Super fijn

Wij hebben van begin tot eind super fijn contact gehad met alle medewerkers. Van verkoop tot het team van plaatsing. Ze houden je van alles op de hoogte, je kan ze ten alle tijden appen en of bellen. En ons huis heeft echt een geweldige metamorfose gehad. Over een paar jaar gaan we zeker weer met ze in zee om de achterkant te laten doen.

Vanaf het eerste contact duidelijk en transparant!

Het eerste gesprek verliep zeer sympathiek waarna er ingemeten werd. Voor ons gevoel kon er zeer snel gemonteerd worden en de mannen die voor de montage kwamen waren zeer correct en vriendelijk. Er is echt topwerk geleverd!

Duidelijk, flexibel, kwaliteit en professioneel

Kunstof kozijnen met hr ++ glas laten plaatsen. Vriendelijke communicatie, goede prijs en snelle service. Monteurs zijn netjes en vriendelijk.

Levering en plaatsen was zeer snel!

Nick was bij ons geweest en we hadden er een goed gevoel bij. Ook even in goor geweest om de kozijnen en deuren te bekijken. Na de goedkeuring van de offerte was alles zo geregeld en hadden we met 2 maanden ons huis al helemaal in de nieuwe kozijnen! Briam en zijn jongens leverden netjes en goed werk! We zijn erg blij dat we met Flexkozijn in zee zijn gegaan!

Super netjes van het begin tot het einde

Het is een verschil van dag en nacht kwa geluid en tocht in huis.

Deels tevreden, deels teleurgesteld

Het allereerste contact met dit bedrijf verliep goed. De verkoper was vriendelijk en daarom heb ik hem de klus gegeven. De eerste werkdag liep alles fout vanwege de communicatie tussen de planning en de medewerkers waardoor er niet geplaatst kon worden. Ik heb zelf naar het bedrijf gebeld nadat ik de verkoper een appje had gestuurd en nauwelijks een reactie kreeg, qua communicatie absoluut niet tevreden!! Gelukkig kwamen Frits, Angelo en Anton bij mij de kozijnen en pui plaatsen en deze mannen hebben heel hard en netjes gewerkt. Over deze mannen niks dan goed, zij krijgen van mij 10 sterren. Helaas ben ik teleurgesteld in het bedrijf, een bosje bloemen was op zijn plaats geweest voor het ongemak dat zij maandag veroorzaakt hebben en de slechte communicatie. Misschien was het netjes om mij achteraf ook nog even te bellen maar ook dit is niet gebeurd. De kozijnen zijn prachtig, de mannen die plaatsen zijn vakkundig maar over de communicatie en service als iets fout gaat ben ik niet te spreken.

Fijne communicatie, komen afspraken na en netjes gemonteerd. Top!

5 kozijnen met glas laten plaatsen. Eerste gesprek met Nick. Snel offerte ontvangen. Communicatie plezierig en belt snel terug. Afspraken worden nagekomen. Levering snel en netjes gemonteerd door Frits en Angelo. Wat een verademing. Tis toch altijd afwachten.

Super bedrijf!

Flexkozijn is een super bedrijf Komen afspraken na werken goed netjes en snel . Jeffrey en Robert en iedereen van Flexkozijn bedankt!

Een bedrijf die zijn afspraken na komt!

De opdracht wordt door vakmannen uitgevoerd met ieder zijn eigen specialiteit. Goede communicatie, ze komen na wat ze afspreken en alles wordt door het bedrijf geregeld. Mooie kwaliteit kozijnen. Zoek niet verder, vraag bij dit bedrijf een offerte aan!

Fijne werkmannen aan wie je je huis toevertrouwd

Na een snel offerte- en inmetingtraject is de dag van plaatsing toch spannend. Vreemde mensen in je huis en hoeveel rommel gaat dit geven? Ik kreeg drie gezellige mannen op bezoek die overal rekening mee hielden en heel behulpzaam waren. De rommel is netjes opgeruimd en het eindresultaat is helemaal naar wens. De enige verrassing was dat de dag van te voren zonder aankondiging een container en de ramen werden bezorgd.

Na een telefoontje richting FlexKozijn kreeg ik snel bezoek van de project leider hr. Vikash, na het een en ander te hebben doorgesproken kwamen wij al snel tot een overeenkomst ( grotere ramen/ nieuwe deur/ schuifpui en een dakkapel) Ongeveer 2 weken daarna werd alles opgemeten, 4 weken daarna werd alles geinstalleerd. ( in 3 dagen!) Perfect allemaal, ziet er fraai uit. Ben daar zeer tevreden over, alsof ik in een ander huis woon. Ruud Niesen

Positief

Vervangen kozijnen Professionals en harde werkers. Bij tegenslag ‘onderweg’ denken in oplossingen. Ik ben blij met het eindresultaat!

Een echte aanrader

Wat een fantastisch bedrijf. Super snelle levering en echt super mooi afgewerkt aan de binnenzijde. Vriendelijke personeel en vakkundig.

Prettige ervaring!!

Mijn ervaring was heel prettig. Vanaf het begin was het gemakkelijk om in contact te komen en afspraken te maken. Kon gewoon via de app en was erg persoonlijk. De medewerkers waren in het contact erg meedenkend. Al met al ben ik zeer tevreden over het proces, maar vooral over het eind resultaat wat geleverd is. Helemaal top. Ik zal Flexkozijn aanraden!!

Zeer goed!

Van het eerste bezoek (offerte), opmeten tot de daadwerkelijke uitvoering. Snelle levering en het telefoontje nadat alles geleverd was, vond ik ook zeer attent.

Mooie dakkapel, communicatie kan beter

Ze hebben vakkundig een mooie dakkapel geplaatst. Helaas niet volgens afgesproken kleur. Resultaat is uiteindelijk wel mooi. Advies door "bouwkundige", die naar mijn mening geen bouwkundige was of in ieder geval niet bouwkundig heeft gekeken, niet voldoende. Vraag om terug gebeld te worden om contact daarover is na een aantal weken nog steeds niet gebeurd.

Vakwerk

Voor en achterdeur vervangen, oudere woning dus maatwerk Kwaliteit geleverd door vakmensen!

Mooi,netjes en professioneel gedaan.

Flex kozijn is van maandag tot vrijdag bezig geweest. Van begin tot eind liep alles netjes en verzorgd. De mannen weten wat ze doen en kunnen ook advies geven met en over de afwerking. Hoe wilt u het hebben, het kan zo maar ook zo! Bij vertrek wordt iedere dag de boel opgeruimd en aangegeven waar ze de volgende dag mee gaan beginnen. Hier is de gevel voor en achter plus overal kunstof kozijnen en schuifpui geplaats en geen dag voor verrassingen of extra ongemak gestaan, echt super.

Snel en vriendelijk

Snelle en goede service. Eindresultaat ziet er netjes uit.

Vakkundige monteurs met een top product!

Erg vriendelijke en kundige monteurs. Keurig op tijd en prima afgestemd met het kraanbedrijf. Van offerte tot eindproduct prima gecommuniceerd en duidelijk. Geen “gladde” verkoper maar een zeer nette man die met verstand van zaken ons ook nog op een oplossing wees die voor ons beter en zelfs goedkoper uitpakte! Heel erg bedankt voor de goede service en het mooie kozijn!

Zéér tevreden over dit bedrijf!

Allemaal enthousiaste en vriendelijke medewerkers. Leveren goed werk, keurig afgewerkt en laten het ook netjes achter!

Het hele proces (van intake, tot inmeting en oplevering) is zonder verrassingen en op een heel klantvriendelijke manier verlopen. Ik ben erg tevreden over de kozijnen en hoe Davey en Donovan dat in vrij korte tijd zo netjes hebben gedaan. Het ziet er strak uit (buiten en binnen) en het is schoon achtergelaten. De uitstekende prijs-kwaliteit verhouding mag ook niet onvermeld blijven.

Fijn bedrijf, kozijnen zijn snel en goed geplaatst.

Na een goed adviesgesprek met Nick en Stefan over het plaatsten van kunststof kozijnen, werd ons geadviseerd omdat een latei te plaatsen bij een van de kozijnen omdat er boven een scheur in de gevel zit. Hier hadden wij zelf niet bij stilgestaan. Wij zijn zeer tevreden, er konden een paar dingen niet worden afgemaakt in de week van plaatsing i.v.m het koude weer. Naderhand is dit netjes opgelost. Van ons krijgen ze een dikke 10!

Super fijn bedrijf

Wij hebben kozijnen besteld bij flexkozijn inclusief rolluiken. Hebben iets langer moeten wachten maar het resultaat mag er zijn. Jongens hadden goede sfeer bij zich, En dynamiek was super leuk. Wij zijn blij en tevreden met de samenwerking.

Gemaakte afspraken worden nagekomen. Er wordt netjes gewerkt en de voorzijde ziet er weer keurig uit.