Helemaal prima!

Ze hebben een ruim assortiment mensport artikelen, altijd fijn. Ook werd mijn bestelling snel en netjes verzonden. Bij een volgende aankoop ga ik zeker eerst even bij Bosgra kijken.

Prima product

Zeer netjes verzonden en zelfs nog een persoonlijk bedankje voor de bestelling

Zeer snel en ontzettend netjes verpakt Gewoon top service

Supersnel geleverd!

Mooie producten en snel geleverd!

Snel geregeld

Bosmaaier harnas besteld snel geleverd en betaalbaar.

Snelle levering, goed produkt en goede prijs

Voor herhaling vatbaar.

Goede ervaring

Eerste keer hier besteld zeer vriendelijke mensen er was iets niet op voor raad hier werd keurig over gebeld en een mooie oplossing voor gezocht

top bedrijf

Dingen besteld en konden niet op tijd geleverd. Maar na een telefoontje van hun konden de dingen toch nog op tijd worden afgehaald SUPER.

Perecte service

De jas die ik graag wilde hebben hadden ze op voorraad. Heel eenvoudig via de webshop besteld en betaald. Omdat de kleur niet helemaal duidelijk in de omschrijving stond werd ik nog gebeld om de bestelling te bevestigen. De volgende dag had ik de jas in huis met een lief briefje erbij. Fantastisch!

Top spul top service

Goede webshop en service

Snelle service en goede communicatie

Wij hadden specifieke onderdelen nodig voor een herstelling van een koets. De levering was zeer snel en correct zonder beschadigingen. Super service!

Vriendelijk geholpen, besteld en snel op kunnen halen!

Snel geleverd en fijne service

Prolite pad besteld, deze was de volgende dag al in huis met een handgeschreven persoonlijk berichtje.

Snel geleverd en vriendelijke service

Prolite pad besteld voor het paard van mijn dochter, de bestelling was de volgende dag al in huis, netjes ingepakt en met een persoonlijk handgeschreven berichtje erbij.

Super service!

Ik had via de website een bestelling geplaatst. De volgende dag kreeg ik telefoon dat een zadeldek niet leverbaar was. Toen heb ik via de WhatsApp alternatieven aangeboden gekregen en uiteindelijk heb ik nog een aantal dingen bijbesteld via de WhatsApp. Heel fijn dat je zo advies kunt krijgen!

Helemaal top!

Ik wsit niet hoe ik het door mij gekochte artikel moest monteren. Ik heb ze gemaild en werd dezelfde dag nog teruggebeld door een medewerker. Na de zeer duidelijk uitleg heb ik het goed kunnen monteren. Zeer klantgericht bedrijf, ga zo door!