Goede service en zeer goed geholpen door Nick.

Met goede ideeen en deskundigheid geholpen en zeer korte lijnen qua communicatie daar houden wij van. Thanks Lapré!!

• Kwaliteit

prettig bedrijf om zaken mee te doen

kennis van zaken doen

• Kwaliteit

Zeer tevreden met onze autoreclame

Lapré heeft de reclame op onze bedrijfsbus prima uitgevoerd. Op deze wijze hadden wij het zelf niet kunnen bedenken.

Auto reclame/belettering.

Ik heb bij Lapré mijn bus laten bestickeren. Top kwaliteit en super service! Hier ga ik de volgende keer weer naar toe!

super bedrijf, denken mee en maken top reclame

fantastisch , wrappen, reclame ontwerpen, allemaal van mekaar .

Top in communicatie en snelheid. Gaat voor kwaliteit en als het niet goed is wordt het gewoon hersteld. Fijne leverancier om mee samen te werken!

Super mooi ontwerp gemaakt en de wrap zeer professioneel aangebracht. Alleen maar positieve reacties op gehad en elke dag als ik er naar kijk ben ik er nog steeds blij mee!!

• Kwaliteit

Fijne ervaring,en als ik weer wat nodig heb, Kom ik graag terug.

• Kwaliteit

Meedenkend en een geweldig resultaat.

• Kwaliteit

Wij zijn echt super tevreden over Lapré Reclame. Er wordt goed meegedacht, deskundig advies, snelle service en perfect resultaat! Wij bevelen Lapré Reclame zeker aan!

• Kwaliteit

Professioneel maatwerk reclame. We zijn erg blij met onze belettering op onze bedrijfswagen. Zeer vriendelijk en kundig. Nick en team, hartelijk dank voor jullie inzet.

• Kwaliteit

Nick en zijn team hebben prachtig drukwerk en banners voor mij gerealiseerd. Nick is laagdrempelig in contact, denkt met mij mee om mijn ideeën nog beter vorm te laten geven en mijn boodschap duidelijk naar voren te laten komen.

• Kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden over de aangebrachte belettering en de wijze waarop door Lapré gecommuniceerd is. Het resultaat - na overleg, en enkele wijzigingen- is oogverblindend. én ook nog eens voor een concurrerende prijs.

• Kwaliteit

Prima advies vooraf. Uitvoering accuraat en deskundig. Bereikbaarheid kan iets beter c.q. flexibeler.

• Kwaliteit

Wij hebben super goede ervaringen met Nick. Niet alleen qua werk maar met name over het meedenken in toffe dingen. Ik kan oprecht zeggen dat ons nieuwe pand door Nick nog mooier is geworden.

Hele prettige samenwerking!

• Kwaliteit

Zeer vakkundig en profesioneel. Uitermate sociaal , kortom een zeer hoge mate van aanbeveling!

Veulste duur!!!

• Kwaliteit

Ontzettend fijn meegedacht over het ontwerp, binnen de gestelde wensen. Flexibel in het voorstellen van andere opties. Aan aandacht voor de klant geen gebrek. Kennis van mogelijkheden en kunde om tot een mooi eindresultaat te komen ruim aanwezig.

Zeer tevreden over de kwaliteit van het werk, prijsstelling, prettig contact en vakkundig advies!

Zeer prettig bedrijf. Fijne omgang met iedereen. Zeer net en vakkundig werk. Zeer nette prijzen.

Makkelijk benaderbaar, heeft weinig informatie nodig voor een goede snelle oplossing.

Over Lapré Reclame

Lapré Reclame is een no-nonsense reclamebedrijf wat zich richt op unieke & toffe sign projecten. Van carwapping tot interieurprojecten! Officieel 3M gecertificeerd - preferred carwrapper