Topwerk geleverd.

Zeer vakbekwame schilders met inzicht voor renovatie van schilderwerk en glaszetten bij jaren dertig huis. Ook onze complimenten voor de vaktimmerman voor het vernieuwen van houtwerk. Maar de flexibiliteit om extra werk voortkomend uit ouderdom ( raamwerk 83 jaar oud ) van kozijnen/ramen/glas deze op korte termijn te alsnog te vervangen en afwerken.

Komt alle afspraken netjes na

Alle afspraken nagekomen en hebben goed werk afgeleverd!

Heel blij met het resultaat

Onze voordeur was echt toe aan een schilderbeurt. Het was niet zo makkelijk om deze af te schuren. Ook de kleur was belangrijk omdat wij deze niet wilden laten afwijken van de stijl die door de architect was bedacht. Aron heeft ons daar geweldig in geadviseerd, in zowel kleur als materiaal. Wij zij niet gewoon tevreden maar heel blij met het resultaat en dat is uitzonderlijk omdat wij beiden perfectionistisch zijn. Iedere dag zijn wij blij als we voor onze eigen voordeur staan :-) Ook onze binnendeuren zijn goed gelukt. Aron is een vakman en heeft gevoel voor kleur en stijl. Dankjewel Aron!

Vakkundig en klantgericht!

Keurig, snel en Aron gaat voor een perfect resultaat.

Blij met het eindresultaat

Aron heeft bij ons (& bij de buren) de kozijnen, goten en de buitendeur geschilderd. Wij zijn erg te spreken over het resultaat. De voorzijde van ons huis ziet er weer netjes uit.

Levert Kwaliteit

na enige communicatie onduidelijkheden, heeft Aron, na luisterend oir de klant, alles kwalitatief goed afgehandeld.

Aron levert goed schilderwerk.

Hij heeft hele huis en schuur netjes volgens afspraak geschilderd.

Fantastisch werk afgeleverd

Heeft mooi werk afgeleverd samen met Ronny. Komt later nog eens terug om plinten die we nog niet besteld hebben te schilderen. Zonder meerkosten. Fantastisch. Er is niet alleen geschilderd maar ook heel veel mooi afgewerkt waardoor het schilderwerk nog mooier uitkomt. Mooi gedaan Aaron en Ronny.

Zeer tevreden met het resultaat!

Aron en Ronnie hebben ons huis uit 1906 geschilderd. Eerst een primer, dan EPS als voorlak en afgelakt met SB. Het resultaat is prachtig. Strak werk, echt vakmanschap. Aron houdt zich aan de afspraken. Alles wordt s’avonds netjes opgeruimd en de beide heren zijn ook nog eens aangenaam gezelschap. Wat wil je nog meer!!

• Nazorg en garantie

Aron heeft prima schilderwerk afgeleverd. Hij is bekwaam, betrouwbaar, perfectionistisch, houdt zich aan de afspraken en daarnaast een prettig persoon in de omgang. Wij hadden ons geen betere schilder kunnen wensen.

• Nazorg en garantie

In één woord fantastisch schildersbedrijf. Aron Heeft bij ons alle kozijnen aan de buitenzijde geschilderd. Het ziet er pico bello uit! Zelfs de ramen worden gewassen en boven op het omhulsel van onze rolluiken lag allemaal Rotzooi (opgehoopte bladeren etc. Van een paar jaar) Zelfs dat werd opgeruimd en schoongemaakt. Ook werd er op verschillende plekken opnieuw gekit etc etc. Een grote pluim voor Aaron en zijn collega !!! Mijn vrouw zag dat ze een stukje vergeten waren bij de voordeur. Gebeld En dezelfde dag stond Aron nog op de stoep. Helemaal top. Tot slot krijgt de vrouw ook nog een mooie bos bloemen. Ik kan de schildersbedrijf een ieder aanraden je zult er geen spijt van krijgen. Mocht er weer wat geschilderd moeten worden bij ons thuis dan zullen we Aron zeker bellen

• Nazorg en garantie

Vriendelijke en bekwame schilder. Hij weet waar hij over praat. Komt zijn afspraken na. Hele nette afwerking. Alles zo keurig. Een hele goede keuze. Zijn we echt blij mee

• Nazorg en garantie

Professionele schilder met oog voor detail!

• Nazorg en garantie

Goede informatie van tevoren en duidelijke offerte gemaakt. Schilderwerk is netjes uitgevoerd. Alles netjes achter gelaten.

• Betrouwbaarheid
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Klantgericht en meedenkend. Geeft goede adviezen in kleurkeuze en afstemming op het totaal. Strakke en nette afwerking. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van onze woonkamer en keuken. Aron nogmaals super bedankt!

• Nazorg en garantie

Komt afspraken na, levert vakkundig werk. Na afloop alles netjes schoon achtergelaten. Geeft goede adviezen wat betreft kleuren.

• Nazorg en garantie

Aron is een vakman die z’n afspraken nakomt, betrouwbaar dus! Reageert snel en communiceert erg prettig. Verplaatst zich in de klantsituatie en denkt met je mee. Bovendien een hele sympathieke gast. Voor ons een lot uit de loterij! Bedankt Aron voor je hulp!

• Nazorg en garantie

Aron, heeft bij mij in de zaak de muren hersteld naar de vervelende lekkage.

• Nazorg en garantie

Voor de plafond en wandafwerking in onze nieuw keuken hebben we contact opgenomen met Aron Jacobs schilderwerken. Naast een passende offerte kregen we veel advies over kleur en te gebruiken materialen. Het resultaat is een totaal plaatje helemaal naar onze wens.

• Nazorg en garantie

voorbereidingen (afplakken ed)rustig kundig en netjes gedaan, het schilderwerk ziet er keurig uit.! we zijn zeer tevreden en kunnen hem bij iedereen aanbevelen!

• Nazorg en garantie

Vakkundig, betrokken en punctueel.

• Nazorg en garantie

Aron komt zijn afspraken na, schilderwerk ziet er perfect uit!

• Nazorg en garantie

Vriendelijk, duidelijk, meedenkend. Mooi werk geleverd.

• Nazorg en garantie

Een zeer vakkundig en bekwame vakman met ook nog eens goede inzicht en een betrouwbare planning. Plus een hele fijne sociale omgang... Zeker aan te bevelen.