Goede kwaliteit

Aardige man waar het goed mee te communiceren valt. Nette manier van werken en alles weer keurig achtergelaten.

Uitstekend werk afgeleverd

Netjes gewerkt en goede communicatie

Top, denken super mee!

Wat een toplui! Ze hebben zeer netjes gewerkt en topwerk afgeleverd! Ze denken goed met je mee! Ze bleven vriendelijk, ook toen ik de 2e wijziging vertelde... Ik adviseer ze iedereen!!

Fijne communicatie, snel en heel netjes gewerkt

Erg mooi en strak gewerkt. Alles keurig afgeplakt en heel netjes gespoten. Goed advies gegeven en heel flexibel. Last minute nog extra verf geregeld voor een wand die we toch graag wilden spuiten. Top service!

Betrouwbare mannen

Vanaf het eerste moment goed en snel contact met Danny. Hij reageert snel op vragen en is duidelijk. Het schilderwerk ziet er erg mooi en strak uit. Ik zou hen zeker weer vragen voor de toekomst.

Kundig, snel en precies, als ze ook het afplak plastic en stucloper meegenomen hadden, kregen ze van mij een 10

Vakwerk en zeer zorgvuldig gewerkt

Latexspuiten in de hele woning incl de plafonds in 3 verschillende kleuren. Heel netjes gewerkt en flexibel in de planning. Goed naar de klant geluisterd. Eindresultaat is fantastisch, wij zijn er heel blij mee!

Heel net werk verzorgd

Ons huis is super netjes geverfd door latexverfspuiten.nl Binnen 2 dagen was bijna ons hele huis voorzien van een fris laagje verf. Super netjes gewerkt.

www.latexverfspuiten.nl, dat kan ik iedereen aanraden!

Via google bij Danny terecht gekomen, het contact vanaf het begin was al erg prettig te noemen, vooraf duidelijke afspraken gemaakt met elkaar en het eindresultaat is in één woord TOP! Nogmaals bedankt!

Snel en vakkundig een prachtig plafond in de woonkamer

Zeker een aanrader. Fijne communicatie, heldere offerte, alles goed afgeplakt, en een prachtig strak en mooi dekkend plafond als eindresultaat. Super blij mee!

Top ervaring.

Hele goede ervaring snel en vakkundig. Juiste advies gekregen. Als we weer een klus hebben bellen we zeker danny.

Strak resultaat

Wij zijn erg tevreden over onze ervaringen met Danny. Het contact verliep soepel; Danny reageerde vlot op appjes en telefoontjes waardoor de lijntjes kort waren. Volgens afspraak heeft Danny met een collega binnen één dag onze gehele benedenverdieping keurig en strak geschilderd voor een schappelijke prijs. Mochten wij in de toekomst nog een schilderklus hebben schakelen wij Danny zeker opnieuw in.

Snelle en kundige werkers. Goed mee te overleggen.

In betrekkelijk korte tijd heeft Latexverfspuiten de binnenkant van ons oude pand met verf in een nieuw jasje gestoken. Het resultaat is prima. De schilders werken rustig en er is goed met hen te overleggen.

Snelle en kundige werkers. Goed mee te overleggen.

Wanden en plafonds waren super strak nadat latexverfspuiten.nl is geweest

Alle muren en plafonds waren super strak nadat latexverfspuiten.nl is geweest

Latexverfspuiten.nl heeft alle wanden en plafonds gespoten. De verf zit er mooi op, de communicatie was prettig/flexibel. Helemaal top dus.