De naaimachine uit een erfenis een onderhoudsbeurt laten uitvoeren door Schuring Naaimachine. Netjes opgebeld dat de reparatie kosten wat hoger uitvielen dan afgesproken. Bij het ophalen van de naaimachine uitleg gekregen hoe de naaimachine werkt aangezien mijn eigen naaimachine geen computer gestuurde is. Kortom helemaal blij met het team van Schuring Naaimachine.

Netjes geholpen

De naaimachine gerepareerd en deze werkt weer perfect.

• Betrouwbaarheid

Ik werd prima geholpen en kreeg goed advies.

Goede winkel, zeker aan te bevelen

Prima geholpen

Nemen tijd voor je, met vragen kun je altijd terecht bij hen

• Betrouwbaarheid

Was op zoek naar een simpele naaimachine. Ben uitgekomen op Smarter by Pfaff. Ben blij met deze aankoop.

Geweldig zaak

Goedemiddag Heb met jullie een goed contact gehad wat er met mijn naaimachine aan de hand was.Deze is door jullie perfect gemaakt na dat ik een prijs opgave heb gehad Van sHertogenbosch naar Enschede opgestuurd en door jullie weer netjes terug gestuurd .Vr.dank voor jullie van mij TOP.

• Betrouwbaarheid

Prima informatie over de reparatie

Ik heb een oud naaimachine. Een medewerker van Schuring vertelde dat het naaimachine nog goed was, maar dat het wel schoongemaakt moest worden. Ik ben erg blij met dit advies.

Betrouwbaar adres

Informatief en ter zake kundig. Vriendelijke medewerkers.

• Betrouwbaarheid

ben tevreden, alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij was. En dat gaat om papier verslinden maar ik moet het zelf toch ook uitprinten?

• Kwaliteit N.v.t.

Snelle levering

Wij hebben de keuze online gemaakt. Nadat de betaling heef plaatst gevonden was de machine de volgende dag geleverd. Wat wij als zeer prettig ervaren.

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Prima geholpen Goede service

• Betrouwbaarheid

Alles is duidelijk uit gelegd door personeel

• Betrouwbaarheid

Fijne winkel en deskundig advies!

Goede service groot assortiment en leuke workshops die ze aanbieden

• Betrouwbaarheid

Vriendelijk ontvangen goede uitleg wat er aan gedaan wordt

• Betrouwbaarheid

Vertrouwd adres waar ik mijn machines met een goed gevoel laat nakijken

Al zeker 30 jaar klant. Goede service en bij vragen kun je altijd bij ze terecht.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid

Fijn geholpen, geen langdradige uitleg. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen

Ik werd vriendelijk en goed geholpen

zeer proffesioneel

Machine gekocht via marktplaats mooie prijs gekregen. daarna gevraagd voor software dit is goed opgepakt en via de winkel een software pakket kunnen kopen wat nergens meer te koop was. Ben er zeer content mee.

Prima service klantvriendelijk

• Betrouwbaarheid

Prettig en overtuigend geholpen.

Mooie locatie en ruime sortering zodat je ook goed kunt kijken en beoordelen wat geschikt is voor jou. Ook heel fijn dat er nog een workshop gaat komen.

Ik ben 100% tevreden!

Ik kocht bij de firma Schuring een nieuwe, elektronische naaimachine. Gewend aan een zeer oud model maakte ik direct wat beginners fouten. Ik werd prompt geholpen en kan nu beginnen.

Prima!

Fijn dat je je naaimachine in de buurt af kunt leveren en op kunt halen zonder daarvoor naar Enschede te moeten. Vriendelijke medewerkers

Uitstekend geholpen.

Zie bovenstaand!

• Betrouwbaarheid

Prettig geholpen, kreeg alle tijd om na te denken. Kon alle machines die ik wou uitproberen en kreeg ook uitleg over wat de verschillen waren en waar ik op kon letten.

De Cooperatie 15 2

7514 JK Enschede

Over Schuring Naaimachines

Schuring naaimachines & inspiratie, ruim 300m2 inspiratie op een nieuwe gave locatie in de Melkhal in Enschede. Wij verkopen naaimachines, lockmachines, borduurmachines en quiltmachines, fournituren, ritsen, knopen, garens, quilt en machine accessoires. Wij zijn dealer van de top merken Pfaff, Bernina, Singer, Husqvarna-Viking, Brother, Juki, Janome, Bernette en Smarter by Pfaff. In onze eigen werkplaats staan onze technische specialisten klaar om jouw machine weer tip top in orde te maken. Veel fournituren van Prym Op zoek naar Inspiratie? Wij geven meer dan 50 workshops per seizoen in onze speciaal ingericht workshop ruimte. Kom langs in onze nieuwe winkel wij weten zeker dat je weer weggaat vol met nieuwe creatieve energie!