Perfecte en snelle service

Van het aanvragen van een offerte tot het spuiten van mijn woning ben ik meer dan tevreden. Er werd snel contact opgenomen en ook naar mijn wensen geluisterd. Er was vanuit de bouw een lekkage waardoor het plafond op één plek lelijk geworden was. Deze hebben ze zo goed mogelijk op gevuld en geverfd. Huis ziet er top uit en ben meer dan tevreden.

Supersnelle service

Mijn spoedaanvraag werd op zeer korte termijn vakkundig geïnventariseerd, ingepland en uitgevoerd. Danny en zijn team zijn flexibel, behulpzaam en efficiënt. Ik ben meer dan tevreden met het resultaat en beveel ze van harte aan!

Snel, keurig, klantgericht

Ik had voor mijn winkelpand snel iemand nodig om mijn plavond te spuiten. Er werdt mee gedacht en een super oplossing gevonden. Vakkundig is alles zeer naar wens gedaan. Ik ben heel tevreden!

Werkt netjes, keurig resultaat.

Ik kan latexverfspuiten.nl zeker aanbevelen. De communicatie is duidelijk. Er wordt netjes gewerkt. Vakmannen die voor perfectie gaan.

Zeer tevreden. Wij zijn er blij mee

Via de site besproken en bevestig .netjes op af gesproken tijd . Netjes gespoten.kan niet anders zeggen perfect

Prima! Top communicatie en er wordt meegedacht.

Danny heeft ons prima geholpen, communicatie was helder en duidelijk. Kwam ongevraagd met advies die we goed konden gebruiken.

Prima werk geleverd.

Zeer efficiënt. Van offerte tot uitvoering.

Vakwerk en betrouwbaar

Het project in onze monumentale bovenzaal uitbesteed aan latexverspuiten. De medewerkers zijn werkelijk vakmensen en komen al hun afspraken na. Het resultaat in onze Societeitzaal in grand café brasserie de Verdraagzaamheid is fantastisch. Wij zijn zeer kritisch op zowel ons eigen werk als dat van onze toeleveranciers. Een goede prijs kwaliteit verhouding!

Snelle reactie en klantvriendelijk

Danny was snel beschikbaar, reageert snel op vragen en levert goed werk.

Vakmannen

Vakmensen die al hun afspraken perfect nakomen. Nette werkers kwamen in bewoond huis om wanden en plafond te spuiten totaal geen overlast of viezigheid. Echte aanrader deze mensen.

Ijzersterk in communicatie en levert een goed product.

Vanaf het begin was er een goed contact. Er werd altijd vlot gereageerd en het was direct duidelijk wat de wensen waren. Het uiteindelijke product was naar tevredenheid. Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

Hard en netjes gewerkt.

Binnen 1,5 dag is alles voorgestreken en gespoten. Danny liep alle muren goed na, gaf goed advies en dacht goed mee. Het ziet er super strak uit ! We zijn heel blij met het resultaat. Service is top. Ook naderhand staan ze open voor vragen en/of advies.

Zeer professionele schilder en fijn in omgang!

Danny is een zeer vakkundig man die bedreven is in het latexverfspuiten. Zelf ben ik via Google op Danny's bedrijf terecht gekomen om onze bestaande woning te spuiten. Naar aanleiding van de reviews gekozen om met Danny contact op te nemen. De heldere prijsindicatie, goede reviews en de duidelijke communicatie waren doorslaggevend om met Latexverfspuiten.nl in zee te gaan. Je weet immers beter wat je in huis haalt op basis van meer dan 90 beoordelingen dan een schilder uit je eigen plaats. Ook wist Danny een zeer vakkundige stukadoor te tippen, die gelukkig tijd had om ons huis te stuken. Het resultaat mag er zeker wezen, muren en plafonds zien er mooi strak uit en ook de snelheid waarmee het hele huis geverfd is, is ideaal. Al met al zeker een aanrader, ook voor een bestaande woning!

Goede en snelle service

Bedrijf komt afspraken na!

Erg tevreden!

Danny heeft in ons nieuwbouw huis alle muren en plafonds gespoten. We zijn over het resultaat erg tevreden. Verder is Danny flexibel, komt afspraken na en denkt hij ook met de klant mee. Kortom we kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen👍.

Eerst ons plafond zelf gewit maar was niet mooi geworden, veel strepen e.d. Via de website Latexverfspuiten.nl in contact gekomen met Danny en hij kon ons binnen een paar dagen helpen om de problemen op te lossen. Nu een super mooi strak plafond en bijna geen strepen meer te zien.

• Betrouwbaarheid

Danny was zeer vriendelijk en kwam samen met zijn vriendin de woonkamer latexen waar al meubels in stonden. Alles zag er netjes uit toen ik thuiskwam.

• Betrouwbaarheid

Netjes afgeplakt en fijn advies.

• Betrouwbaarheid

Wat een goede service. Ons huis is er enorm van opgeknapt, het is erg mooi geworden. Het contact is heel laagdrempelig en ze zijn altijd bereikbaar. Er wordt goed meegedacht. Dit bedrijf is een absolute aanrader!

• Betrouwbaarheid

Nadat Danny supersnel een uitstekende stucadoor voor ons had geregeld om de plafonds in onze woning te stucen kwam hij zelf met collega de week daarop. Alles netjes afgeplakt en daarna vakkundig en strak gespoten. Ook is alle afval netjes opgeruimd en meegenomen. De mannen hebben prima werk bij ons geleverd! De volgende dag ontdekten we een beschadiging op onze nieuwe CV ketel. Na een belletje met Danny heeft hij ook dit snel en goed opgelost. Kortom, wij zijn zeer tevreden. Danny bedankt!

• Betrouwbaarheid

Hele fijne ervaring met Danny van Latexverspuiten gehad bij het aannemen en uitvoeren van de opdracht van het spuiten van de muren en plafond in ons huis. Op zeer heldere en correcte wijze de opdracht overeen gekomen. Ook de uitvoering was uitstekend en het resultaat is superstrak.

• Betrouwbaarheid

Super tevreden, komt afspraken goed na en uitstekend resultaat. Werkt netjes.

• Betrouwbaarheid

Zijn zeer vakkundig, werken netjes en komen de gemaakte afspraken na.