Na een mail gestuurd te hebben van lekkage snelle reactie gehad en verholpen zelfs in de vakantie is er een monteur geweest om het te verhelpen

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & afwerking Goed

Ik ben 100% tevreden over de professionele plaatsing van ramen, kozijnen en buitendeuren- Topwerk!

In het adviesgesprek werden verschillende opties open en eerlijk besproken. Er werd duidelijke uitleg gegeven, onder andere over de verschillende manieren van bevestiging van de kozijnen, waardoor het makkelijk werd om de juiste keuzes te maken passend bij het huis en mijn eigen voorkeuren. Ik heb gekozen voor kozijnen van de Schuco- living variant, met triple glas, schuifpui naar de tuinkant en voordeur met glaspaneel ernaast. Bovendien werden de oude houten panelen van het huis vervagen door isolerende kunststofpanelen met houtstructuur. Correspondentie verliep vlot via mail of telefoon, medewerkers zijn goed bereikbaar en zeer professioneel. Het opmeten en plaatsen verliep perfect. Van tevoren werd duidelijk aangegeven hoe de uitvoering zou plaatsvinden en wat er aan voorbereiding wordt verwacht. Als afsluiting werd door de directeur alles gecontrolleerd. De isolerende werking is nu in de winter duidelijk te voelen, en doordat alle ramen en deuren tegelijk zijn vervangen is het een zeer mooi en compleet geheel. Complimenten voor Dhr. Claus en zijn team van Profi Kozijnen!

Super.

We hebben ons hele huis laten voorzien van kunststof kozijnen door Profi. De werkzaamheden zijn netjes en in nauw overleg voortdurend gedaan. Monteurs werken netjes en je kunt merken dat de klant koning is in alle overleggen. Super bedrijf met een fantastisch mooi product. Echt een aanrader.

• Kwaliteit & afwerking Goed

Zeer behulpzaam. Vriendelijke medewerkers.

• Kwaliteit & afwerking Goed

Super goeie service en super goeie leuke en bekwame monteurs

Top bedrijf in in service en montage.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

ziet er simpelweg top uit!

zeer tevreden over het resultaat!

• Kwaliteit & afwerking Goed

Zeer goed resultaat met een goede service!

In de afspraak is iets kleins mis gegaan wat het bedrijf netjes telefonisch heeft opgelost. De kozijnen zijn vakkundig en netjes afgewerkt. Het bedrijf is zeker een aanrader! De service is super, zowel vooraf als na het plaatsen van de kozijnen. Het bedrijf antwoordt zelfs op de zondag snel terug per mail! Wij zijn erg blij met onze nieuwe kozijnen en voordeur!

Vakmensen en geweldige service

Profi heeft alle kozijnen en deuren van kunststof voorzien. Vooraf had ik de hoop dat het er mooi uit zou zien, maar achteraf was het geweldig, een grote verrijking van het woongenot en een meerwaarde voor het huis. Alles was perfect en elke dag werd alle afval keurig meegenomen en dat gedurende een hele week. Dit bedrijf is voor iedereen een aanrader.

Uiteindelijk zeer tevreden.

Als gevolg van de Coronacrises, die ongeveer gelijk begon met ons contact met Profi K., is het opstarten van de realisatie van de werkzaamheden onder veel druk komen te staan. Dit leidde ertoe dat niet alle werkzaamheden volgens onze verwachting werden uitgevoerd en veel weg hadden van "haastklus". Nadat wij een en ander besproken hebben, heeft Profi K. laten zien dat zij wel degelijk instaat waren om zeer goed werk af te leveren. De kozijnen zijn uitstekend gemonteerd en wij zijn heel tevreden met de Schüco kozijnen en de stelprofielen waarmee zij gemonteerd zijn. Het advies om geen HR+++ glas aan te schaffen was helaas een grote misser en had niet mogen gebeuren. Profi K. had de geldende SEEH subsidieregeling moeten kennen en ons moeten wijzen op de mogelijkheid van de hoge subsidie op het HR+++ glas, een subsidie die in ons geval een verschil van €2037.= bedraagt en ons zeker had doen besluiten om wél het HR+++ glas te kiezen. Jammer dat Profi K. dat niet goed adviseerde. De communicatie met de klant, in de vorm van een overzichtelijke en navolgbare offerte en een actueel overzicht van de te plaatsen kozijnen, laat veel te wensen over. De documentatie daarvan naar de klant, laat niet toe dat de klant een juist overzicht heeft van de te leveren delen. In ons geval leidde dat tot het leveren van een onjuist kozijn (spiegelbeeldig). Bij een overzichtelijke offerte en inmeet-verslag, had dat niet behoeven te gebeuren. Ondanks de genoemde minpuntjes, zijn wij toch zeer tevreden met onze keuze voor Profi K. Het is een prima product en de monteurs beschikken over veel ervaring en vakmanschap. Wij zouden zelf zeker weer Profi K. kiezen.

• Advies & deskundigheid Gemiddeld
  • Communicatie Matig

Heel tevreden

Heel goed en netjes werk geleverd

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

De beste kozijnen voor een prima prijs door de beste vaklui

Stop met zoeken en prijzen vergelijken. Bij Profi krijgt u het beste kozijn (merk Schuco) tegen de best prijs. Voor deze investering in uw huis krijgt u prima advies, een goede, degelijke en uitgebreide offerte, een fantastische service en zeer bekwaam personeel die uw huis in een paar dagen omtoveren in een woning met alure. Zelf hebben we gekozen om kozijnen, deuren en beplating in een kleur te nemen. Antraciet grijs. We hadden dit bij nieuwbouw woningen ook al gezien. (Robin, Afdeling verkoop en directeur van Profi) voorzag ons hierbij van deskundig advies. Het resultaat is werkelijk schitterend geworden. De mannen werken alles keurig netjes af. De bijgeleverde horren maakte het geheel compleet als een mooie spoiler die een auto er net wat mooier uit laat zien. Ook de after sales is prima op orde. Zoals dat hoort wordt het werk officieel opgeleverd waarbij samen met de klant alles nog eens wordt nagelopen. Ook ontvangt de klant dan een officieel document die de echtheid en kwaliteit van het Schuco kozijn aangeeft. Pas als alles door de klant voor 100% in orde is bevonden wordt er door de klant betaald. Kortom; een zeer betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen.

Top bedrijf!

Onze ervaring met Profi kozijnen verdiend een dikke 10. Vakwerk geleverd. En onze complimenten naar het team wat bij ons aan het werk was. Vakmensen met hart voor hun werk. Kortom een aanrader Profi kozijnen!

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Alles is naar wens verlopen

Onze ervaring was goed

Top ervaring.

Bij Profi kozijnen wordt er goed geluisterd naar de wensen van de klant. Er wordt goed advies gegeven. De kozijn zetters werken netjes . Het is echt een totaalplaatje met een goed merk kozijnen, goede afwerking binnenshuis, horren en vensterbanken. De prijs /kwaliteits verhouding is super .Bovendien wordt er hard gewerkt en zijn de verkoper en monteurs in de omgang plezierig.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Vanaf het 1e contact voor een oriënterend gesprek tot de uiteindelijke plaatsing van de kozijnen en deuren een zeer tevreden gevoel. Tijdens het 1e gesprek een open en eerlijk advies met diverse mogelijkheden die in alle rust werden uitgelegd waardoor wij een overwogen keuze konden maken. Ten opzichte van een andere firma waar wij ook een offerte hadden opgevraagd, was er direct een goed gevoel bij Profi kozijnen. Tijdens het inmeten van de kozijnen werd er alle tijd genomen om de details nog eens door te lopen en extra wensen kenbaar te maken. Na het tekenen van het contract werd in overleg met de planning een uitvoeringsdatum vastgesteld. De afvalcontainer en het glas werden ruim op tijd geleverd voor aanvang van de werkzaamheden. Vanwege uitloop van een andere klus werden wij op tijd geïnformeerd dat ze een dag later bij ons zouden starten met de werkzaamheden. Dinsdag morgen 08:00 zijn de mannen gestart. Hard werken, een goede catering, en een plezierig contact met de monteurs. Vrijdag middag konden zij op tijd weer naar huis en zag ons huis er weer als nieuw uit terwijl het 40 jaar oud is. Dikke complimenten voor Joop, Damian en Melvin die prachtig werk hebben geleverd. Wij zullen Profi kozijnen dan ook zeker binnen onze vrienden en kennissen aanbevelen.

Prima kwaliteit en service

Mooi afgewerkt en goede kwaliteit. Nadeel was het erg lange wachten na aankoop op de plaatsing en dat mijn houten vloer is beschadigd met een flinke diepe kras....

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Kleine verbeterpuntjes, maar fantastisch resultaat

Adviseur Gert, zeer deskundig en meegaand. Ook regelmatig contact gedurende de periode waarin de financiering rond gemaakt werd. Joop, Melvin en Damian ook zeer fijne jongens om over de vloer te hebben. Netjes gewerkt, vragen beantwoord en overlegd. Alles ook netjes achter gelaten. Helaas liep de eerste dag wat rommelig en een aantal dingen niet aanwezig of verkeerd meegenomen/geleverd. Ook een kleine beschadig op 1 vensterbank en de voordeur.

Vriendelijk professioneel

Alles in overleg nagelopen.Werken netjes en goed. Kwalitatief hoogstaand werk afgeleverd. Alles netjes en schoon afgemaakt. Deze montageploeg is het aanbevelen waard.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Netjes gewerkt, mooie kwalitatief hoogwaardige kozijnen afgeleverd en keurig geplaatst en afgewerkt

we zijn zeer tevreden over de installatie de kwaliteit en de afwerking van onze kozijnen. De installateurs kwamen keurig volgens afspraak op tijd en lieten alles keurig achter na hun werkdag.

Kwaliteit kozijnen en dakkapel

Top bedrijf

Goede communicatie,deskundig,vriendelijke monteurs

Snel, servicegericht en goed

Goed begin met een advies-/offertegesprek waarin de adviseur ons niet naar de mond praatte, maar ook goed onderbouwde tegenvoorstellen deed. Verder een snelle levertijd, ruim een maand eerder dan we verwacht hadden. Tenslotte kozijnen keurig geïnstalleerd, ziet er mooi strak uit. Bij een leverpunt dat niet duidelijk overgekomen was, meteen een voor ons bevredigende oplossing gezocht. Dat is service!

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Maakt helemaal waar wat is beloofd!

Fijn bedrijf! Goede communicatie en vooral prachtige kozijnen. Problemen worden meteen opgelost. Continu overleg met de vriendelijke en gezellige monteurs over hoe je het hebben wil. In vergelijk met andere bedrijven is de prijs zeer acceptabel! Zeker de prijs/kwaliteit verhouding. Profi werkt met de nieuwste uitvoeringen dat is toch wat je wil. Heel klein puntje van kritiek: De monteurs zouden iedere dag tussen 07.30 en 08.00 uur komen. Dat werd meestal tussen 09.00 en 09.30 uur. Maar dat deed aan het werktempo gelukkig niets af!,

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Goed en mooi product dat deskundig geplaatst is

Goede kwaliteit kozijnen, die vlot, netjes, deskundig en goed afgewerkt geplaatst zijn. Monteurs weten wat zij moeten doen en zijn goed op elkaar ingespeeld.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Profi Kozijnen was gewoon de beste, na alle offertes.

Er wordt netjes en accuraat gewerkt, de kozijnen zijn echt gewoon top. Het viel mij op dat alles meerdere keren wordt nagelaten zo dat de kozijnen perfect in de sponningen worden gezet. Ook een punt er wordt netjes afgewerkt schoon opgeleverd en goed uitgelegd hoe alles te onderhouden. Dus een aanrader.

Staalsteden 4 7547 TA Enschede

Over Profi Kozijnen BV

Profi Kozijnen BV heeft gedegen ervaring in de kunststofbranche. Omdat wij het ánders willen doen dan de rest kiezen wij bewust voor een professionele aanpak. Profi Kozijnen BV staat voor heldere afspraken en het nakomen van beloftes. Wij combineren visie, ervaring en vakmanschap. Alles moet kloppen! Tevreden klanten, daar doen we het voor. Profi Kozijnen BV werkt volgens het Profi 5 stappenplan. Dat maakt het voor u transparant en overzichtelijk. Gedurende het hele traject kunt u bouwen op één vertrouwd aanspreekpunt. Dat begint met een eerlijk en deskundig advies, gevolgd door zorgvuldige fabricage en professionele montage.