Zeer vakkundig en bijzonder vriendelijk geholpen

Goede demo voor een nieuwe naaimachine. Zeer prettig en vriendelijk geholpen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Klantvriendelijk, Vakkundig, Professioneel, en prettig zakendoen.

Onder het genot van een kopje koffie alle tijd nemen voor uitleg. Voor de machine die bij u past . Prima service, Een zaak waar je graag terug komt.

• Betrouwbaarheid

Prettig, vriendelijk en grote vakmanschap, goede service!

De naaimachine werd zelfs naar het hotel gebracht waar wij verbleven.

Klantvriendelijk, eerlijk en deskundig

Mijn oude naaimachine was traag en luste. Nadat ik ‘m weg had gebracht, kreeg ik meteen de volgende dag een telefoontje met een deskundig en eerlijk verhaal over de reparatie en bijbehorende kosten. Er werd alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden en mee te denken. Een weekje later zat ik weer lekker te naaien achter mijn oude opgeknapte machientje. Top werk!

Vriendelijk en effectief

Of je nou een naaimachine voor 100€ of voor 1000€ hebt. Je wordt vriendelijk geholpen. Er wordt meegedacht in oplossingen en preventieve tips gegeven.

Erg prettig geholpen.

• Betrouwbaarheid

Aandacht, doorvragen en goed de verschillen duiden tussen de machines.

Nathalie denkt goed mee, met haar hulp heb ik een prachtige naaimachine uitgezocht!

Geweldige service

Ik heb bij hun een naaimachine gekocht via Marktplaats, het werd gelijk afgestuurd, machine was goed gecontroleerd en werkt uitstekend alleen de beschrijving zat er niet bij, maar ik werd gebeld of ik hem nog wilde hebben want er was er een over van een afgekeurde machine, sturen ze het gewoon gratis op! Dat is toch uniek!

Prima !

• Betrouwbaarheid

Heel goede ervaring met deze zaak

Prima service en vakmensen. Goede communicatie

erg klant vriendelijk

Ik ben erg goed en vooral vriendelijk geholpen, zonder dat je snel een besluit moest nemen en er alle ruimte was om vragen te stellen. Ook werd er alle tijd en ruimte genomen dat de naaimachine uit werd gelegd, en er was ook zeker goede kennis over de naaimachine en de mogelijkheden er van.

Vriendelijk en deskundig

Zie boven

Goede service duidelijke uitleg

Goede communicatie, prima uitleg

Klantvriendelijk

Al jaren heb ik goede ervaringen met Schuring. Mijn moeder ging er ook altijd naartoe. Vriendelijke mensen, goede uitleg, erg klantvriendelijk

Snel en goed, wel duur

Zoals gezegd snel en goed

• Betrouwbaarheid

Al jaren heb ik goede ervaringen met Schuring. Fijne mensen, goede adviezen en klantvriendelijkheid.

goede service

38 jaar oude naaimachine gebracht voor onderhouds beurt en reparatie. vriendelijke reparateurs, goede uitleg over de reparatie. het was ook heel leuk dat de heer die de naaimachine gerepareerd had ook de verdere afhandeling ( betaling en uitleg over de 6 maanden garantie van de reparaties ) regelde. Dit gaf persoonlijk goed gevoel .

• Betrouwbaarheid

Goede informatie en snelle levering

Zie boven

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Vorige week mijn 3e machine aangeschaft bij Schuring naaimachines. De service is super. Als er storing met mijn machines is helpen ze altijd direct. Ik heb daarom bewust heel mijn brother 680 borduurmachine weer bij Schuring gekocht omdat ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan met onderhoud en vragen. Michel en team bedankt! Mijn machines lopen top.

Prima!

Altijd uitstekend en duidelijk

Klantvriendelijke benadering

Ik ben goed geholpen bij de keuze van een naaimachine voor mijn kleindochter van 16 jaar.

• Betrouwbaarheid

Goede en vriendelijke uitleg.

We zijn goed en vriendelijk geholpen. Goed uitgelegd welke machine het beste was voor mij.

Professioneel advies

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en aan de hand daarvan goed advies

De Cooperatie 15 2

7514 JK Enschede

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie op een nieuwe gave locatie in de Melkhal in Enschede. Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. Veel fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze nieuwe winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!