Alles keurig geregeld!

Kan niet anders zeggen dat vanaf dat de verkoper hier was alles goed geregeld is. Heb nergens naar om hoeven kijken en in 2 dagen zitten alle kozijnen etc er strak in. Netjes afgewerkt. Echt een aanrader!

Top team, vakwerk.

Alles is perfect ingemeten. En ook is alles correct en zonder schade geleverd. Eerst zou er pas geleverd kunnen worden eind september, begin oktober. Kreeg na een tijdje een belletje, dat ze al eind juli konden komen monteren. Deze week dus een fantastisch team over de vloer gehad. Team Michael, 4 vakmensen uit Oekraïne. Die werken dus heel vakkundig, snel en netjes. In drie dagen, hele huis klaar, inclusief dakkapel. Verder was alles ook gewoon perfect gepland, glasbok op tijd, afvalcontainer op tijd, steiger op tijd, alles. Prima klus geleverd, dus.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Goedemorgen meneer ten Hove, Bedankt voor uw leuke reactie op klantenvertellen.nl Wat fijn dat alles voorspoedig is verlopen en u tevreden bent met de nieuwe kozijnen, daar doen we het voor! Ik heb uw reactie ook doorgegeven aan Michael en zijn team. Heel veel plezier met de nieuwe kozijnen en ik wens u een fijne dag!

Profi Kozijnen; voor iedereen die kunststof kozijnen wil !!!

Contact opgenomen na ontvangst verspreide flyer. Johannes op bezoek voor offerte maken, vervolgens (zeer goed) ingemeten door collega. In twee dagen montage van 4 grote Schüco draai- kiep ramen/kozijnen, waarvan 2 boven een serre !!! De ploeg van Robert; ze hebben vakwerk verricht en alles keurig opgeruimd/meegenomen. Zulke mensen zijn zeldzaam, en het aanbevelen absoluut waard !!! Kort samengevat; gewoon een goed team die weten waarover ze praten, en alleen met kwaliteit (ook gereedschap) werken !

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Wij zijn zeer tevreden met Profi kozijnen

Het duurde even maar dan heb je ook wat! Na ongeveer 8 maanden was het zover. Alle zeven forse oude houten kozijnen voor en achter vervangen door mooi vormgegeven en stevig kunststof en dubbele HR++ beglazing. Het ziet er niet alleen prachtig uit, het gasverbruik is aanzienlijk minder. Wij zijn blij met onze keuze en Profi Kozijnen heeft ondanks tegenslag met het weer (regen en sneeuw) en ingrijpende gemeentewerkzaamheden (tijdens de werkzaamheden de hele wijk opnieuw bestraat) vrijwel binnen de afgesproken tijd het huis weer opgeleverd.

Oplichters

Omdat ik de financiering niet rond krijg dreigen ze mij met een afkoopsom van 30%. Ik heb alleen een offerte getekend. Verder hebben ze nog niks voor mij gedaan. Ze blijven me nu al een half jaar lastig vallen met telefoontjes en mails. Niet mee in zee gaan!!!!

• Communicatie Matig
  • Kwaliteit & afwerking N.v.t.

Oplichters

• Communicatie Matig
  • Kwaliteit & afwerking N.v.t.

Geweldig perfect

Onze kozijnen zijn vorige week geplaatst op de Endenhout te hoogvliet, wij zijn dan ook enorm tevreden wat voor een werk de gasten hebben afgeleverd. Onze complimenten gaan dan ook uit naar Guus en Wesley, een ploeg als deze twee vaklui zie je niet vaak. Kwa kontakt met het kantoor kan hier en daar wel beter, maar voor als nog geweldig werk. Bedankt. M.v.g. Kaylian & Chantal

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Enorm veel spijt en zorgen na plaatsing kozijnen

In april 2021 zijn de kozijnen geplaatst door Profi. Frank zei dat Profi altijd met eigen mensen werkten. Echter stonden er bij mij toen twee ZZP'ers op de stoep. Het plaatsen van de kozijnen ging soepel. Echter is tijdens het plaatsen van de kozijnen gaan gebruik gemaakt van de kunststofstelkozijnen zoals geadverteerd is. Er moesten nog een paar dingen nageleverd worden een deel hiervan is daadwerkelijk nageleverd, daarna ging Profi failliet. Zaken waar ik achteraf tegenaan liep (tocht door slechte plaatsing kozijnen, missende glaslatten, een dorpel van de deur waar ik gewoon onderdoor naar buiten kan kijken, scheuren in de kozijnen vanwege glaslatten die er met grof geweld zijn ingeslagen). Ze hebben me gewoon aan mijn lot overgelaten. Daarnaast zijn de horren die in de offerte stonden nooit geleverd. De geadverteerde garantie daar kan je naar fluiten. Omdat het bedrijf failliet is. Ze hebben wel een doorstart gemaakt, maar 'oude' klanten worden niet meer geholpen. Uiteindelijk heb ik een ander bedrijf gevonden die de kozijnen wilt herplaatsen. Maar dat is inmiddels een jaar verder op de glaslatten ben ik nog steeds aan het wachten... Kortom Profi heeft me veel stress en zorgen opgeleverd. Ik heb spijt van mijn keuze om bij hun mijn kozijnen aan te schaffen en te laten plaatsen.

• Kwaliteit & afwerking Matig

prima team geweldig werk geleverd

Gisteren is bij ons een schuifpui van 4,5 meter met 3 ramen geplaatst. Het team wat het kwam plaatsen waren: Erik, Taghir, Harvey en slijper Pieter. Ze zijn meer dan 12 uur bezig geweest en moesten daarvoor ook nog 2,5 uur heen en 2,5 uur terug rijden maar de motivatie bleef goed. Er staat nu een prachtige schuifpui prima afgewerkt. Als ik in de rest van mijn huis kunststof laat plaatsen wil ik zeker dat hun terugkomen. Wat een vakmannen. Taghir is een keiharde werker die heeft nog geen 10 minuten in totaal gezeten. Een minpunt Profi kozijnen op kantoor mag wat beter aan hun communicatie werken.

Geweldig werk

Bij een type bouwconstructie die de installateurs nog nooit waren tegen gekomen is er, ondanks de obstakels, een schitterende schuifpui geplaatst, ontzettend bedankt

Top monteurs, Profi slechte administratie

Toen de verkoper langskwam hebben wij een verzoek ingediend voor bepaalde type luxaflexen (het soort dat tussen je glazen komt). Dat was voor de keuken en badkamer. Voor de keuken is ons wijsgemaakt dat dat niet verstandig was omdat ruit te groot was wat evt problemen zou opleveren. Dus hebben we dat alleen voor badkamer afgesproken en voor keuken hebben we van die luxaflexen afgesproken die je kan klikken op het raam. Maanden verder, inmiddels failliet gegaan en weer doorstart gehad zonder dat wij op de hoogte waren gesteld, was het zover. Tijdens de montage kreeg ik al een naar gevoel en vroeg hoe het zat met mijn luxaflexen. Inmiddels had ik een andere verkoper want Gert vd Laan was weg bij Profi (ook niet op de hoogte). Ik heb verhaal gehaald bij nieuwe verkoper Robin en tot mijn verbazing stond dat niet eens in planning. Toen ik mijn zegje gedaan had Robin me beloofd dat het opgelost zou worden. En weken later krijg ik van de heer Jan dat dat niet in contract stond. Ik heb nog Gert gemailt vergeet de luxaflexen niet. De aanbod voor compensatie vond ik veels te mager. Maar ik stond niet sterk in mijn schoenen omdat ik al getekend had want ik had vertrouwen erin dat de verkoper het allemaal zou oppakken. En de verkoper Gert vd Laan had me beloofd dat ie dat zou regelen. Je verwacht wel dat de verkoper je wensen zou honoreren. als je bij Profi bestelt, contract 10x nalezen en niet genoegen nemen met komt goed. Onze kozijnen waren geplaatst door de heren Erik en Max. De hoge cijfer is vooral voor beide heren. Kozijnen zijn prachtig en de monteurs hebben knap werk geleverd. Hoe ze met twee man grote schuifpui erin gekregen hebben is top. Hoe ze grote kozijn naar de dakterras hebben gekregen top. En altijd meedenkend en Netjes achtergelaten.Niks anders dan lof voor beide heren. Al met al, lees alles goed door samen met een ervaren persoon. Alleen Erik en Max waren toppers.

Onbeschoft

Even een waarscuwing voor een ieder die van plan is met Profi Kozijnen in zee te gaan! - in februari komt meneer X langs om de maten van mijn kozijnen op te meten - meneer X doet een offerte die ik onderteken - vorige week belt meneer Y mij dat meneer X niet langer in dienst is en dat hij graag langs wil komen om alles nog even door te spreken - meneer Y komt tot de conclusie dat meneer X zijn werk niet goed heeft gedaan en dat de maten niet kloppen en dat hij niet alle werkzaamheden opgenomen heeft in de berekening - dit moet met de directie besproken worden want het geheel zou in ieder geval duurder worden - zojuist krijg ik een mail dat ze de opdracht terug geven omdat ik gezegd zou hebben ‘dat er andere aanbieders zijn die het wel voor dit bedrag kunnen doen’ Ik heb werkelijk met geen woord over andere aanbieders met hem gesproken!!! Ik zat te wachten op een aangepaste offerte zodat ik erover na kon denken, maar daar is nu natuurlijk geen sprake meer van. Wat een onbeschofte manier om onder een opdracht uit te komen.

Plaatsing kozijnen perfect gedaan

Het heeft , o.a door corona, bedrijfsprobleem en grondstoffenprobleem, enige tijd geduurd voordat de kozijnen werden geplaatst. Het was het wachten waard. Op 18-2-2022 werden de kozijnen door Erik en Max tot onze volle tevredenheid geplaatst. Het ziet er keurig uit. De heren hebben goed en netjes gewerkt en waren een aangenaam gezelschap. Wij zijn voor meer dan 100 % tevreden.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Super bedrijf met met medewerkers die hun vak verstaan

Ik heb alle kozijnen en deuren in mijn huis laten vervangen, tevens is ook al het houtwerk vervangen door keraliet. Door omstandigheden kwamen er twee ploegen en werd de klus geklaard in 3 dagen. De mannen die bij mij aan de gang waren Eric Max Mustafa Basis en Ahmed werkten echt als een team samen. Ze wisten van elkaar precies wie wat ging doen De sfeer binnen dit team was uitermate goed te noemen, er werden grapjes gemaakt maar ook heel serieus gewerkt. Deze mannen hadden echt kennis van zaken, ook werd bij aanvang van de dag precies verteld wat er op de planning stond voor die dag. De communicatie met het hoofdbedrijfschap verliep ook op een prettige manier, steeds vrij snel antwoord op eventuele vragen. Ook de adviseur Gert heeft een goede indruk achter gelaten, we hebben op een zeer fijne manier uitleg en advies van hem gehad. Hij was ook goed te bereiken voor vragen en heeft ons gedurende de procedure netjes op de hoogt gehouden.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Professionele aanpak en goede service

Na de doorstart zijn we geholpen op de wijze zoals we van Profi hadden verwacht op basis van de verkregen informatie en de gemaakte afspraken. Afwikkeling van de werkzaamheden inclusief de nazorg is prima verlopen.

• Kwaliteit & afwerking Goed

Uitstekend product, snelle installatie! Planning en afstemming soms lastig

We hebben een prachtige dakkapel laten plaatsen door Profi Kozijnen. De installatie was met een halve dag gedaan. Geweldig! Wel was het lastig om de planning rond te krijgen en afstemming daarover was soms wat rommelig. Maar uiteindelijk kwam het goed.

• Communicatie Gemiddeld
  • Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Oog voor een nette afwerking

Prima ervaring mee gehad, vriendelijk personeel die elke kruimel aan rommel weer opruimen na het plaatsen van de kozijnen.

• Kwaliteit & afwerking Goed

De levering en plaatsing liet, door omstandigheden, even op zich wachten. Het wachten werd beloond door een prima plaatsing van de kozijnen. Product voldoet aan verwachting. Wij zijn er zeer blij mee.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Keurig werk geleverd en vaklui.

Er waren 3 schuifpuien geplaatst door Profi waarna ze opeens failliet zijn gegaan maar gelukkig maakten ze snel weer door start en konden zij de voorkant en de achterzijde een nieuwe pui plaatsen! Ik ben heel tevreden met mijn kozijnen en ook mag gezegd worden dat zij vaklui in huis hebben. Fam.Daalder Von Weberstraat te Almere.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Lang traject maar zou zo weer opnieuw voor Profi kiezen

In het voortraject gesproken met Frank, dit was een zeer prettig gesprek. Hij kon alle vragen goed beantwoorden en weet waar die over praat. De uiteindelijke plaatsing had wat vertraging opgelopen door het failliessement, waar we helaas wel zelf achter moesten komen op de dag dat de werkzaamheden zouden beginnen. Hier waren wij erg van geschrokken, maar de angst en twijfels waren na een aantal gesprekken weggenomen (we wisten wel dat het goed moest komen aangezien alle spullen al klaar stonden). De uitvoering van de werkzaamheden is zeer vakkundig en goed gedaan door de monteurs deze werkten zeer netjes. Er waren een aantal kleine restpuntjes op te lossen, dit heeft wat langer geduurd maar daar kon Profi zelf weinig aan doen dit vanwege toeleveringsproblemen. De communicatie is wel altijd goed gebleven met Jan door ons op de hoogte te houden. Al met al het hele traject als zeer prettig ervaren en zouden Profi dan ook zeker aanraden in de grote keuze van kozijnen aanbieders.

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Ik zou opnieuw voor Profi kozijnen kiezen

Na lang twijfelen een gesprek aangegaan met profi. Gert kwam aan huis met duidelijke informatie. En was goed te bereiken bij vragen. Er kwam een heldere offerte. Na akkoord is er al vlot ingemeten. En zijn er nog wat aanpassingen gedaan in de tekeningen. Ook dit ging allemaal soepel. De monteurs werkte netjes en schoon. Ruimde aan het einde van de dag keurig op. Na 2 dagen was de voorzijde van de woning zo goed als klaar. Helaas was de voordeur op de dag van plaatsen niet goed en moest later geplaatst gaan worden. Ook waren er nog een paar kleine puntjes die afgewerkt moesten worden. Over al deze punten is van begin tot het einde goed gecommuniceerd door Jan. Ik ben met regelmaat gebeld over de voortgang en afspraken werden altijd nog per mail bevestigd. In de grote keuze aan bedrijven is Profi kozijnen een goede keuze!

goede service

Leveren en monteren kwaliteitsproducten en leveren zeer goede service .

• Kwaliteit & afwerking Zeer goed

Het had echt beter gekund

De verkoper/adviseur heeft goed naar ons geluisterd en naar ons idee zijn werk prima gedaan. Tussen verkoop en daadwerkelijk plaatsen zat zo enorm veel tijd dat dat wel onrust gaf. Toen bleken jullie failliet, dat in combi met het feit dat jullie niet communiceerde was ons vertrouwen helemaal weg. Zeer ontevreden mag je het ook noemen. Daarna gesprekken gehad met verkoper en iemand anders, dat gaf enig sinds het gevoel van... voordeel van de twijfel en met de wetenschap dat wij een goede rechtsbijstandverzekering hebben. De spijt kwam toen de kozijnen daadwerkelijk werden geplaatst... wat was het slecht (zie foto's die wij hebben gecommuniceerd). Een dag na plaatsen hebben wij diezelfde mannen alles opnieuw laten doen. Toen zag het er ineens heel goed uit. En dat is toch eigenlijk bizar. Hoe kan het dat 2 dezelfde mannen op 2 dagen 2 totale uitersten op leveren. Helaas bleek een van onze dakramen beschadig. Dit werd goed opgepakt door een specialist te sturen die dit kunnen maken alsof het er nooit had gezeten. Toen zij kwamen was de opmerking... is dat alles? Nou ja meneer, dit is een gloednieuw dakraam van een paar honderd euro en die hoort gewoon niet beschadigd te zijn (groot of kleine schade)... wij vonden het een vervelende en laconiek stel. Dus al met al zullen wij niet meer voor profikozijn kiezen ook al is het na veel geduld, wachten en herstel goed gekomen.

Niets dan lof

Mijn dochter en ik zijn zeer tevreden. Heeft allemaal wat langer geduurd voordat de ramen geplaatst werden. Maar dat heeft met de omstandigheden te maken gehad. Ook de mensen die de ramen geplaatst hebben,niets dan lof. Keurig alles netjes achtergelaten.

Super mooi geworden!

Na een wat moeilijke start is het uiteindelijk helemaal goed gekomen. Het was een enorme klus, maar de mensen die de installatie hebben gedaan waren zeer deskundig. Al met al zijn we zeer tevreden.

• Communicatie Gemiddeld

Over Profi Kozijnen BV

Profi Kozijnen BV heeft gedegen ervaring in de kunststofbranche. Omdat wij het ánders willen doen dan de rest kiezen wij bewust voor een professionele aanpak. Profi Kozijnen BV staat voor heldere afspraken en het nakomen van beloftes. Wij combineren visie, ervaring en vakmanschap. Alles moet kloppen! Tevreden klanten, daar doen we het voor. Profi Kozijnen BV werkt volgens het Profi 5 stappenplan. Dat maakt het voor u transparant en overzichtelijk. Gedurende het hele traject kunt u bouwen op één vertrouwd aanspreekpunt. Dat begint met een eerlijk en deskundig advies, gevolgd door zorgvuldige fabricage en professionele montage.