Met vallen en opstaan en de geduldige uitleg van de medewerkers, maak ik nu een maandblad voor de postzegelvereniging De Post-Hoorn Uiteraard heel hartelijk dank, Heleen van Alphen

• Betrouwbaarheid

In principe heel tevreden over het werken met editoo. Enkele probleempjes met een bepaalde lay-out, maar dank zij de goede communicatie daarover met de medewerkers zal ook dàt wel goed komen. 't Kan ook aan mijzelf liggen natuurlijk! Dan worden het tienen over heel de lijn!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

We hebben goede ervaringen met Editoo, alleen hebben we af en toe moeite met het afdrukken van de foto’s. Komen toch donkerder over dan dat we ze op onze printer afdrukken.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over de kwaliteit en de snelheid waarmee de drukopdrachten uitgevoerd worden. Gemakkelijk en snel uploaden van de drukopdracht.

• Betrouwbaarheid

Een fijn programma om mee te werken. Als je iets aangepast wil, kan dat altijd. De medewerkers denken altijd met je mee en zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• Betrouwbaarheid

Editoo is een erg prettig, hulpvaardig en deskundig bedrijf. Bij vragen wordt je snel geholpen, prettig is dat de support afdeling ook mee denkt over het totaal plaatje van het product dat je maakt. Problemen worden goed en erg professioneel opgelost.

• Betrouwbaarheid

Super service! Het systeem is gemakkelijk in gebruik en als je er even niet uitkomt dan word je telefonisch direct en professioneel geholpen. Als clubblad-redactie zonder technische kennis is dit een perfecte oplossing.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heel slecht komen afspraken niet na

• Betrouwbaarheid

Geachte heer van Kempen, Hartelijk dank voor uw reactie. Ook negatieve beoordelingen kunnen ons helpen om onze diensten te verbeteren. Wel zijn wij enigszins verbaasd over uw reactie. Gedurende 6 jaar hebben uw vereniging en Editoo naar onze mening prettig samengewerkt. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij kontakt gezocht met de voorzitter van uw vereniging om te horen of wij wellicht iets ernstigs over het hoofd hebben gezien. Maar zij was daarvan ook niet op de hoogte. Separaat hiervan is er de afgelopen weken overleg geweest tussen de penningmeester van uw vereniging en ons secretariaat in verband met de beëindiging van de overeenkomst. Ook op dat punt is er geen misverstand meer en is voor beide partijen een oplossing gevonden om de mooie samenwerking ook tot een goed einde te brengen. Mocht u meer willen weten dan kunt u wellicht met deze bestuursleden kontakt opnemen. Met vriendelijke groet Leo van Snippenburg directeur Editoo b.v.

Zeer fijn om mee samen te werken. Al onze bladen zien er perfect uit.

• Betrouwbaarheid

De Nederlandse Vereniging voor Akita Inu's is zéér tevreden betreft de kwaliteit, en de redactie Francien Aukema en Astrid Ouwerkerk zijn zéér tevreden over de samenwerking met Editoo

• Betrouwbaarheid

Sinds ruim een jaar werken we met Editoo om ons kerkblad te maken. En dat werkt geweldig! Fijne online omgeving, snel, makkelijk en een uitstekende helpdesk. We zijn er erg blij mee.

• Betrouwbaarheid

Al meer dan 5 jaar verzorgt Editoo ons Oog in Oog magazine. De specialisten van Editoo bewaken onze huisstijl en zorgen ervoor dat het magazine altijd keurig op tijd bij onze leden op de deurmat ligt. We werken dan ook in 2019 weer graag met ze samen!

• Betrouwbaarheid

Zeer prettige communicatie met de deskundige medewerkers van verkoop en support. Verwerking van de drukopdracht en verzending door DHL en Sandd, is prima.

• Betrouwbaarheid

Wij maken ons blad voor een afdeling met louter vrijwilligers en inderdaad, iedereen kan een blad maken en de helpdesk is altijd bereid vragen helder en begrijpelijk te beantwoorden.

• Betrouwbaarheid

Als redacteur van de Nederlandsche Briard Club ben ik zeer tevreden over de samenwerking, de communicatie verloopt altijd zeer goed, snelle reacties en krijg goede adviezen.

• Betrouwbaarheid

Editoo is een prachtig systeem om magazines in te maken. Daarnaast zien de magazines er ook erg mooi uit als ze bij de drukker komen. Wij zijn erg enthousiaist!

• Betrouwbaarheid

Het Steenuiltje, seizoensblad van IVN Munstergeleen, winternummer (december) 2018, is het 40ste onder mijn redactie. Sinds 2015 begeleidt en verzorgt Editoo het drukproces. Het resultaat is iedere keer weer verbluffend. Met vriendelijke groet, Ben

• Betrouwbaarheid

Pas overgestapt van een andere online systeem maar dit is veel betrouwbaarder. Heel veel aanpassingen gevraagd en werd allemaal keurig uitgevoerd. Nu komt het eerste nummer er aan ben erg benieuwd. Maar Software en support team niets dan hulde...

• Betrouwbaarheid

De redactie van de KGCN is uitermate positief over Editoo. Het is betrekkelijk eenvoudig om met de software een mooi clubblad te maken. Bovendien is de support uitstekend. Vriendelijk en alert. Aparte opdrachten worden, na overleg, ook keurig uitgevoerd. De KGCN is zeer tevreden over de samenwerking met Editoo en kan andere clubs Editoo ook zeker aanbevelen.

• Betrouwbaarheid

Ik werk met veel plezier aan mijn magazine, mijn werk wordt door onze clubleden zeer gewaardeerd. Ik vind het een vriendelijk en betrouwbaar programma om mee te weken.

• Betrouwbaarheid

Zeer plezierige organisatie om mee samen te werken. Vriendelijk, bereidwillig, correct en snel.

• Betrouwbaarheid

Ik had mijn twijfels om met een nieuw systeem te gaan werken maar mijn twijfels zijn verdwenen als sneeuw voor de zon. Mijn enthousiasme is weer helemaal terug en ga met veel plezier aan het tweede nummer beginnen!

• Betrouwbaarheid

Ik maakte al gebruik van EDITOO voor een andere vereniging en ga nu voor een tweede aan de slag en maak nu ook de voorbereiding mee. Perfect.

• Betrouwbaarheid

Prima werk, snel, mooi en zeer betaalbaar. Perfect begrepen wat de bedoeling was. Hartelijk dank!

• Betrouwbaarheid

Altijd super correct en meteen antwoord op mijn soms onmogelijke vragen. Altijd werd alles opgelost. Dik en dik tevreden. Weten jullie dat wij één van de eerste Kynologen Clubs waren die destijds in 'zee' gegaan zijn met Smic>Editoo? Ik ken o.a. het clubblad vd Epagneul Breton en van de Engelse Setter Club, die ons voorbeeld gevolgd hebben! Ik volg zeer serieus de lay-out van de bladen De Jachthond en van de Ned.JagersVereniging en zie vaak lay-outs die ik probeer na te streven. De leden zijn in ieder geval tevreden met de Pointerklanken, kan altijd beter, qua opmaak. Ik mis helaas grafische kennis. Ik kom in de toekomst vast nog wel met een vraag voor een bepaalde opmaak. In ieder geval vast hartelijke dank voor jullie SUPPORT !