keurig opgelost.

Vakmensen

Vanaf begin tot eind goede service. Werken netjes, installeren goed en leveren de boel opgeruimd op.

Tevreden van a tot y(z moet nog gebeuren)

Wij hebben ons hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen met triple glas. Ook is er het eea aan trespa vervangen waaronder de boeidelen van onze woning. Vanaf het 1e contact met Nick tot en met de uitvoering prettig contact gehad. Jonathan mocht het project bij ons draaien en functioneerde dan ook tijdens de 8 dagen dat ze bij ons bezig waren als aanspreekpunt. Vriendelijke kerel, open voor dialoog en bekwaam. Ik was positief verrast dat ze het huis elke dag netjes achterlieten; bezemen en ze hebben zelfs de stofzuiger gebruikt. Er rest nu nog wat klein herstelwerk zoals het afhangen van een deur en het vervangen van glaslatten die waren beschadigd tijdens het plaatsen. Hier hebben ze ons ook zelf op gewezen en ik heb er alle vertrouwen in dat dit goed komt.

Zeker een aanrader :)

Wij hebben na een fijn gesprek gekozen voor de kozijnen van FexKozijn uit Goor. Goede communicatie met de medewerkers van het bedrijf. Al onze vragen en wensen zijn besproken. Tijdens het inmeten kregen we nog tips hoe we het nog beter konden krijgen. Dingen waar wij niet aan gedacht hadden maar heel handig waren. De monteurs kwamen. (Zelfs in de sneeuwstorm) Wat een toppers! Werken netjes. Konden met vragen bij ze terecht. Ondanks het werk, een heel gezellige week. Super blij met het eindresultaat!! We zouden dit bedrijf zeker aan andere mensen aanraden. Mvg fam. Koelewijn We zouden zeker dit

Heel erg tevreden met onze nieuwe kozijnen

Onze kozijnen en schuifpui waren dringend aan vervanging toe. Flexkozijn heeft ons huis in 1 week omgetoverd en het resultaat is prachtig. Krijgen complimenten uit de hele buurt. De monteurs staan elke ochtend op tijd voor de deur en werken keihard om alles in orde te krijgen. Bedankt Flexkozijn.

Vakwerk

Vlot geplaatst, mooi werk geleverd, goed van advies voorzien en alle mogelijke opties vooraf! Zeer aan te raden.

Hele goede ervaring van verkoop tot plaatsing

Van verkoop tot plaatsing een hele goede ervaring. Flexkozijn denkt goed mee en komt afspraken na.

Heel tevreden!

Van verkoop tot plaatsing: wij zijn erg tevreden! Er is goed meegedacht over de afwerking.

Heel tevreden

Goed geholpen door verkoper. De monteurs zijn zeer bekwaam en denken met je mee over afwerking etc. Onze voordeur wordt op een later moment geplaatst, we mochten een klein deel van de factuur achterhouden. Kortom: erg tevreden

Uitstekend bedrijf

Ze werken met zeer goed opgeleide monteurs. Ze zijn aardig, werken snel en zijn heel netjes en klantvriendelijk. Dit is de derde keer dat ze bij ons deuren en kozijnen installeren. Echt prachtig gedaan en wat een afwerking, zowel binnen als buiten, super mooi. Super kwaliteit. Het bedrijf komt keurig zijn afspraken na. Wij zijn super tevreden. Jan en Ellis de Groot

Geweldig bedrijf

Zeer kundige monteurs in dienst. Aardig, behulpzaam en meedenkend. Flexkozijn komt al zijn afspraken na. Levert goede materialen en uitstekend vakwerk. Als je van plan bent om kunstofkozijnen te nemen, neem dan dit bedrijf om het te laten uitvoeren. Jan en Ellis de Groot

Fantastisch werk

Flexkozijn heeft hele goede, aardige, meedenkende monteurs in dienst. Wij hebben nu 3x een andere werkploeg mogen ontvangen en ze leveren stuk voor stuk fantastish werk af. Snel, schoon, bekwaam. Het materiaal is top. Ze komen super netjes alle afspraken na. Ons huis ziet eruit om door een ringetje te halen. Heel erg blij mee dank jullie wel. Wij zouden iedereen deze firma aanraden.