Ditmaal wederom een goed herhalingscursus BHV gehad. Docente had de juiste toon en wist de cursisten te motiveren. Docente weet waar zij over spreekt en laat duidelijk merken at de praktijk van belang is wat ze dan ook in diverse voorbeelden laat zien en horen.

26-02-2019 te Veenendaal BVH herhling gehad. Lang geleden dat ik zo'n zinvolle herhalingsdag heb gehad. Een paar, voor mij, echt nieuwe dingen geleerd. Goede en leuke docente, ze wist waar ze het over had. Levelde goed met de groep.

Leerzame dag met humor.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede les waarin alles op een duidelijke wijze verteld werd

Zeer kundige docente, Winda, fijn in het contact en tijd voor een grapje, maar daarnaast hard werken en op een leuke manier uitdragen van kennis.

De opleiding was practisch gericht op het redden van mensen. Dus heel veel tips gekregen hoe dat te doen. Tevens was de opleiding gericht op de aanvrager. Was erg te spreken over de instructeur.

De energie van Wilja (docent) en de deelnemers was optimaal. Op een leuke manier alle belangrijke punten uit de opleiding aangekaart. Er werd snel geschakeld agv aanwezigheid van veel operationele collega's met veel reanimatie ervaring. Veel onbekende items gehoord. Tijd vloog voorbij.

De materie werd goed en duidelijk gebracht. Met voorbeelden en verhalen uit de praktijk heeft de docent, Jan Willem het werkelijk voortreffelijk gedaan. Zonder dat het saai werd, hebben we het de hele dag kunnen volhouden!!! Chapeau

Erg leuke en leerzame les gehad!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima herhaling, tussen sommige casussen wel veel wachttijd.

Zeer flexibel in opstelling tijdens cursus. Springt in op de wensen van de deelnemers zoals die oppoppen tijdens de cursus.

Goede, duidelijke uitleg, vriendelijke instructeurs. het zijn altijd fijne dagen.

n.v.t.

Zeer content over de vaste instructeurs die in PCC Houten learning on the job toepassen. Deze collega's zijn helemaal op de hoogte van het bedrijfsnoodplan en hebben kennis van het pand. Deze krijgen eigenlijk het cijfer 10. Omdat er soms wel eens andere instructeurs ingevlogen worden die ingehuurd worden die niet op de hoogte zijn van onze wensen valt het totaalcijfer helaas wat lager uit

Prima cursus leider met humor en vaardigheid en bleef van begin tot het einde geboeid.

Ik heb de opleiding ploegleider BHV in Purmerend gevolgd, maar had deze graag gezien de reis afstand in Elburg gedaan. Uiteraard kan dit ook bij onze planning liggen.

Goed opgeleide instructeurs

Genoeg ruimte om te sparren. Ter zake kundige instructeur. Goede casuistieken. Goede praktijkopdrachten met genoeg ruimte voor praktische variatie. Leuke manier van vertellen. Ter zake doende filmpjes.

hele fijne en goede cursus leidster. de cursus dag is nog nooit zo snel om gevlogen

Opleidingen prima verzorgd. Viper is handig en gebruikersvriendelijk. Inhuren externe instructeurs niet altijd prettig. Administratief nog iets te winnen. Erg prettige samenwerking.

Zeer professioneel en prettige manier van les geven. Moderne middelen.

Over ACM Opleidingen

Filter op Taal