Werkt snel, verfwerk zit strak op de muur.

Bedrijf kon snel beginnen, was ook flexibel in de planning. Ik had een klacht, zijn ze twee dagen later gelijk komen oplossen.

Professionele kwaliteit, scherpe prijs

Via de website een offerte aangevraagd, daags erna keurig telefonisch contact om nog wat punten door te spreken. Een afspraak op korte termijn bleek mogelijk. Het afplakken en spuiten gebeurde op een nette wijze en het eind resultaat ziet er zeer fraai uit. Danny is keurig en netjes in de omgang en houd zich aan de gemaakte afspraken. Goede prijs kwaliteit verhouding van het geleverde werk.

Gewoon super!

Tja, hier kunnen wij heel kort over zijn; als je een goed stucadoor en spuitbedrijf ineen wilt hebben, zoek dan niet verder!

Erg mooi resultaat, prachtige muren en plafonds

De communicatie verliep heel goed. afspraken zijn goed nagekomen. Eindresultaat is erg mooi, een aanrader.

Netjes, goed en volgens verwachting

Over Danny en medewerker ben ik zeer tevreden over het geleverde werk. Ziet er strak uit, snel gespoten en mij ontzorgt.

Snel en netjes

Duidelijke communicatie en snel klaar. Straks plafond is het resultaat!

Well done!

In een vingerknip het hele plafond strak en de muur inclusief plinten. Ideaal, streeploos en geen uren werk met roller en verfbak. Wél sterk geurend.

Mooi strak opgeleverd, netjes gewerkt en transparant over tarieven

250m2 met een mix van geschilderd glad en nieuw stucwerk was binnen een dag klaar. Er was netjes gewerkt en opgeruimd en het resultaat is prachtig. Zeker aan te bevelen

Er is fijn contact en er wordt ook echt met je meegedacht. Het resultaat is prachtig, je huis is gelijk weer fris en up-to-date.

Resultaat heeft mijn verwachting overtroffen

Resultaat heeft mijn verwachting overtroffen! Prachtig, strak mat wit geworden. Professioneel en bovendien symphatiek team

Vakmanschap en top service!

Dankzij deze vakmannen is mijn keuken weer als nieuw! Vooraf goed advies gekregen en de werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd! Ik ben super tevreden over het eindresultaat! Een echte aanrader!

Prachtig gespoten plafonds en wanden

Latexverfspuiten.nl heeft prachtig werk geleverd. Alles ging in goed overleg en afspraken werden nagekomen. Topcommunicatie! Voor het spuiten werd alles zorgvuldig afgeplakt. Overal werd de tijd voor genomen, er werd niets afgeraffeld. Wij zijn heel blij met het resultaat en kunnen latexspuiten.nl van harte aanbevelen.

Echte vakman Prachtig werk geleverd

Ondanks een slechte afgewerkte plafond en muren Hebben zij alles nagelopen en waar nodig gerepareerd En alles gespoten met latexverf het ziet er nu strak en prachtig uit Echte vakman dankjewel Danny

Perfect resultaat

Mooi verfspuitwerk; het ziet er strak uit, netjes gewerkt, prima communicatie en een mooie prijs. Helemaal niks op aan te merken

Ze zijn snel en professioneel te werk gegaan.

De muren zagen er mooi strak uit en ze hebben het snel gedaan. Mijn vrouw en ik hebben hierdoor veel tijd kunnen besparen.

Supertevreden met dit bedrijf!!

Danny doet wat hij belooft. Hij heeft zowel mijn huis als dat van mijn dochter in Capelle met latexverf gespoten en het ziet er supernetjes uit. Alles keurig afgeplakt en na afloop de afplakspullen eraf gehaald en afgevoerd. Kortom: ik ben dik tevreden en mocht ik weer een keer gaan verhuizen dan mag hij mijn nieuwe huis weer spuiten.

Heel erg tevreden, mooi strak resultaat

De mannen hebben topwerk afgeleverd! Eerst alles nog netjes nagelopen, afgeplakt en vervolgens super strak gespoten. Ze denken goed mee, laten geen rommel achter en ook nog fijn in de omgang. Kortom, we zijn super blij met het resultaat!

Perfect!

Snelle reactie, duidelijke afspraken, goed advies, vriendelijk en zeer vakkundig. Ons plafond is prachtig geworden. Heel blij mee.

Zeer goed!

Netjes en snel, communicatie makkelijk en prettig

Heel erg tevreden, mooi resultaat

Alles is prima en naar wens verlopen. Mijn gehele appartement is gedaan. Nog sneller klaar dan afgesproken. Ook de kleuren zijn fantastisch geworden. Afwerking goed. Het resultaat is heel erg mooi geworden.

Duidelijke afspraken en keurig werk!

Werken zeer netjes en snel, vriendelijk personeel

Goede communicatie, strak en snel gewerkt. Erg tevreden over Danny

Zie hierboven

Vakmensen!

De afgelopen 2 dagen zijn de mannen van latex verfspuiten bij mij aan het werk geweest. Het voortraject (afspraak maken, planning, nabellen) was al veelbelovend en het uiteindelijke resultaat was boven verwachting! Naast het geleverde werk, gezellige mensen en een absolute aanrader als u ooit besluit uw huis te laten (latex)verfspuiten! Bedankt mannen!

Fantastisch eindresultaat

Zeer tevreden met het geleverde spuit en schilderwerk. Prettig contact en goed advies! Danny nogmaals bedankt voor de goede service en het geleverde werk!

Fantastisch strak wit

Prettige samenwerking, reageert snel en heel idealistisch qua resultaat wat je kan verwachten. Werkt zeer netjes en correct. Denk mee over het effect qua kleur. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Nu al spijt dat ik niet de wanden meegenomen heb in de calculatie.

Valeton 4 5301LW Zaltbommel