Al een paar keer in de winkel geweest voor een defect in de pc kast en een bestelling voor een batterij in de laptop. Goed geholpen en snelle en goede service.

Snelle en complete service

Wederom heeft Repairpoint ons uit de brand geholpen. De oude batterij van de iPhone was opgebold en drukte het scherm omhoog. De risico’s van de reparatie werden goed uitgelegd en de klus was snel geklaard. De telefoon is nu weer helemaal goed.

Prima service!!

Probleem met opladen bij mijn 1 Phone 12 mini. Dit was met een nieuw onderdeel snel opgelost. Goede afstemming en lekker "hands on". Super!!!

Supersnelle service

Binnen één dag is het probleem van mijn mobiel opgelost.

Goede check batterij. Vervanging goed uitgevoerd.

Klantgerichte en klantvriendelijke benadering.

Laptop prima opgeschoond

Werkt nu weer lekker snel

Vriendelijk en snel geholpen.

Vriendelijk, geduldig en begripsvol

Bij niet te repareren computer een nieuwe besteld en diep in het systeem verstopte gegevens door Sven vakkundig opgespoord en overgezet. Een naar later bleek niet compatibele accessoire die meegeleverd was is netjes teruggenomen.

Netjes, Keurig, Know-How, Snel, Communicatief, Professioneel

Macbook accu plotseling defect. 's Avonds online afspraak geboekt via website, voor de volgende dag. Macbook 's ochtends gelijk kunnen inleveren. Paar uur later diagnose gesteld. Accu moest worden vervangen. Accu was niet op voorraad ; niet vreemd ; betrof Mac van 10 jaar oud. Accu werd besteld. De dag erop binnen. Gelijk geïnstalleerd. Werd in de middag gebeld en kreeg SMS dat Macbook opgehaald kon worden. Ik kon weer door met m'n werk. Dit is nog eens dienstverlening. Kan menig (groot en klein) bedrijf een voorbeeld aan nemen. Kom je zelden meer tegen.

Geweldige service

Geweldige service, zeer vriendelijk en deskundig personeel.

Vriendelijke mensen

De aan uit knop van mijn 15 jaar oude iMac werkte niet meer . Binnen een paar dagen één oplossing. Het werkt weer. . Alleen maar tevreden .

klantvriendelijk, snel en gedegen.

Ik kende Repairpoint niet, maar mijn gevoel was direct goed, toen ik er binnenkwam. Vriendelijk, verstand van zaken en snel met de reparatie. Dit onthoud ik zeker voor een volgende keer.

Altijd goed geholpen

Zeer deskundig en snel geholpen

Vriendelijke mensen, snelle en goede reparatie

Vriendelijke mensen, snelle en goede reparatie. Misschien niet de allergoedkoopste, maar dat betaalt zich terug in de kwaliteit.

Goede communicatie, snelle en goede service

Overzichtelijke online omgeving, na inplannen afspraak contact gehad over de reparatie. Heldere verwachtingen, fijn contact. Reparatie is zorgvuldig uitgevoerd, fijn dat er garantie wordt gegeven.

Zeer prettig bedrijf om naar toe te gaan.

Zeer klantgericht en wat vooral fijn is dat ze oplossingsgericht en snel willen werken.

Service die je niet meer verwacht!

Heerlijk als je een bedrijf hebt gevonden die mijn technische problemen oplost en al mijn vragen weet te beantwoorden. Vol vertrouwen laat ik mijn telefoon of Laptop achter voor reparatie of hulp. Repairpont heeft het, allemaal.

Probleem snel vervangen met een scherpe prijs

Mijn Macbook had nagenoeg een dode accu, deze is snel vakkundig verholpen door ook nog eens een scherpe prijs.

Niks mis mee

Mooie winkel, prima geholpen en snel met repareren

Goed en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig personeel die de tijd voor je nemen en duidelijke afspraken maken en een prijs afspreken en nakomen.

Helemaal top, vakkundig, snel en vriendelijke mensen.

Zie bovenstaande.

Vriendelijke service

Werd goed en netjes geholpen. Binnen een uur was mijn telefoon weer gemaakt en de batterij opgeladen

prima en snel geholpen vriendelijk personeel;

prima en snel gerepareerd en vriendelijk personeel

Prettig en snel geholpen

Men wordt snel te woord gestaan, in duidelijke bewoordingen. Prettige service, duidelijkheid. Effectieve behandeling van het probleem.

de wachttijd is kort en je wordt super vriendelijk geholpen

je wordt super snel en vriendelijk geholpen

Van Weedestraat 18

3761CE Soest

Over Repairpoint

Repairpoint is al meer dan 10 jaar gespecialiseerd in smartphone, tablet & computer reparaties.