Flexibel in offerte- en uitvoeringsfase, kwaliteit van het schilderwerk, snel en stipt

Achterberg heeft in september/oktober 2020 ongeveer 70% van het buitenschilderwerk van ons appartementengebouw (18 appartementen, 4 verdiepingen) in Driebergen uitgevoerd; de resterende 30% volgt in 2022. Achterberg bleek stipt, snel en flexibel in de offertefase en opnieuw in de uitvoeringsfase. Bovendien blijkt het schilderwerk van prima kwaliteit; bestuur en bewoners zijn zeer tevreden over het resultaat en ook over de houding van de medewerkers.

Goede samenwerking

Offertetraject; adequaat en snelle reactie op mails e.d. Uitvoering. Goede samenwerking met de glaszetters.

snel en accuraat

prima werk geleverd,

Slechte ervaring

Helaas de laatste keer dat ik Achterberg voor een klus zal benaderen, ondanks vorige opdrachten die wel netjes zijn gedaan. De schilders waren onzorgvuldig en beschermde de omliggende items niet (vloeren, muren) en haalden vlekken ook niet weg bij morsen. Andere schilders zijn daarna geweest en hebben groot gedeelte schilderwerk opnieuw moeten doen omdat er duidelijk kleurverschil was en slordige afwerking. Helaas zijn de gemaakte vlekken door morsen op oa muren niet meer te verwijderen. Gebrek aan communicatie en een rommelige planning maakten het geheel frustrerend. De facturen werden 2 maanden later gemaild met het verzoek om het op dezelfde datum als ontvangst mail over te maken.

Uitstekend werk

Gedurende een week repareren van scheuren in stucwerk en opnieuw sauzen van hele woning, terwijl wij er gewoon wonen. Uitstekende vakmannen Henk en Stefan hebben zeer netjes gewerkt en naar onze volle tevredenheid.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

keurig stucwerk voor een nette prijs

ze hebben netjes de wanden gestuct en alles schoon achter gelaten

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten?

Keurig op tijd, netjes gewerkt!

Monteur was een aardige heer die binnen no time weer klaar was, zeer tevreden, dank voor uw diensten!

Goed werk voor redelijk prijs

Goed werk voor redelijk prijs

Tevreden!

De schilder werkte netjes, was duidelijk in wat ik kon verwachten bij herstelwerkzaamheden aan de kozijnen. Mijn huis kan er weer even tegen! Minder prettig: doordat de schilder alleen werkte heeft de steiger die toch een enigszins gevaarlijke situatie op de straat veroorzaakte (stabilisatorstangen) langer gestaan dan nodig was geweest. De schilder moest hulptroepen (ander schildersbedrijf wat toevallig gelijktijdig in de straat bezig was) inschakelen voor verplaatsing van de steiger, en dat zou niet nodig moeten zijn.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Keurig, strak werk en goed de afspraken nagekomen

Achterberg heeft voor ons het onderhoudswerk aan de buitenzijde van 14 appartementen en de algemene ruimtes geschilderd. Nette schilders die zich ook keurig aan de RIVM maatregelen probeerden te houden. Communicatie via uitvoerder Wim verliepen prettig en soepel. Duidelijke planning vooraf en netjes volgens planning verlopen.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Uiteindelijk zit het houtwerk goed in de verf

Het proces en de werkzaamheden verliep niet volgens plan. Door het momenteel thuiswerken was ik thuis om de deur open te doen en de werkzaamheden te controleren. Dat er 4 bezoeken nodig waren voor een kleine onderhoudsbeurt is teleurstellend en onnodig geweest. Communicatie per email was prima, flesje wijn wat werd aangeboden na vierde bezoek wordt gewaardeerd.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Klantvriendelijk en het schilderwerk is vakkundig uitgevoerd.

Vooral de schilder(s) heeft zorgvuldig en vakbekwaam het werk uitgevoerd. Door ziektes was de planning rommelig, maar dat werd goed door anderen opgevangen. De glaszetter heeft ook keurig werk afgeleverd. Maar na afloop heb ik nog vrij wat glasscherven tussen de planten in de tuin moeten weghalen.

Topper!

Schilder heeft zelfstandig prachtig werk geleverd. Overleg was prima en afspraken zijn keurig nagekomen

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Het plaatsten van het HR++ glas is goed gedaan, ook de afwerking

oude bitumen kit is volledig verwijderd. Plaatsten van het glas uitstekend. Ook het afkitten.

Snelle service, werk uitstekend uitgevoerd

Snelle service, werk uitstekend uitgevoerd

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

goed werk met hier en daar wat slordigheidjes

alles zag er goed uit tot je precies ging kijken, dan waren er toch wel wat slordigheidjes. Maar naderhand zijn die keurig bijgewerkt.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten?

Prima! Alleen het opruimen van afval was iets minder.

We zijn tevreden over het resultaat, alleen het opruimen van afval was iets minder. Verder zijn we er echt heel blij mee, want het is nu een stuk warmer boven. Vriendelijk personeel.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Professioneel, kwaliteit en houdt zich aan zijn afspraken

Echte schilders. Ondanks de moeilijke tijden met corona hebben ze buiten alles keurig geschilderd. Ivm besmetting en afstand houden hebben ze zelfs een dixi meegenomen. Werkt erg netjes en het hout kan er zo weer jaren tegenaan.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Vriendelijk personeel, nette werkers.

Mede (?) door het project “winst uit je woning” heeft het lang geduurd voordat de ruiten konden worden geplaatst maar toen was het snel klaar. Keurig afgewerkt en weinig hinder ondervonden. Alles netjes opgeruimd achtergelaten.

Uitstekend: professioneel, plezierig, klantgericht

De mannen hebben uitstekend werk geleverd, grondig, solide, kostte wellicht iets meer tijd, maar was de moeite waard. Daarnaast waren zij in de omgang en benaderbaarheid zeer attent, vriendelijk, altijd bereid iets uit te leggen, zeer klantgericht dus. Hielden zich aan de afspraken qua tijd. Bij een volgende keer kies ik weer voor Achterberg.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Perfect werk en een prettige samenwerking!

Ik ben heel erg tevreden over het werk wat gedaan is. Mijn huis ziet er weer heel mooi uit. Ook de schilders vertelden nauwkeurig waar ik aan toe was, welke kant ze bv de volgende dag zouden doen of tot hoe laat de deuren nog open moesten. Bescheiden prettige mensen. Ook nog een extra leuninkje gedaan.

goede service

netjes gewerkt en opgeleverd

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Om ellende te voorkomen als particulier zou. ik niet voor dit bedrijf kiezen

Achterberg schilders zou onze woning stucen en schilderen. Had ik het maar niet gedaan. Alleen maar ellende gekend. Overbodige kosten gemaakt zoals het verwijderen van voorstrijk op ramen en kozijnen, beschadigde binnen deuren, wandcontactdozen konden niet meer goed terug geplaatst worden, trapleuning houders onder de verf, hoeksperen scheef geplaatst, niets afgedekt en om de thermostaat heen gestuct.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten?

Goede ervaring met de mensen van Achterberg

De offerte viel al op door de goede opzet en duidelijkheid. Prijs was iets duurder maar dubbel en dwars waard. Ons pand staat er weer mooi bij. Zowel glas vervangen, beetje stuukwerk en vooral schilderwerk uitbesteed. Door weersomstandigheden moesten er een paar keer nieuwe afspraken worden gemaakt, maar dat verliep heel soepel. Ook hadden we tijdens het proces extra wensen. Dit werd goed opgelost en extra meegenoen ook nog binnen de gestelde tijd waarop het af moest zijn. Kortom: mooi werk, goede afspraken en goede communicatie. Wij overwegen nu een 10 jaren overeenkomst. We raden Achterberg iedereen aan.

Niets ging vanzelf

In de zomer en barst in de ruit. Gebeld met Achterberg, gaven aan dat we het formulier op de site in moesten vullen. Na een aantal weken achteraan gebeld omdat we niets hoorden, toen werd er een afspraak gemaakt voor inmeten en offerte. Direct bij ontvangst offerte geaccepteerd. Aantal weken later maar eens gevraagd wanneer we de ruit konden verwachten: zou eind oktober begin november komen. Begin november weer gebeld: we waren nog niet ingepland, maar het lukte vanwege urgentie aan onze kant om een week later te komen. Bij plaatsing van het glas was de ruit te klein, er moest een nieuwe komen, die zou met zeer grote spoed besteld worden, we zouden een week later bericht ontvangen wanneer ze kwamen. Paar weken later zelf maar weer gebeld of de nieuwe ruit nog kwam, daarop gingen ze het regelen. Uiteindelijk zat eind december de goede ruit erin. Eind januari heb ik ook nog zelf achter de factuur aan moeten bellen.... Aan de telefoon werd ik wel vriendelijk behandeld, de mensen die het glas kwamen plaatsen waren ook vriendelijk, maar stonken wel enorm naar rook.

Faradaystraat 8 6718XT Ede