Super, van begin tot het einde top!

Vandaag 3 toppers over de vloer voor het plaatsen van de schuifpui. De mannen werken hard en netjes. Het eindresultaat is zo gaaf! Thanks Stefano , Dennis en Reno voor het mooie werk wat jullie hebben afgeleverd

Professionaliteit ten top

Al vanaf het eerste bezoek een goed gevoel. Er werd goed mee gedacht over het ontwerp en onze wensen. Je koopt natuurlijk niet iedere dag nieuwe kozijnen, dus de expertise van FlexKozijn kwam goed van pas. De installatie is van goede kwaliteit en in korte tijd gerealiseerd. De mannen hebben keurig werk geleverd en alles zeer netjes afgewerkt. Al met al zijn wij zeer tevreden over FlexKozijn.

Zeer, zeer tevreden

29 Oktober hebben Bert en Dennis bij ons een nieuwe schuifpui geplaatst. Deze twee heren hebben prima werk geleverd en het was ook nog eens erg gezellig. Naast twee ontzettende Tukkers waren het ook nog zeer bekwame vaklui. Ze hebben netjes gewerkt en de klus ook weer netjes achtergelaten. Daarnaast ook dank aan Fons voor het adviesgesprek en de duidelijke informatieverstrekking. Al met al een prima ervaring en een aanrader.

Duurzaam, mooie kwaliteit vakmanschap en service gericht.

Top!!! Team flexkozijn bedankt en ga zo door!

Prachtige kozijnen

Gezellige vakbekwame jongens die de boel komen plaatsen. Ze denken mee wat betreft afwerking en alles in overleg. Helemaal tevreden

Super blij

Afgelopen voorjaar hadden we ons voorgenomen om de kozijnen en ramen te vervangen en een schuifpui te laten plaatsen. Na een fijn gesprek met Fons hebben we besloten om FlexKozijn de opdracht te gunnen. Daar hebben we geen moment spijt van gehad! Na het adviesgesprek kwam niet snel daarna Steven alles inmeten. Dit is allemaal goed uitgevoerd en het was nog gezellig ook. Enkele dagen voor de start van de werkzaamheden werd het glas geleverd. Dit was duidelijk gecommuniceerd in een e-mail die was verstuurd nadat de montagedatum telefonisch was ingepland. De montage werd gedaan door échte vakmannen, die serieus te werk gingen en zichtbaar plezier in het werk hadden. De afwerking die direct werd gedaan was vele malen mooier dan we van tevoren hadden verwacht. Nadien waren er nog wat servicepuntjes die werden uitgevoerd door Robert. Erg vriendelijke vakman die de laatste servicepuntjes uitstekend heeft uitgevoerd, met een oog voor detail alsof het zijn eigen kozijnen waren. Alle medewerkers van FlexKozijn die betrokken waren bij de verbouwing: hartstikke bedankt! Wij zijn enorm blij met het eindresultaat. Nogmaals, het eindresultaat is mooier dan dat we van tevoren hadden durven dromen.

Super bedrijf

Werken snel en zeer netjes , ze zijn vriendelijk en gezellig . En komen hun afspraak zeer goed na

Absolute aanrader!!

In tegenstelling tot vele andere kozijnleveranciers helder en duidelijk in communicatie. Komen de afspraken na. Mooie kwaliteit Schüco tegen acceptabele prijs. Helaas veel cowboys met slechte kwaliteit kunststof (lees plastic) kozijnen uit polen tegen woeker tarieven op de markt. Is hier geen sprake van. Prachtige kozijnen, goede prijs, snelle en foutloze montage door ervare vakkrachten van het bedrijf zelf. Geen ingehuurde prutsers. Waar voor je geld. Ookde kozijnen in mijn aanbouw ga ik bij Flexkozijn afnemen. Absolute aanrader!!

Goede en correcte ervaring

Komen afspraken na monteurs vakbekwaam meedenkend. Iedereen zeer vriendelijk zal Flexkozijn zeker aanbevelen

Jeffrey en Tim zijn toppers!

Jeffrey en Tim hebben de mooie schuifpui en deur super geplaatst. Gezellige en vakkundige mannen.

Van begin tot het eind een top bedrijf. Zijn niet de goedkoopste maar ook zeker niet de duurste. Wij zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen en deuren. Alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Wij kunnen FlexKozijn zeker aanraden!

DIT BEDRIJF IS EEN ECHTE AANRADER, EEN DIKKE 10 ZONDER OP OF AANMERKINGEN!!!

Een heel fijn stel monteurs Jeffrey en Tim. Ondanks dat jullie nog maar kort werken bij Flexkozijn zijn jullie wat ons betreft echte professionals. Niets is jullie te veel en wat een sublieme afwerking!!! Was ik maar eerder klant geworden bij jullie had mij een hoop ergernis gescheeld. Ook wat betreft het kantoorpersoneel zijn jullie echte toppers!!! Er word netjes nagebeld of dat alles goed verlopen is.

Heel prettig gegaan zo mooi geworden! Aanrader

Punctueel, Top service! Fijne mensen echt een goede review waard

Hard werkende monteurs en een mooi resultaat

We zijn blij dat we voor Flexkozijn gekozen hebben. Fijn verkoop gesprek gehad en uiteindelijk de knoop doorgehakt. Vorige week hebben Tim en Jeffrey keihard gewerkt met een heel mooi eindresultaat. Gezellig, leuk en handig koppeltje die twee monteurs. We wachten nog even op wat kleine dingetjes die opgelost moeten worden maar we weten zeker dat ook dit goed gaat komen. We zijn erg blij met de nieuwe kozijnen en hopen er jaren van te mogen genieten. Thnx.

Verbeter je communicatie en evalueer je projecten.

Intake 4/5 Bij de intake vroeg ik om prijzen per kozijn, om de kozijnen gefaseerd te vervangen. Wat ik prettig vond is dat er mee gedacht werd en advies gegeven werd. Bij het tekenen liet de medewerker mij “terloops” zien hoeveel opdrachten hij al had binnen gehaald. Is een trucje, heeft hij (of FlexKozijn) niet nodig. Bouwkundige opname 3/5 De bouwkundige inmeter kwam langs en deed zijn ding. Behalve dat hij op het toilet even een belletje pleegde tijdens de behoefte en ik blij was dat we in een Corona pandemie zitten waardoor ik vriendelijk geen hand hoef te geven. Zo heeft elke nadeel toch een voordeel. #omdenken Bezorging glas 1/5 Het glas werd vijf dagen voor plaatsing bezorgd. Hier was ik niet blij mee. Dit was niet door FlexKozijn gecommuniceerd. Vijf dagen het glas op gemeentegrond neerzetten, is best lang! De man die uiteindelijk na de werkzaamheden het rekje op kwam halen van het glas, was niet bepaald een sociale man. Kon niet eens gedag zeggen en liet rommel (waar het glas mee bevestigd was) achter op straat. Uitvoering 4/5 Uitstekende uitvoerders. Niet goed gefaciliteerd vanuit FK: • Geen container mee gegeven om rommel in kwijt te kunnen. • Geen goede communicatie vanuit de intake/opname richting de uitvoerders. Er moest een hele grote ruit van 200 kilo verwijderd en weer nieuw geplaatst worden. Er was geen hondje mee gegeven. Zorg goed voor deze uitvoerders. Ze hebben netjes gewerkt. Tim was heel erg van de details, Jeffrey van de nazorg (schoonmaken van de kozijnen) en Norbert van het inlijmen van de raamdorpelstenen. Leuk team. • De jongens hadden niet genoeg glaslatten bij zich. Moesten ze voor terugkomen, geen probleem. Duurde ruim een week voordat ik daarover gebeld werd. Algemene cijfer : 3/5. Bij de volgende fase zal ik FlexKozijn wel weer inschakelen. Wat betreft communicatie kan er aardig wat verbeterd worden. Zorg er ook voor dat je projecten evalueert. Zo verbeter je jouw product en dienstverlening.

Zeer prettig en vakbekwaam bedrijf

Fijn open en duidelijk offerte gesprek gehad met Leroy. Kozijnen strak ingemeten door Steven. Afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen. Twee goede monteurs over de vloer gehad. Vakkundig, professioneel en ook nog een hoop schik mee gehad. Bedankt Bert & Dennis voor het mooie eindresultaat!

alles volgens afspraak geregeld en prima monteurs

na een goed advies gesprek met een aardige adviseur. (Vikash) is alles optijd geleverd en gemonteerd, alles werd keurig opgeruimd . en de oude kozijn afgevoerd. in een woord keurig werk.

Top bedrijf in vakwerk en service

Ben uitermate tot zeer tevreden. Van begin tot eind werd je prettig en vriendelijk behandeld. De mensen die de kozijnen/schuifpui kwamen plaatsen waren correct en netjes en we hebben leuke gesprekken (ook gelachen) gehad onder de lunch. Echt vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn en prima werk afleveren. Zeker een aanrader mocht u kunstofkozijnen geplaatst willen hebben. Top!

Prima bedrijf!

Prima bedrijf, het hele proces vanaf verkoop tot plaatsing en oplevering uitstekend verlopen, ik zal in mijn omgeving Flexkozijn aan iedereen aanbevelen! Toppers.

Zeer positieve ervaring

Vanaf het moment dat de adviseur bij ons was geweest voor zeer deskudig advies een mooi plan van aanpak overeengekomen. Ook was de levertijd snel. De monteurs waren zeer bekwaam en meedenkend, werkten zeer netjes en ruimden alles na elke dag werk keurig alles op. Zij hebben veel meer dan hun best gedaan niets was teveel! Al met al zeer positieve ervaring. Wij bevelen dit bedrijf aan een ieder aan!! Mvg, Familie Nuesink

Vakbekwaamheid van de monteurs die onze kozijnen en schuifpui geplaatst hebben!!

Heel blij met het eindresultaat! FlexKozijn is echt een aanrader!! Vanaf het begingesprek tot en met het einde...alles is gegaan zoals afgesproken. Fijne samenwerking!!

Zeer tevreden over werkzaamheden en prachtig resultaat

Na enige twijfel of we alleen de achterzijde (met veel Keralit) of alle kozijnen wilden vernieuwen, zijn we uiteindelijk voor het hele traject gegaan. Binnen 5 dagen zijn er 7 kozijnen en een voor- en achterdeur vervangen. We zijn zeer tevreden over de totale aanpak. Het advies vooraf, het inmeten, de werkzaamheden (Jan en zijn team werkten hard en waren prettig in de omgang) en de nazorg. Er staat nu nog 1 puntje open, maar we gaan ervan uit dat dit ook prima in orde komt. Mensen in onze buurt waren ook enthousiast, dus wie weet zien we FlexKozijn nog wel eens terug als anderen over willen gaan op kunststof kozijnen.

Zeer

Prettige ervaring vanaf het eerste gesprek, de planning, het inmeten, de montage, het mee denken en de nazorg. De nazorg moet nog verzorgt worden op het moment maar heb daar de volle vertrouwen in. ben misschien wel wat vroeg met mijn recensie maar ben enthousiast! ik kon het ook zeker waarderen dat er na de montage aan het einde van de dag vanuit kantoor nog even gebeld werdt om te vragen hoe alles was verlopen.

Mooi product, goede verkoper en goede installatie.

Volgens afspraak kwam de verkoper voor een offerte langs. Hebben zinvolle informatie gekregen. Na een bezoek in Hengelo een goede deal gemaakt. De installatie ging ook prima, mannen waren op tijd en werkten prima en vakkundig. Al met al hebben we een hele mooie, moderne schuifpui gekregen waar we zeer tevreden mee zijn.

Top service van A tot Z

Van af het eerste gesprek tot de service die naar afloop is geleverd was het allemaal top. Alle medewerkers die ik gesproken hebben doen hun best en helpen je verder. De mannen die het de kozijnen plaatsen denken mee en doen gewoon net even wat extra om het allemaal mooi goed te kunnen doen.