Fantastisch strak wit

Prettige samenwerking, reageert snel en heel idealistisch qua resultaat wat je kan verwachten. Werkt zeer netjes en correct. Denk mee over het effect qua kleur. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Nu al spijt dat ik niet de wanden meegenomen heb in de calculatie.

Fantastisch werk geleverd!

Goed meegedacht en fijn dat de planning van de werkzaamheden zonder moeite aangepast kon worden n.a.v. latere oplevering van ons huis.

Super resultaat!!

Zeer vakkundig, punctueel en waanzinnig resultaat!! Thanks

Mooi resultaat en fijn contact

Danny heeft onze plafonds naar tevredenheid gespoten. Na flinke tegenslag lukt het ons nu niet om de muren zelf te sausen, daarom nu zonder twijfel opnieuw de hulp van Danny ingeroepen. Alle vertrouwen in opnieuw een mooi resultaat!

meedenkend en vriendelijk

Goed advies en de werkzaamheden snel vericht! Vriendelijke mensen.

Super makkelijk contact, snel geregeld en netjes gedaan!

Goed werk, duidelijke communicatie en komt afspraken na.

Na een goede intake en prettig app contact is in 2 dagen de hele klus gedaan volgens afspraak. Duidelijke prijs, heldere communicatie en alle afspraken zijn nagekomen. Helemaal top en voor een volgende keer zeker weer!

Vakkundig en netjes

Goed contact duidelijke afspraken en deskundig advies

Vakkundig en snel

Goede communicatie. Vakkundig en snel. Extra donkere plekken worden voorbehandeld. Mooi en strak resultaat.

Aardig en toegankelijk, mooi gespoten, was mij niet bewust zelf op te moeten ruimen

+De schilder is snel! +Levert mooi werk. +Komen goed hun tijdsafspraken na! -Wat een beetje tegenviel was dat de deur uit de scharnier was gehaald en niet was teruggeplaatst. Hij zou lam zijn... (ik had toevallig iemand over de vloer die ook handig is en wij hadden de deur in 3 minuten teruggeplaatst, alleen zou dat lastig zijn geweest) Dus tevreden over het resultaat maar het achterlaten kan beter (opruimen en deur terugplaatsen)

Meedenkend , vakkundig en vooral leuke lui!

We hadden een uitdagende verbouwing en een nog uitdagendere planning , Danny van latexverfspuiten dacht met ons mee en zorgde ervoor dat we alsnog de werkzaamheden binnen de planning uitgevoerd konden worden. Alles werd keurig afgeplakt , netjes gekit en prachtig gespoten! Dus oprecht een aanrader!

Vakmanschap met top service!

Danny stond vooraf klaar om al mijn vragen snel te beantwoorden. Op de dag zelf kwam hij nog met goede tips en de uitvoering was perfect; vakkundig en snel.

De reviews op deze site komen overeen met mijn ervaring

Door de goede reviews van Latexverfspuiten.nl heb ik ook voor hen gekozen. Ze werken snel, communiceren duidelijk en leveren netjes werk op. Ze maken waar wat er hier over hen gezegd wordt.

Snel en vakkundig

Duidelijke afspraken en geen verrassingen achteraf.

Ze hebben super werk geleverd! Goed en duidelijk contact gehad met Danny en hij heeft zelfs nog even dubbel gecheckt of de opgegeven kleur wel juist was omdat dit geen standaard kleur was, netjes hoor! Zeker een aanrader!

heel mooi strak plafond en muren

heel mooi strak plafond en muren

In 1 dag heel het huis gedaan

Echt superfijn werken met Danny en zijn team. Hier kun je tenminste afspraken mee maken en dat hebben we niet veel meegemaakt tijdens onze nieuwbouw, top dus. Zeker doen!

Een bedrijf dat je vertrouwen geeft, afspraken nakomt en het werk zeer goed uitvoert zoals dat hoort

Danny en zijn team komen met een glimlach binnen en gaan zeer secuur te werk om het mooiste resultaat te behalen. Daar besteden ze veel aandacht aan, alles wordt keurig netjes afgeplakt en op alle vragen krijg je een vriendelijk antwoord. Het spuiten zelf gaat fantastisch en in een oogwenk zijn de muren en plafonds strak en egaal gespoten. Hierna wordt alles door hen weer keurig netjes opgeruimd. Wij hebben bijna 300m2 laten spuiten en zijn helemaal tevreden met het resultaat, alles mooi wit zonder strepen of vlekken. Top!

Het ziet er weer strak en netjes uit!

Snelle service. Nette prijs. Ze denken mee om het zo mooi mogelijk afgewerkt te krijgen.

De latex zit er strak op

Het latex spuitwerk is snel en goed gedaan. Zorg er wel voor dat je wanden geen oneffenheden of beschadigingen hebben. Dat geeft het beste resultaat.

Mooi werk geleverd

Ze hebben mooi werk geleverd en het was ook nog eens snel gedaan.

Fantastisch werk

Woonkamer laten spuiten in 2 kleuren. Fantastisch resultaat, erg vriendelijk en professioneel, goede communicatie, top!

Top kwaliteit!

Zowel het stucwerk als het spuitwerk is perfect aangebracht door Mike en Danny. Prijs in combinatie met het geleverde werk geven wij een dikke 10! Werken netjes en komen hun afspraken goed na. Echt een aanrader!

Duidelijke communicatie een mooi resultaat

Het werken met latexverfspuiten.nl was een positieve ervaring. Ik heb wat foto's doorgestuurd over de ruimtes en we hebben gebeld over de exacte kleuren. Op de dag zelf waren ze netjes op tijd en hebben ze alles goed afgeplakt. Het resultaat was top en de factuur was hetzelfdebedrag als van te voren in de offerte was berekend. Gezellige mensen, prime service. Ik zou Latexverfspuiten zeker aanraden.

Zeer blij met het eind resultaat

Afgelopen week is Danny onze woning wezen spuiten. Normaal deden wij het sauswerk zelf!! Nu hebben we gekozen om de woning door Danny te laten spuiten. Wij hebben absoluut geen spijt en bevelen Latexverfspuiten.nl zeker aan!! Zeer vakkundig is Danny te werk gegaan. Vooraf hebben we de nodige tips gekregen voor een nog beter eind resultaat. En dat eind resultaat mag er zijn. Al het spuitwerk ziet er zeer strak uit. Danny bedankt

Valeton 4 C

5301LW Zaltbommel