Uiterst prettige communicatie en een goed advies. Als eindresultaat een modern belettende bus deels gewrapt, tot in detail afgewerkt. Zeer tevreden!

Advies is altijd eerlijk en meedenkend. Kwaliteit is altijd goed. Al jaren vaste klant bij Lapré en zou geen ander willen. Lekker zo blijven doorgaan.

Flexibele club dat goed werk levert

Lapré levert niet alleen een mooi eindproduct, maar denkt mee in het proces, adviseert en is heel fijn in communicatie. De combinatie met de snelle service maakt de ervaring met Lapré erg positief!

Lapré Reclame denkt altijd goed mee, lost problemen goed op en probeert deze ook voor de toekomst te voorkomen. Alles met een lach, dat maakt de communicatie en samenwerking plezierig.

• Kwaliteit

Lapré ervaren wij als een prettige leverancier waarmee op makkelijke wijze afspraken zijn te maken en waarbij deze ook worden nagekomen. Ook denken de medewerkers van Lapre mee met allerhande vragen en praktische invulling van bijvoorbeeld het bestickeren van een auto op locatie.

Prettig contact, sublieme uitvoering. Je kan werk aan Nick overlaten, hij voert het uitstekend uit. Complimenten!

Ik ervaar Lapre (Nick) als een meedenkende partij met een hoge mate van kwaliteitsbesef. Dit maakt het een aanvulling voor de Slimme Jongens. Creativiteit en afspraken nakomen.

Enorm fijn bedrijf, denkt altijd goed met je mee, prijs-kwaliteit is gewoon goed.

Top! Als ik weer iets nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Ik geef een 10, omdat ik veel heen en weer emailcontact heb gehad en ook telefonisch contact. Op het moment van order plaatsen, was er niet veel tijd meer, en toch heeft Nick Lapre (met de collega's) geweldig werk geleverd, op tijd met een dijk van een service

Fijne en snelle service!

Zeer kundig en proactief meedenkende leverancier van bijna al onze outdoor en indoor reclame-uitingen maar verzorgd ook de wagenparken van onze klanten. Wij van Brandom.nl werken graag met ze samen om samen tot een mooi eindresultaat te komen voor onze klanten.

Lapré reclame is voor ons de deskundige als het gaat om reclame uitingen. Van advies naar een creatief ontwerp dat de juiste boodschap communiceert tot vakkundige uitvoering.

• Kwaliteit

Goeie en snelle service vrolijk personeel en altijd in voor een praatje ook in om mee te denken met ideeen

• Kwaliteit

Zeer plezierig bedrijf waar alles mogelijk.

• Kwaliteit

Snelle levering en deskundig advies

• Kwaliteit

Ontzettend gedreven en actief bedrijf, duidelijke visie en strategie. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. Zeer prettig zaken doen

• Kwaliteit

Komt afspraken altijd netjes na en levert kwalitatief goed werk.

• Kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat hij heeft geleverd. Hij is erg betrokken, denkt mee en verdiept zich in de opdracht. Onze samenwerking heb ik altijd als zeer prettig ervaren.

• Kwaliteit

Alles perfect geregeld, kwaliteit staat hoog in het vaandel bij Lapré Reclame, prettig in de omgang, je weet dat het gewoon goed geregeld wordt!

• Kwaliteit

Zeer goed advies gekregen. Snelle reacties op vragen en hoge kwaliteit geleverd! Ik ga nergens anders meer heen!

Over Lapré Reclame

Lapré Reclame is een no-nonsense reclamebedrijf wat zich richt op unieke & toffe sign projecten. Van carwapping tot interieurprojecten! Officieel 3M gecertificeerd - preferred carwrapper