Prima wrk geleverd

Ervaren schilder rustig en keurig gewerkt.

Teleurstellend

Heb eind januari 2023 al bezoek gehad van Johan Achterberg. Dit resulteerde in een prijsopgave begin februari. Heb daarna nog een reparatieklus aan het slaapkamerraam doorgegeven. Ondanks een contact begin mijnerzijds waarop niet is gereageerd, werd niets van jullie gehoord. Ook werden er geen werkzaamheden verricht. Pas na een 2e contact in juli werd een afspraak gemaakt voor reparatie van het raam. Dat was zodanig beschadigd dat het geheel moest worden vernieuwd. Dat kostte weer meerdere weken omdat de timmerfabriek wegens vakantie was gesloten. Toen dat weer klaar was was het wachten op de plaatsing. Na contact mijnerzijds kon uiteindelijk een afspraak worden met voor de rest van het schilderwerk. Dat is maar gedeeltelijk tot uitvoering gekomen. Door de aanhoudende regen kon de klus niet worden afgerond en daar zit ik nog steeds mee. De weersomstandigheden hebben jullie niet in de hand, maar waar ik erg ben in teleurgesteld dat zonder enig contact jullie het meer als een halfjaar heeft geduurd voordat er enige actie wordt ondernomen. Des te schrijnender voor mij is dat Julie in de tussen tijd wel enkele dagen bij een huis vlakbij in de straat wel aan het werk zijn geweest.

Veel steken laten vallen

De schilders lieten een flink aantal steken vallen: (1) het niet behandelen van niet in het zicht liggende delen zoals onderkanten van deuren en dorpels; (2) het verven zonder schoonmaken dus rechtstreeks over vuil (onderkant van deur, bovenkant van diverse kozijnen); (3) overslaan van omkanten van ramen; (4) op sommige plekken twee keer aflakken, terwijl één keer gronden en één keer aflakken was afgesproken; (5) te snel aflakken na gronden. Klagen bij de schilders zelf hielp onvoldoende. Nadat de uitvoerder op ons verzoek was komen kijken, zijn de meeste tekortkomingen voor zover mogelijk hersteld. Maar hier moesten we dus wel zelf bovenop zitten. Niet alles is naar tevredenheid afgehandeld, en we zullen de komende jaren in de gaten houden of het schilderwerk zich zo goed zal houden als beloofd. Het zou 9 à 10 jaar mee moeten kunnen. Om op een positieve noot te eindigen: het schilderwerk ziet er op het oog prachtig strak uit. En de schilders werken netjes, ze knoeien niet met verf en ruimen elke dag alles goed op.

Mooi stuk werk geleverd

Na een behoorlijke lekkage ziet het plafond er na deze spackspuit actie er weer als nieuw uit.

Nauwgezet en actief

Johan Hamsma was een plezierige en precieze schilder, een vakman die van zijn werk houdt en dit toont.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Prettige behandeling en goede, gezellige en flexibele schilders. Zeer tevreden over hun werk. Zeer goed dat men werkt met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Heel erg tevreden

Wat een fijne schilder. Alles is keurig gedaan.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

super vaardig en heel aardige schilder

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Zeer tevreden over vakkundige werkzaaamheden

Zowel de werkzaamheden aan plafond als de wanden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd. De afspraken zijn prima nagekomen.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten?

Vakkundige, vriendelijke en netjes werkende mensen

Er is gedaan wat vooraf beloofd was.

vakwerk

heldere offerte, na opmeting ter plaatse. plaatsing door vakman tot volle tevredenheid.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Keurig werk geleverd! Dik tevreden!!

Keurig ons plafond met pack spuitwerk! Geen kleurverschil, zit er strak op!!

Prima werk, prettig personeel

Zowel stucadoorwerk als schilderwerk laten uitvoeren. Fijn klantgericht personeel , waren een paar del niet goed gedekt ontdekten wij later, werd direct opgepakt en keurig hersteld. Marktconforme prijsstelling !

Vakkundige en sympathieke schilders

Schilderwerk aan mijn (huur) woning is snel en vakkundig gedaan door de schilders Peter en Faizal met een mooi resultaat.

Professionele experts in schilderwerk

Na 5 jaar was het bouwschilderwerk van onze nieuwbouw-woning nodig toe aan een professionele opknapbeurt. Het team van Lenie Gerrits heeft dat op perfecte wijze uitgevoerd en ieder kozijn ziet er nu weer als nieuw en zeer strak uit.

Project isolatieglas geslaagd.

Zowel de glaszetters als de schilder hebben mijn project dubbel glas vakkundig, zorgvuldig en vriendelijk uitgevoerd. Alles verliep volgens de gemaakte afspraken op schema zonder vertraging, het glas is van mooie kwaliteit en met zorg gezet, en de schilder heeft het zo geschilderd dat er geen verschil meer is te zien tussen oud en nieuw. Perfect. Hartelijk dank.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Mooi vakwerk, ons huis staat weer strak in de lak

Schilderwerk werd vooraf opgenomen en er kwam sbel een mooie offerte. Enige minpuntje was de communciatie over de startdatum. We hadden het prettig gevonden als een paar dagen voor de start nog telefonsich contact was opgenomen. We wisten nu niet zeker of de schilder zou beginnen. En op welk tijdstip we iemand konden verwachten. Schilder Sander heeft alles vakkundig gerepereerd en gegrond en het prachtig in de lak gezet. We krijgem van veel straatgenoten complimenten over het mooie schilderwerk.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Zeer klantgericht, snel en goed werk

Aantal ruiten laten vervangen. Achterberg heeft dit erg goed gedaan. Goed bereikbaar, klantvriendelijk, scherpe aanbieding en snel en goed geïnstalleerd.

Zeer plezierig en professioneel

Super plezierig personeel, dat alles keurig achterliet.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Over het algemeen netjes gewerkt

Er is goed werk afgeleverd, het overgrote deel is wit gespachteld, zeer tevreden. Één kleinere ruimte met 5 deuren was op kleur, daar hebben langs plint en plafond wat kleine plekjes niet helemaal gepakt. Deels kwam dit door ons verzoek om twee restemmers van een vorige keer te laten gebruiken, wat net wat krap bleek te zijn. Alles bij elkaar zijn we erg blij met het resultaat en het zeer vriendelijke personeel.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Prima van begin tot einde

Reageerde snel na de mail mbt info en offerte, komt alle afspraken na, en op gepland tijdstip de werkzaamheden correct uitgevoerd

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Teveel onnodige (email) communicatie voor zo'n kleine opdracht.

Beter lezen en begrijpen wat de bedoeling is. Gerichte vragen stellen als er iets niet duidelijk zou zijn.

Perfect geschilderd

Ons huis laten Schilderen door Achterberg schilders. Na wat opstart problemen doordat men een verkeerde hoogwerker had gestuurd voor het schilderen van onze daklijst en windveren, en nadat doordat de hoogwerker te zwaar was voor ons terras waardoor dat verzakte, is het Schilderwerk perfect uitgevoerd. Schilder Bjorn was zeer kundig en deed er alles aan om het probleem met de hoogwerker op te lossen. Het terras is overigens uiteindelijk weer vakkundig hersteld. Zou niet schromen om de volgende keer weer met dit schildersbedrijf in zee te gaan.

Prima ervaring

Vervangen van een gebroken dubbelglas-ruit ging vlekkeloos. Het enige minpuntje was dat de offerte iets langer op zich liet wachten dan was beloofd, maar toen ik daarover belde kwam hij dezelfde dag nog. Voor de rest prima kwaliteit, en ook alle afspraken werden goed nagekomen.

• Hoe tevreden bent u over het stucwerk/ spackspuiten? N.v.t.

Ik heb absoluut geen spijt van mijn keuze voor Achterberg Schilders!

Leuke ervaring: je stopt er wat koffie en de nodige koek in en je krijgt er een mooi omgetoverd huis voor terug!