Zeer vriendelijk en deskundig advies

Ouderwets prettige winkel

Snelle levering

Besteld via website en naaimachine volgende dag al thuisbezorgd.

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk telefonisch contact en erg goed en snel geholpen.

Onderhoud machine, zoals altijd goed en snel uitgevoerd. Uitleg gekregen over de dingen waar ik tegenaan liep. Professioneel en vriendelijk.

klantvriendelijk

behulpzaam en duidelijk in het contact

• Betrouwbaarheid

Prima ontvangen en een eerste instructie betreffende de naaimachine gehad.

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen en goede uitleg,

• Betrouwbaarheid

Goed advies bij een grote reparatie die we toch hebben laten uitvoeren keurig gebeld van te voren over de kosten, kan allemaal niet netter.

super geholpen

we kwamen met een oudere naaimachine maar we werden geholpen alsof we een nieuwe brachten.. Alleen was er een kleine miscommunicatie Wij dachten dat we gebeld zouden worden wanneer de machine klaar was en dat was dus niet zo Hij was sowieso klaar op de afgesproken dag.

• Betrouwbaarheid

Alles volgens afspraak geregeld!

2 machines in onderhoud. De service is geweldig. Voorafgaand aan de reparatie/onderhoud word ik gebeld en krijg ik een prijsopgave. De machine komt terug, keurig opgepoetst en loopt als een zonnetje. 2 de machine volgt nog. Keurig bedrijf, positieve mensen( die er echt zin aan hebben om te werken) Houden zich aan gemaakte afspraak. Van mij dikke 10+

prima en vakkundig geholpen

Ik ben prima en vakkundig geholpen,door de heren van Schuring, bij de aankoop van mijn naaimachine. Goede service,dankjulliewel!

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk en behulpzaam, reageren snel op email.

Prettig persoonlijk contact, goed advies en goede service! Ik vind het vooral prettig dat er snel gereageerd word op vragen via email, en dat ik gewoon telefonisch kon bestellen en thuis laten bezorgen. Ik ben erg tevreden!

• Betrouwbaarheid

Zeer informatief maar te overweldigend

Ik bracht mijn oude machine terug om te kijken of deze nog gerepareerd kon worden: helaas. Na t kopje thee liet ik me voorlichten. Wat me opviel was dat de verkoper meteen een dure computergestuurde machine liet zien. Ik pak t naaien na 35 jaar weer op en was met een eenvoudiger machine ook tevreden geweest. Nu me laten overweldigen door de kwaliteit en mogelijkheden van een machine uit het duurdere segment. En deze gekocht en werd thuis bezorgd We gaan t ervaren en zien. Ik krijg nog extra voorlichting. Vooralsnog staat het nu nog in de doos. Wellicht zou de review anders geweest zijn over een half jaar… En geen half jaar maar 2 maand later ziet mijn review er anders uit! Inmiddels uitgebreid mijn prachtige nieuwe Bernina B475 ingezet. Al 2x een uitgebreide zeer informatieve instructieles gehad. Geduldig en vriendelijk uitgelegd door medewerkster Nathalie. Alle lof en eer voor de klantvriendelijkheid van de medewerkers van Schuring! Ze zien me weer terug voor de leuke workshopsdie ze maandelijks aanbieden.

goed netjes

Prima ervaring

Ik werd goed ontvangen en alles wordt duidelijk uitgelegd.

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Voor ons Fashion Atelier bij MBO Aventus hebben wij de Brother PR1055X borduurmachine besteld en geleverd gekregen door Schuring. Super aardige, klantvriendelijke en service. Sterk en snel in afspraken en communicatie en levering materialen. Top!

Prima service !

Heb mijn naaimachine in Hengelo ingeleverd voor onderhoud. Deze werd opgehaald, gerepareerd en keuring weer terug gebracht.

• Betrouwbaarheid

Service zo als je mag verwachten!

Ze doen wat ze zeggen en zijn klantvriendelijk.

Deskundig

Een occasion naaimachine gekocht. Zeer klantvriendelijk ontvangen. Er wordt fijn de tijd genomen voor de uitleg van de machine. Mooie winkel met veel aanbod van naaimachines & fournituren.

snelle levering

snel geleverd, waarbij ondanks meivakantie de machine op tijd voor de verjaardag van mijn vrouw binnenkwam. Ze (en mijn dochter) was er blij mee.

Slecht

Bij het bezoek aan de winkel werd het eenvoudige mankement, verhard vet aan een onderdeel van mijn machine, snel gediagnostiseerd door een tweetal medewerkers vanuit een zitbank midden in de zaak. Oorzaak: verhard vet aan een onderdeel, doordat de machine langdurig niet was gebruikt waardoor de zigzag functie niet functioneerde. Overige functies functioneerde daarentegen prima. Bij het afgeven van de machine werd aangegeven dat indien de kosten boven de 150 euro uit zou komen ik daarover zou worden gebeld. Ik heb daar niet eens op gereageerd in de wetenschap dat men in eerste instantie het euvel als simpel kwalificeerde. Bij het ophalen van de machine, u raad het al, mocht ik 148 euro afrekenen. Een uitgebreide onderhoudsbeurt die vermoedelijk is uitgevoerd lijkt mij wat overdreven voor een machine die wij voor het laatst in 1997 hebben gebruikt Advies: nooit vooraf een diagnose stellen maar eerst analyseren en daarna de cliënt bellen over de uitslag en de exacte kosten aangeven. Ik voel mij misleidt en de firma Schuring ontvangt van mij geen enkele ster.

• Communicatie N.v.t.

Beste Louis, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met het onderhoud en reparatie van je naaimachine. Het spijt ons dat wij niet wij niet goed hebben gecommuniceerd wat voor werkzaamheden wij voor je hebben uitgevoerd om je machine na 26 jaar weer tip top te laten werken. Wij zullen er in het vervolg extra opletten dat er uitgelegd wordt wat er exact is gerepareerd en waarom we deze kosten hebben berekend. Met vriendelijke groet, Michel

heel klantvriendelijk!

Na vele jaren haalde ik mijn ruim dertigjarige naaimachine uit de kast en bracht deze naar Schuring voor een beurt. Inmiddels is die al weer in gebruik. De machine loopt weer super! goede en vriendelijke service. Zeker toen ik nog even belde over hoe het ook al weer zat met de draadafstand. Het bleek heel simpel te zijn. Dank voor het terugbellen!

Klantvriendelijk

Wij werden netjes geholpen en er werd rekening gehouden met onze wensen. Daarna duidelijke uitleg over de mogelijkheden van verschillende naaimachines. Wij hebben dan ook een keuze kunnen maken.

• Betrouwbaarheid

Snelle, klantvriendelijke en deskundige service

Mijn 48-jarige Bernina functioneert na reparatie weer als nieuw!

• Betrouwbaarheid

snelle reactie & alles volgens afspraak!

Mijn bestelling: Singer 6605 heavy-duty inclusief de Singer Roller-bag en accessoires zijn keurig verpakt en bij mij bezorgd door post.nl Dank Michel voor je super snelle reactie op mijn vraag via het contactformulier!!!

klantvriendelijk

zaakkundig en klantvriendelijk

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie op een nieuwe gave locatie in de Melkhal in Enschede. Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. Veel fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze nieuwe winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!