Snelle noodreparatie na poging tot inbraak. Direct alles opgemeten, glas besteld en na korte tijd alle schade vakkundig hersteld. Top!

• Betrouwbaarheid

Netjes en snel. Heb nog nooit zo'n mooi plafond gehad.

• Betrouwbaarheid

Nadat alles bij ons geschilderd was, waren er toch nog wel wat punten, die niet goed geschilderd waren. Nadat de punten hersteld zijn, zijn er toch nog een aantal punten, waar we nog niet echt tevreden over zijn. Hier hebben we overigens verder geen beklag over gedaan. Maar of we voor een tweede keer beroep doen op Achterberg Schilders, valt nog maar te bezien.

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden met het werk. Professionaliteit voorop. Bedankt Achterberg Schilders

• Betrouwbaarheid

Goede service, goede vakmensen en goed contact. Ze doen soms net even een stapje extra en dat is prettig!

• Betrouwbaarheid

De prijs was goed en het uitgevoerde werk was prima voor elkaar, we zijn er blij mee.

• Betrouwbaarheid

Prettig bedrijf om mee te werken. Denkt mee en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. En op tijd en binnen budget klaar is. Prima werk door vakmensen!

• Betrouwbaarheid

jullie hebben keurig werk geleverd met aandacht!

• Betrouwbaarheid

Buitenkant woning + schuur laten schilderen. Heel tevreden over het resultaat. De schilders hebben de werkzaamheden volgens planning en met kwaliteit uitgevoerd.